Gå til innhold

Hvor viktig er utseende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se for deg at du er en attraktiv (både utseendet og personlighet) kvinne i tidlig 40 årene og har møtt en fantastisk mann. Han er snill, stabil, morsom, svært omsforgsfull, livet på stell, god jobb, dere kan snakke om alt, han er hodestups forelsket i deg, og du er forelsket i han, han er romantisk og lidenskapelig, dere har fantastisk sex, han har en deilig og middels trent kropp men dessverre et ansikt som ikke er særlig tiltrekkende. Hva gjør du?

Anonymkode: 2365d...fb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være noe der som tiltrekker meg, selv om han ikke trenger å være pen, så jeg vet ikke hva jeg ville gjort om jeg ikke likte ansiktet hans. Tydeligvis er dette såpass frastøtende at du lager en tråd om det, og da vil vel en sånn ting være en dealbreaker?

Anonymkode: 0fd95...69e

Skrevet

Hvorfor skal jeg som kvinne måtte forelske meg i menn med stygge ansikter når menn forventer at vi kvinner skal være pene for at vi er verdt å forelske oss i?

Svaret er nei, jeg hadde droppa deg. What goes around, comes around. Nå sier kvinner nei takk til stygge menn. 

Anonymkode: b2c2b...c0e

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvorfor skal jeg som kvinne måtte forelske meg i menn med stygge ansikter når menn forventer at vi kvinner skal være pene for at vi er verdt å forelske oss i?

Svaret er nei, jeg hadde droppa deg. What goes around, comes around. Nå sier kvinner nei takk til stygge menn. 

Anonymkode: b2c2b...c0e

Godt sagt!

NEI, nå har menn hatt skjønnhetsidealer for kvinner så lenge, at nå er det deres tur til å lide. Spesielt de stygge...

ÆSJ, menn altså.

Anonymkode: 23ab1...b42

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Se for deg at du er en attraktiv (både utseendet og personlighet) kvinne i tidlig 40 årene og har møtt en fantastisk mann. Han er snill, stabil, morsom, svært omsforgsfull, livet på stell, god jobb, dere kan snakke om alt, han er hodestups forelsket i deg, og du er forelsket i han, han er romantisk og lidenskapelig, dere har fantastisk sex, han har en deilig og middels trent kropp men dessverre et ansikt som ikke er særlig tiltrekkende. Hva gjør du?

Du skriver og du er forelsket i han??? Og så ikke liker ansiktet?? Det tror jeg ikke er mulig for min del. Er jeg forelsket så er det vel motsatt da liker jeg ansiktet og hele mannen. Den varianten har jeg ikke hørt før.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Om jeg er forelsket spiller det ingen rolle. Har vært forelsket i menn tidligere, som ikke har vært veldig pene….men vil tro det er vanskelig å komme dit at jeg blir tiltrukket, forelsket og har fantastisk sex med en jeg ikke synes er pen?

Anonymkode: a0e63...aa3

• Liker 1
Skrevet

Tror nok det er mer at du ikke ser skjønnheten hans

Anonymkode: ff187...bcb

Skrevet (endret)

Premissene dine er helt feil. Dersom jeg synes en mann er sjarmerende, morsom og intelligent så mye så at jeg er stormende forelsket, ja da synes jeg han er attraktiv. Punktum.

Hvor objektivt attraktivt noen er sånn helt generelt betyr lite for meg. Jeg har ikke noe behov for at alle skal synes kjæresten min er attraktiv, det holder i massevis at jeg synes han er det. 

Endret av Raptuss
Skrevet

Hvis jeg uansett er forelsket i han er det det som teller og ikke hvor attraktiv ansiktet hans er etter fibonacci og hollywood standard 

Anonymkode: c55d1...0a2

• Liker 1
Skrevet

som andre her sier, hvis jeg først er forelska, så ser jeg nok noe flott ved ham, eller utseendet hans plager meg ikke.

men jeg hadde nok ikke forelsket meg i en jeg syntes var stygg, utseendet er viktig for tiltrekningens skyld

• Liker 1
Skrevet

Tror ser er individuelt, på samme måte som det er for menn. Noen kvinner vil oppfatte mannen som vakker etter hvert som de liker ham bedre og bedre, mens andre kvinner kanskje vil bli litt forstyrra  av manglende ansiktsskjønnhet. Tror menn og kvinner er like der.

Anonymkode: efc08...053

Gjest AprilRyan
Skrevet

Det virker rart at man er forelsket, men samtidig så synes man at mannen er stygg. Sånn fungerer det ikke for meg. Om jeg er forelsket så synes jeg at han er verdens kjekkeste uansett om han ikke er det objektivt sett.

Så kan lure på om du egentlig er forelsket eller om det bare er på papiret.

Skrevet

Jeg har aldri vært sammen med veldig pene menn, det er helt andre egenskaper jeg blir tiltrukket av.

Anonymkode: ae642...4ab

• Nyttig 1
Skrevet

Å være forelsket og ha fantastisk sex er ikke forenelig med at man ikke finner partneren attraktiv på noen måte. Det gir liksom ikke mening. Mannen min er på langt nær noen tier, men for meg er han verdens fineste. 

Anonymkode: 5b0f7...c4a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ts her

Jeg lurer på om jeg er mest bekymret for hva andre vil synes, selv om det er skikkelig teit når man er så voksen som meg. Jeg syns han har noen fine trekk, og jeg syns han er helt utrolig fin som person, og jeg er sjarmert og forelsket. Men jeg ser allikevel objektivt på utseendet hans, og jeg er redd det vil bli et problem i fremtiden når forelskelsen demper seg litt, eller når vi er sammen med andre mennesker. 

Skrevet

kvinner bryr seg bare om utseende.

Anonymkode: a2537...64d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

hvis jeg skal være ærlig er jo det man faller for,men etterhvert som du blir kjent med personen er ikke utseendet det viktigste. Jeg faller veldig for høye gutter med blondt hår og nordisk utseende og jenter med brune øyne og brunt/svart hår, liker de normal vektig,men stemmer kjemien kan jeg gjerne date de overvektige og slik også,men de som sliter med sikkelig fedme er ikke min smak

Anonymkode: bc58c...e2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ts her

Jeg lurer på om jeg er mest bekymret for hva andre vil synes, selv om det er skikkelig teit når man er så voksen som meg. Jeg syns han har noen fine trekk, og jeg syns han er helt utrolig fin som person, og jeg er sjarmert og forelsket. Men jeg ser allikevel objektivt på utseendet hans, og jeg er redd det vil bli et problem i fremtiden når forelskelsen demper seg litt, eller når vi er sammen med andre mennesker. 

Har han skavanker? Arr? Stor nese el.l? Eller et «vanlig» ansikt?

Anonymkode: d41bd...083

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet, du sier jo at jeg allerede har hatt sex med fyren.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

han har en deilig og middels trent kropp men dessverre et ansikt som ikke er særlig tiltrekkende. Hva gjør du?

Det gir jeg rett og slett blanke i. Jeg er generelt lite interesert i hvordan folk ser ut mtp. forhold og seksualitet. Det er helt andre ting som tenner meg.

Noe anna er det å bare sitte å se på folk. Jeg ser jo hvem som er pene, men det blir useksuelt. Som å skue en blomst eller en solnedgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...