Gå til innhold

Føret i Oslo akkurat nå.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fortauene jeg har vært på er dekket med minst 5 cm is. Grusen er enten dekket av enda mer is, eller har sklidd bort fordi isen er så glatt... så hvis du skal ta buss, planlegg god tid.

Anonymkode: 1ee77...709

Jepp, det er ille å være fotgjenger for tiden! Tror aldri jeg har opplevd det så ille som nå, og jeg har bodd i denne byen i over 15 år. 

Bilveiene er ikke SÅ ille, iallfall ikke hovedveiene, men mindre veier i boligfelt er fortsatt et lite helvete. Bruker bilen minst mulig nå, og holder meg mest mulig innendørs.

Anonymkode: 3ed14...48e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 1.04):

Det morsomme var da mediene endelig meldte om snøkaos i Nord-Norge nylig. Vi var mange som trakk på smilebåndet og tenkte de ville ta litt selvkritikk for hvordan de fyller kommentarfeltene når det er snø og is i sør. Men neida, selv da kom det "æ skjønne farskenmæ og piskadausen ikkje ka søringan klage på" 😅

Anonymkode: dbc91...ae0

Hvis de ikke klarer å skjønne det så får de ta turen ned hit og oppleve den selv.

Anonymkode: 258d7...136

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 0.46):

Dere trenger ikke bil i Oslo. Det går buss hvert 8. minutt. Ta bussen eller hold dere inne!

Drivstoffprisene burde vært 4 doblet der.

Dere har heller ikke peiling på hvordan kjøre bil!

Anonymkode: 41a12...42b

Mange busser er jo innstilte, de kommer seg ingen vei de heller😅 ellers helt enig i at en ikke trenger bil i Oslo. Selv foretrekker jeg og gå. Tørr jo ikke det sånn det er ute nå da. Sykt opplegg. Det er jo holde seg inne som er forslaget. Hjemmekontor . 

Anonymkode: d6f67...97f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jepp, det er ille å være fotgjenger for tiden! Tror aldri jeg har opplevd det så ille som nå, og jeg har bodd i denne byen i over 15 år. 

Bilveiene er ikke SÅ ille, iallfall ikke hovedveiene, men mindre veier i boligfelt er fortsatt et lite helvete. Bruker bilen minst mulig nå, og holder meg mest mulig innendørs.

Har bodd i denne byen i 47 år uten og oppleve at det har vært så ille som nå. Er jo umulig og gå uten. Sklir jo bare fram og tilbake 😅 måtte ta med søppelposen på jobb fordi jeg ga opp og gå opp til søppeldunkene, 2 skritt opp- skled tilbake til start. 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår seriøst ikke dette, at det er tomt for grus og sand etc! Det er jo like glatt hvert fordømte år og aldri noe sjokk og det står ikke masse om det i avisen heller! Slik det fremstår nå er dette et nytt fenomen og sensasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har bodd i denne byen i 47 år uten og oppleve at det har vært så ille som nå. Er jo umulig og gå uten. Sklir jo bare fram og tilbake 😅 måtte ta med søppelposen på jobb fordi jeg ga opp og gå opp til søppeldunkene, 2 skritt opp- skled tilbake til start. 🤣

:hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff, beklager at jeg ler, men ja da er det ille! 😂

Jeg sklir selv med brodder slik det er nå - og det er helt nye brodder, så de burde vært ganske OK. I morgen blir det hjemmekontor

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hjalp ikke med brodder her i går heller. Var veldig glad for at jeg hadde tatt med meg en pose for mye fra butikken, for jeg måtte ake på rumpa ned bakken til blokka. Tror ikke posen hjalp noe særlig, men jeg liker å tro at jeg ble litt mindre våt på stumpen. 🥲

Anonymkode: 5ce76...50f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 1.02):

Takk til alle som har svart. Bortsett fra den siste tullingen, da. Han kommer fra gokk og vet ikke hva infrastruktur er utover det ene veikrysset i den lille bygda han kommer fra. 

Anonymkode: 36b38...638

Det går faktisk helt fint å bo i Oslo og tilogmed jobbe i Oslo uten bil.

Anonymkode: 16296...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.1.2023 den 20.55):

Det har vært så ille mange, mange, mange ganger. Skjønner ikke oppstyret! 

Anonymkode: 30b79...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jamen nordlendingene på tv og sutrer over sutrete østlendinger igjen 😅 en ukes tid etter sakene om snøkaos i nord, hvor de også sutret over at østlendinger sutrer mer. 

Anonymkode: dbc91...ae0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...