Gå til innhold

Andre menn som føler de penetrerer død mus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde kjønnsrollene vært omvendt, ville de kortklipte, tjukke og bitre damene- med Home is my castle på veggen- svart: 

”Dump henne, sex er viktig, finn noen som byr på seg selv!“

Anonymkode: 2bee8...bac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (4 minutter siden):

Det betyr bare èn ting; Du skulle aldri ha skilt deg. 

Så vidt jeg har lest så er det kvinner som avslutter majoriteten av forholdene så jeg tipper han ikke hadde noe valg. 😉

Anonymkode: 186e1...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner godt hva du mener.  Exen kom som et uvær. Kunne lett få 10 orgasmer,eller fler, squirtet som en foss. Hadde en periode et forhold med venninnen hennes, som hun visste om. Trekant iblant. Venninnen kom også voldsomt og lett. Ganske digg å være meg for å si det sånn.

Det ble slutt etterhvert. Og når jeg begynte å date andre var det stor nedtur.  Mange damer var innesluttet seksuelt, forknytt,  lyset av under dyna, vanskelig å få orgasme, lite villig til å prøve, lydløse, lite gnist og sexlyst. Jeg var med de 1-3 mnd, men orket ikke å innlede noe med så dårlig utgangspunkt.  Det var vel en 5-6 stk. 

Nå er jeg sammen med ei som jeg har deilig sex med. Ikke så ofte som jeg/vi kunne ønsket ideelt sett,  men med små barn blir det vel sånn.

Konklusjonen er vel at man passer bedre sammen med enkelte. 

Anonymkode: d6680...a0b

Så kona di forlot deg, og å bli sammen igjen er ikke aktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så vidt jeg har lest så er det kvinner som avslutter majoriteten av forholdene så jeg tipper han ikke hadde noe valg. 😉

Anonymkode: 186e1...fde

Og hvorfor er det slik?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen...

Det er bare og konstantere at kvinner er forskjellige som oss. 

Jeg har alltid vært utforskende, og det kjekkeste er selvsagt og finne en likesinnet i samme liga 🙂 

Noen krever ikke like mye, og er fornøyd med en "muskelavspenning", og that`s it.

De liker å få, og ikke så opptatt av den andre, vil ikke kalle slik oppførsel for egoistisk, det går heller på manglende innlevelse og lidenskap. 

Men så må man se helheten, betyr sex alt om personen er verdens beste og det fungerer på alle andre områder? 

Usikker på svaret 🙂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette kan komme seg (pun not intended), med eksen når jeg tok på meg selv kom jeg innen få minutter igjen og igjen og igjen. Og av og til få vaginal orgasme uten å ta på meg selv. Med andre kan det ta en halvtime og mye slit og kav, fordi de ikke kjenner kroppen min så godt som han gjorde. 

Anonymkode: 5cd13...6f6

Dette tenker jeg også, det handler jo om seksuell kjemi (er den til stede hos dere TS, eller er det først og fremst felles interesser osv.), og at man etter mange år sammen vet hvilke knapper man skal «trykke på». Jeg kom ikke lett med min nåværende i starten, men nå kjenner han kroppen min godt og vet hvordan han skal få meg til å komme.

Anonymkode: 8daee...ac5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (5 timer siden):

Endret av Cervus
Ikke anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cervus skrev (Akkurat nå):

Hehe, ikke aktuelt å bli sammen igjen nei! Sex er viktig,  men ikke alt. Nå har jeg giftet meg med ei som er god i senga OG en bedre match på mange andre områder  ❤️

HÆ? Ikke dødmusa håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (5 timer siden):

Hehe, ikke aktuelt å bli sammen igjen nei! Sex er viktig,  men ikke alt. Nå har jeg giftet meg med ei som er god i senga OG en bedre match på mange andre områder 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

HÆ? Ikke dødmusa håper jeg?

Nei. Ikke dødmus. Det var de imellom som var døde. Jeg er ikke TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Etter et par år som singel etter nærmere 20 år ekteskap så begynte jeg å date igjen. Har truffet en interessant kvinne på min alder, klaffer på alle felt men i senga er hun er det helt dødt. 

Får ingenting tilbake. 

Stor overgang å gå fra eksen til dette. Eksen elsket sex, fikk orgasmer lett, oralt og i alle stillinger. Hun jeg dater nå sier hun kun får orgasmer med vibrator. 

Etter hver gang vi har hatt sex så føler jeg meg som en stut..

Andre som har vært borti samme problem, å gå fra ei som kom lett til ei som aldri har fått orgasme med vanlig samleie? 

Anonymkode: 0fc4f...7af

Jeg hadde ei elskerinne som det var umulig å gi orgasme og først gan ble jeg veldig lei meg og det fristet ikke mer, men hun maste om mer og jeg kom til henne. hun elsker jeg koste med pupper og hørte hun koste seg, men hun sa hun aldri fikk orgasme med knulling. Som regel når jeg var hos henne så koste jeg masse med pupper og andre ting og hun elsket det. Jeg hørte at hun stønnet og lukket øynene. Og hun a hun likte og stadig vek fikk jeg melding på at hun ville ha treff. så det ble ofte og jeg knullet henne til orgasme for meg men ikke henne. allikevel ville hun ha treff. jeg prøvde å fingre henne lenge å uten at hun fikk orgasme men likte det.  så da vi vi fornøyde begge to.

Endret av feliek54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ei elskerinne so det var umulig å gi orgasme og først gan ble jeg veldig lei meg og det fristet ikke mer, men hun maste om mer og jeg kom til henne. hun elsker jeg koste med pupper og hørte hun koste seg, men hun sa hun aldri fikk orgasme med knulling. Som regel når jeg var hos henne så koste jeg masse med pupper og andre ting og hun elsket det. Jeg hørte at hun stønnet og lukket øynene. Og hun a hun likte og stadig vek fikk jeg melding på at hun ville ha treff. så det ble ofte og jeg knullet henne til orgasme for meg men ikke henne. allikevel ville hun ha treff. jeg prøvde å fingre henne lenge å uten at hun fikk orgasme men likte det.  så da vi vi fornøyde begge to.

Supert! Hva liker dere best av hamring og sliping? Jeg holder på å fkse noen ting hjemme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Somba9 said:

Har du tatt tips ifra Bully Maguire?

Men for å svare. Spis mindre snop så får du mer sex lyst, er sikkert det som er problemet til trådstarter.

Du behøver å få huet ditt ut av youtube, den teorien der er skrullete.

Anonymkode: 9c4c9...378

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...