Gå til innhold

Hvorfor betaler folk for å se stygge ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Falske vipper, noe så jævla stygt!!! Jeg mener i hovedsak de som du ser er falske. Tykke, blanke og kunstige vipper som får øynene til å se tunge ut. Hvorfor vil folk gå rundt med disse stygge vippene/øynene? Kvinner mer sånne vipper får så stygge øyne!

Anonymkode: 4fefc...e8b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel noe med at noen lider av ekstrem usikkerhet. Ofte så ser det helt forjævlig ut. 

Anonymkode: c22ff...1a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har vel noe med at noen lider av ekstrem usikkerhet. Ofte så ser det helt forjævlig ut. 

Anonymkode: c22ff...1a7

Men tror de at de ser bra/bedre ut med dette? Jeg forstår ikke at det kan være behagelig å se med disse? Noen damer har så store vipper at øynene ser trette ut! At dette har blitt mote?!?! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktivitet er relativt. Noen syns det er kjempepent. Utseendehets er verre enn noen falske øyevipper. 

Anonymkode: a1eca...883

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen betaler for å se styggere ut, men det finnes selvsagt forskjellige meninger om hva som er pent og stygt. 

Anonymkode: 45d52...759

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Falske vipper, noe så jævla stygt!!! Jeg mener i hovedsak de som du ser er falske. Tykke, blanke og kunstige vipper som får øynene til å se tunge ut. Hvorfor vil folk gå rundt med disse stygge vippene/øynene? Kvinner mer sånne vipper får så stygge øyne!

Jeg er sikker på at opptil flere mennesker du har møtt tenker at de ikke deler din smak hva gjelder hvordan man presenterer seg selv. 
Selv om du ikke liker slike vipper er det mange som gjør det. 

For ordens skyld - jeg synes også det er finest uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at du vet hvorfor...

Det du mente å spørre om var vel : "Hvorfor er ikke alle enige i meg/min/mine meninger, og at det ikke er særlig flatterende", tror jeg... 🤔

Spoiler

eyelashes-boat.gif

Syns det ser både praktisk og lÆkkert ut, jeg :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (15 timer siden):

Det er ikke bedre å si at noe/noen er stygg gjentatte ganger.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Attraktivitet er relativt. Noen syns det er kjempepent. Utseendehets er verre enn noen falske øyevipper. 

Anonymkode: a1eca...883

Hadde man bare tjent penger på å vedde på om moralens voktere dukker opp for å få billige likes.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.12.2022 den 19.13):

Stygt for deg, men ikke for dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...