ForsiktigOptimist Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 10. mars 2023 Oppdatering: Vi fekk avtalt møte med advokat med god gjennomgang. Advokat har sendt inn klage på vedtak. Saken kan ta opp til 2 år før dei ser på den… det kan vere til vår fordel da vi får samla konkret ærfaring gjennom denne tida. Spare på alle kvitteringar for utgifter etc. Godt å ha sendt klagen inn og kunne legge den til side å fokusere på behandlinga i staden. Til no har IVF gitt 1 graviditet men resultert i spontanabort i veke 7 og 1 fryseforsøk utan positiv test. Skal til ny behandling i slutten av mnd. Håper alle gode ting er tre ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 10. mars 2023 #22 Del Skrevet 10. mars 2023 ForsiktigOptimist skrev (På 28.12.2022 den 15.00): Nokon som har ærfaring eller som har gode råd i denne saken Ekstremt lang historie men skal prøve å fatte meg i korthet Eg og samboer har prøvd nokon år å få barn utan hell. Vi fikk etterhvert henvisning med gynekolog på det lokale sykehuset deretter kikkhulls operasjon med samme omreisande lege. Etter operasjonen fikk jeg vite at alt såg normalt ut, etter mange blodprøve målinger og mange spørsmål om å få ein henvisning til St.Olavs fekk eg til slutt dette. Ved St.Olavs informerte dei om at den andre legen hadde gjort ein feilbehandling, uten min viten hadde han under kikkhullsoperasjonen brent begge egglederane mine og mitt Anti-muller hormon som var før operasjon på 10 hadde no sunke til eit nivå på 1,0 normalt nivå på min alder (40 år) er mellom 1-50. Det kom også fram at operasjonen også vil sansynleg gjere at eg kjem tidlegare enn normalt i overgangsalder. St.Olavs fekk difor hastverk med å få ut så mange egg som mogleg no før nivået sank meir. Vi har no 7 på frys etter 3 uthentingar (1 vanleg uthenting og 1 duostim) og 1 forsøkt innsett. Eg har allereie fått medhold i saken og NPE har bedt meg om å framstille eit krav for erstattning. Det er vanskeleg no å vere objektiv da uansett foreslått pris føles latterlig lite ut som ein kompensasjon ønsket om å få barn. Så no er eg der å skal finne ut kor mykje eg skal be om i pasientskadeerstattning 1. Menerstattning er grei med ein utrekningsmodell ut i frå vurdering av invaliditet etter sakyndig 2. Kostnad for nye forsøk her er eg veldig usikker på kva eg skal be om etter dei 3 endte forsøka som blir dekt av staten. Medisin, behandlingskostnader eventuellt mengde med eggdonasjon? Eller er det adopsjon eg burde basere meg på? Advokaten min meiner vi bør sende inn informasjon den framitidige behandlinga eg kjem til å ha og prisen på denne (men korleis veit eg det?) Bør eg sende inn prisførespurnad til ein privatklinikk og be om estimat (i så fall bør eg gi heile historia?) Bør / kan eg bestille time med St.Olavs å få dei til å komme med anbefalt behandling framover og utrekna ein pris? Og så kjem vel pris på medisiner i tillegg? Hittil på 3 forsøk har vi vel hatt rundt 50 000 i medisinutgifter (som heldigvis har til no blitt dekt av staten, bortsett fra egenandelen) 3. Tapt arbeidsinntekt, Vil det her vere naturlig å ta med samboers tapte arbeidsinntekt også siden han må bli med på alle behandlingene som vedrører hans sæd? Er der noko meir eg burde tenkje på Nokon som har vore i denne situasjonen? Kva ba du om, kva fekk du? Å herre meg! Har ikke ord.. Jeg har selv hatt en pasientskadeerstattningssak som jeg fikk medhold på og erstatning. Det er grunnet dette at vi nå har prøverør. Rådet advokaten din gir er ett godt råd å ta utgangspunkt i 👍 Samboers tapte arbeidsinntekt kommer de ikke til å ta høyde for - da det ikke er han som er part i saken. Tåpelig, men sant.. Systemet med pasientskade erstatning er utrolig firkantet. Du kan sende inn all dokumentasjon på forventede utgifter osv fra fertilitetsklinikker, estimat på eventuelle fremtidige medisiner osv, både ved offegtlig og privat behandling, så er det sakkyndige og NPE som vil vurdere hvilke av disse utgiftene de tar hensyn til og hvilke de tar med i saken. Jeg vil tro du også kan prøve å få dekket summen opp til egenandel da den ikke hadde vært en nødvendighet hvis du kunne få barn på egen maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå