Gå til innhold

Parfymer fra Normal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser disse har blitt veldig populære, men holder de lenge? Ikke like lenge som en dyr parfyme vil jeg tro men noen som har erfaring med de? 

Anonymkode: ff217...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser disse har blitt veldig populære, men holder de lenge? Ikke like lenge som en dyr parfyme vil jeg tro men noen som har erfaring med de? 

Anonymkode: ff217...bd4

Har erfaring med to av de: Her choice varer en time eller to før det forsvinner. 
og Blossom Hill (den blå) parfymen er kjempefin. Varer lengre 4-5 timer. Deodoranten  lukter derimot ikke det samme og er helt grusom. Den i sprayform er bedre. 
 

Anonymkode: 737e8...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har erfaring med to av de: Her choice varer en time eller to før det forsvinner. 
og Blossom Hill (den blå) parfymen er kjempefin. Varer lengre 4-5 timer. Deodoranten  lukter derimot ikke det samme og er helt grusom. Den i sprayform er bedre. 
 

Anonymkode: 737e8...d91

Hvilken parfyme er det blossom hill kopierer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri uekte parfyme. Kan lukte godt med en gang, men grunnotene er sjeldent gode. Det lukter billig parfyme.

Anonymkode: 55173...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ser disse har blitt veldig populære, men holder de lenge? Ikke like lenge som en dyr parfyme vil jeg tro men noen som har erfaring med de? 

Anonymkode: ff217...bd4

Jeg har Colabo Floral kjøpt hos Normal og ja de holder ganske lenge ( 4-5 timer ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bruker aldri uekte parfyme. Kan lukte godt med en gang, men grunnotene er sjeldent gode. Det lukter billig parfyme.

Anonymkode: 55173...3ee

De fra La Rive er ikke uekte. Trenger ikke være fake selv om det er billig. Dupes er heller ikke fake. Jeg er svært interessert i parfyme og har alltid vært svært skeptisk til billigparfymer. Alltid gått rett forbi parfymene på normal. Men så måtte jeg teste et par fra La Rive etter å ha lest så mye bra om dem. Nysgjerrigheten tok overhånd. Kjøpte Her Choice og Queen of Life, er positivt overrasket over begge to. De lukter ikke billig i det hele tatt. Så det finnes unntak :) 

Anonymkode: a0072...382

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er en lifehack å kjøpe parfyme på Normal. Dette har jeg gjort flere ganger.Når folk "tror" de kjenner igjen den jeg bruker,så sier jeg bare de har rett. Det er ingen som har sagt til meg at jeg lukter "billig" eller at det lukter vondt. Typisk ignorante folk som tenker at f.eks LA RIVE er et dårlig merke. Det verste jeg kan si om merket er at gjerne ikke lukten varer like lenge. Men mengden veier opp for det,og ikke minst den hyggelige prisen. Si jeg f.eks bruker LA RIVE Cabana. Dersom jeg da får kommentarer på den,så tror de det er Jean Paul LeMale. Som jo den med vilje eller ikke ligner 99% på. Som jo koster minimum 3 ganger så mye. 

At enkelte snakker ned Normal i det hele tatt er helt latterlig. Gå og betal unødvendig mye for ting dere. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (8 minutter siden):

Har denne frå Normal, Bi-es Blossom Meadow

p_3106_default_1.webp

Hvilken skal denne ligne på? Jeg har den i rosa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje om den skal likna på nokon. Den er frisk, floral og litt grønn i duften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (7 timer siden):

Hvilken skal denne ligne på? Jeg har den i rosa

Den i rosa skal ligne på Gucci Bloom

Cherry Bloom er Tom Ford Lost Cherry 

Blossom Meadow er Gucci Bloom Aqcua Di Fiori

Endret av Motelvibes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...