AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #21 Skrevet 29. desember 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal jeg som kvinne måtte forelske meg i menn med stygge ansikter når menn forventer at vi kvinner skal være pene for at vi er verdt å forelske oss i? Svaret er nei, jeg hadde droppa deg. What goes around, comes around. Nå sier kvinner nei takk til stygge menn. Anonymkode: b2c2b...c0e Fordi du kan ikke forvente å få noen som er bedre enn deg selv. Og ser du stygg ut så ja, da må du nok innfinne deg med at du antageligvis ender opp med noen av samme kaliber. Dette har menn innsett for lenge siden og vi har ingen problemer med å akseptere at det er slik det. Så vet ikke helt hva du snakker om når du refererer til hva menn forventer. At vi dog under alle omstendigheter foretrekker damer som er faktisk attraktive er jo ingen hemmelighet, men vi er rasjonelle ift hva vi kan få. Imotsetning til kvinner. Anonymkode: acb7a...815
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #22 Skrevet 29. desember 2022 Hva jeg gjør? Komme tilbake til realiteten og innse at jeg ikke er 19 år og at ansiktet er like tiltrekkende som resten av kroppen. Anonymkode: 72e2f...6eb
Navani Skrevet 29. desember 2022 #23 Skrevet 29. desember 2022 Bryr du deg egentlig, eller bryr du deg om andres meninger? Hvis du bryr deg om andres meninger så lar du de potensielt ødelegge noe bra. Jeg lever et liv der jeg ikke engang tenker over slikt, og jeg har det bra med meg selv. Jeg syns gode egenskaper er mye mer viktig enn utseende. Utseendet forsvinner etterhvert uansett, vi blir alle eldre og rynkete. Personlighet er så mye viktigere.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #24 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette er science fiction, kvinner i 40 årene er ikke attraktiv om du er millionær og bruker en haug med penger på utseende eller har svært gode gener kan du holde deg litt bedre selvsagt, men ellers, keep dreaming Anonymkode: bc332...510 Hilsen feit, singel mann på bygda. Anonymkode: d41bd...083
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå