AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Del Skrevet 27. desember 2022 Hei! Skal starte med nesespray en uke før forventet mens. Skulle derfor ringe inn når jeg fikk mensen denne gang, som var i går. De har enda ikke ringt meg tilbake og jeg er usikker på om jeg da skal ta Letrozol denne syklusen? Får ikke eggløsning/mens uten. Skal jo begynne på Letrozol på CD3 som er imorgen, så haster med svar 🙈 Anonymkode: ad4e3...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. desember 2022 #2 Del Skrevet 28. desember 2022 Gjør som de beskriver i behandlingsbrevet. Hvis det står letrozol fra cd 3 gjør du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Del Skrevet 28. desember 2022 Neutral90 skrev (49 minutter siden): Gjør som de beskriver i behandlingsbrevet. Hvis det står letrozol fra cd 3 gjør du det Har ikke fått noe behandlingsbrev 😳 Anonymkode: ad4e3...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Skal starte med nesespray en uke før forventet mens. Skulle derfor ringe inn når jeg fikk mensen denne gang, som var i går. De har enda ikke ringt meg tilbake og jeg er usikker på om jeg da skal ta Letrozol denne syklusen? Får ikke eggløsning/mens uten. Skal jo begynne på Letrozol på CD3 som er imorgen, så haster med svar 🙈 Anonymkode: ad4e3...4c4 Hvis du holder til riksen, så kommee du ikke til å bli gravid uansett hva du gjør. Dem er udugelige der Anonymkode: 1e1fb...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. desember 2022 #5 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke fått noe behandlingsbrev 😳 Anonymkode: ad4e3...4c4 Hvordan vet du at du skal begynne på letrozol da? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Del Skrevet 28. desember 2022 Neutral90 skrev (33 minutter siden): Hvordan vet du at du skal begynne på letrozol da? 🤔 Jeg har brukt Letrozol i et år Anonymkode: ad4e3...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du holder til riksen, så kommee du ikke til å bli gravid uansett hva du gjør. Dem er udugelige der Anonymkode: 1e1fb...bb2 Holder til på Ullevåll Anonymkode: ad4e3...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du holder til riksen, så kommee du ikke til å bli gravid uansett hva du gjør. Dem er udugelige der Anonymkode: 1e1fb...bb2 Har Riksen dårligere resultater enn andre? Hvor er de best? Har gjennomført to uttak og forsøk der uten resultat og lurer på å bytte sykehus pga fritt sykehusvalg før siste og tredje forsøk. Føler også de gjør enormt mye feil og ikke vet helt hva de driver med. De som har satt inn et par av embryoene har også rotet veldig og jeg tror ikke de hadde gjort det så mange ganger før for å si det sånn. Har ikke tid til slikt tull og tøys. Anonymkode: ab8cc...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. desember 2022 #9 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt Letrozol i et år Anonymkode: ad4e3...4c4 Åja nå tror jeg at jeg skjønner. Du skal ringe inn mens for å starte nesespray senere i syklusen? Du går ikke på nesespray nå? I så fall tror jeg at jeg ville tatt letrozol som vanlig for å opprettholde en syklus der du lett finner eggløsning og da også vet når du skal starte spray. Ikke vent med å starte til du blir oppringt, det kan ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Del Skrevet 28. desember 2022 Neutral90 skrev (21 minutter siden): Åja nå tror jeg at jeg skjønner. Du skal ringe inn mens for å starte nesespray senere i syklusen? Du går ikke på nesespray nå? I så fall tror jeg at jeg ville tatt letrozol som vanlig for å opprettholde en syklus der du lett finner eggløsning og da også vet når du skal starte spray. Ikke vent med å starte til du blir oppringt, det kan ta tid. Ja, stemmer! Formulerte meg kanskje litt dårlig 🙈takk for svar! Anonymkode: ad4e3...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå