AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 Denne syklusen har jeg testet med både strimmeltester og digital test (rosa test fra clearblue med enten tom sirkel eller smilefjes). På søndag kveld fikk jeg positiv test både strimmel og digital. Kanskje de ville blitt positive tidligere på dagen også, men testet ikke før på kvelden. På mandag kveld fikk jeg også positive tester, og strimmeltesten var enda sterkere enn kvelden før. Hadde også slim både på mandag, søndag og lørdag. Ikke noe merkbart på tirsdag. Testet ca midt på dagen tirsdag, da var testene negative. Når var sannsynlig eggløsning? 24t etter første positive test ville jeg tenkt, men testene var fremdeles positive 24t etter første positive test. Kan eggløsning da ha vært tirsdag? Anonymkode: 14ade...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. desember 2022 #2 Del Skrevet 30. desember 2022 Hvor lang er syklusen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Del Skrevet 30. desember 2022 Sofakona skrev (20 minutter siden): Hvor lang er syklusen din Varierer. Forrige syklus var 24 dager. De to forrige var 28 dager. Anonymkode: 14ade...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. desember 2022 #4 Del Skrevet 30. desember 2022 Da er det mulighet for eggløsning fra dag 10-14 Tenker 24 timer etter siste positive test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Del Skrevet 30. desember 2022 Sofakona skrev (57 minutter siden): Da er det mulighet for eggløsning fra dag 10-14 Tenker 24 timer etter siste positive test Men om det er el på dag 10 er vel ikke egget modent nok til å kunne befruktes? Anonymkode: 14ade...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Del Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men om det er el på dag 10 er vel ikke egget modent nok til å kunne befruktes? Anonymkode: 14ade...f21 Sædcellene overlever i mange dager der inne, så man trenger ikke ha samleie akkurat samme dag som egget et modent nok til å befruktes, så lenge man har hatt samleie en dag i forveien. Anonymkode: 5352f...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Del Skrevet 31. desember 2022 Helt riktig å tenke omlag 24 t etter første positive test. Men det er bare et gjennomsnitt. Noen har lang og noen har kort lh-topp. Jeg har ofte smilefjes i mer enn 48 t. Når testene blir negative igjen har eggløsning vært. Anonymkode: c81cb...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 1. januar 2023 #8 Del Skrevet 1. januar 2023 Tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå