Gå til innhold

Fikk et ekkelt bilde i hodet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lå og tenkte på noe morsomt sønnen min og jeg gjorde i jula. (Nå er han hos faren sin som har historie med vold. Ingen god følelse og måtte levere barn til han. Men det er ikke poenget nå) Mens jeg tenker på det morsomme, så dukker det opp et bilde i hodet mitt av sønnen min med sine hender foran ansiktet, men som knyttete never. Og jeg ser det ovenfra. Det har ingen sammenheng med det morsomme vi gjorde. Jeg ble litt urolig, det var ikke hyggelig bilde og ikke noe jeg kan huske og ha opplevd. 
Noen som skjønner seg på sånt? Mobilen hans er tom for strøm, faren pleier gjemme laderen så hjelper ikke sende melding. Han husker selv ikke alltid på mobilen.

Anonymkode: c2bde...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er mulig at du er bekymret pga farens voldshistorikk og at underbevisstheten din har fantasert dette bildet. En annen mulighet er at du har en telepatisk kommunikasjon med din sønn der han prøver å varsle om at han er i en utrygg situasjon. Du skriver at du ikke kan kontakte sønnen. Vet ikke hva jeg ville gjort. Kan du ringe faren og spørre om du kan få prate med sønnen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg lå og tenkte på noe morsomt sønnen min og jeg gjorde i jula. (Nå er han hos faren sin som har historie med vold. Ingen god følelse og måtte levere barn til han. Men det er ikke poenget nå) Mens jeg tenker på det morsomme, så dukker det opp et bilde i hodet mitt av sønnen min med sine hender foran ansiktet, men som knyttete never. Og jeg ser det ovenfra. Det har ingen sammenheng med det morsomme vi gjorde. Jeg ble litt urolig, det var ikke hyggelig bilde og ikke noe jeg kan huske og ha opplevd. 
Noen som skjønner seg på sånt? Mobilen hans er tom for strøm, faren pleier gjemme laderen så hjelper ikke sende melding. Han husker selv ikke alltid på mobilen.

Du er sikkert bare bekymret, men det du sier om at faren har en voldelig historie må vel være poenget og årsaken til bekymringen? Jeg kan ikke forstå at du sier det ikke er poenget. Klart du må forsikre deg at han har det bra uansett.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke fortsette å sende ungen til faren. Konfiskering av laderen er psykisk vold og jeg er sikker på at listen av eksempler er lang. Ungen må ut.

Anonymkode: 3158a...a7b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Det finnes utallige tråder her inne om barn som må på samvær. Ønsker ikke og starte en tråd om dette nå. Og er i såfall i feil forum. 
Jeg tenker mer på og tyde tanken som dukket opp. Er det noen som er gode på sånt her?  Jeg kan ofte få slike tanker også skjer det etterpå. Men denne kom og forstyrret en så koselig dagdrøm. Nesten som et flashback. Men ikke noe jeg kan forstå er fra et flashback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøydokka skrev (2 timer siden):

Jeg tenker det er mulig at du er bekymret pga farens voldshistorikk og at underbevisstheten din har fantasert dette bildet. En annen mulighet er at du har en telepatisk kommunikasjon med din sønn der han prøver å varsle om at han er i en utrygg situasjon. Du skriver at du ikke kan kontakte sønnen. Vet ikke hva jeg ville gjort. Kan du ringe faren og spørre om du kan få prate med sønnen?

Takk for seriøst svar. At underbevisstheten har fantasert har jeg ikke tenkt på. Sønnen min og jeg tenker ofte på det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg føler virkelig med deg❤️du kan ikke ha det slik, hadde ikke levert barnet mitt til en person som har utøvet vold, visst du er nødt til dette må du til enhver tid ha mulighet til kontakt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
tøydokka skrev (På 29.12.2022 den 23.08):

Dette. For slik går faktisk an. Pappa og farmor hadde det samme, spesielt da han begynte og jobbe på skip, som seilte basicly verden over, da han var 16 år gammel. 

Hadde absolutt ringt barnefar, å spør om og prate med guttungen. Si at du skulle bare spurt om noe eller noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...