Gå til innhold

Andre menn som føler de penetrerer død mus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter et par år som singel etter nærmere 20 år ekteskap så begynte jeg å date igjen. Har truffet en interessant kvinne på min alder, klaffer på alle felt men i senga er hun er det helt dødt. 

Får ingenting tilbake. 

Stor overgang å gå fra eksen til dette. Eksen elsket sex, fikk orgasmer lett, oralt og i alle stillinger. Hun jeg dater nå sier hun kun får orgasmer med vibrator. 

Etter hver gang vi har hatt sex så føler jeg meg som en stut..

Andre som har vært borti samme problem, å gå fra ei som kom lett til ei som aldri har fått orgasme med vanlig samleie? 

Anonymkode: 0fc4f...7af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje fordi du har en gammel hårete larve? 

Anonymkode: bc58a...3e9

Hahaha 😆😆

Anonymkode: b60d4...44d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må dere bruke stillinger så hun kan ta på seg selv samtidig 

Anonymkode: 5cd13...6f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje fordi du har en gammel hårete larve? 

Anonymkode: bc58a...3e9

Slemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det sånn at alle er ikke like sensitive, eller ikke "kommer" like lett som andre, og føler ikke så mye på innsiden uansett om vi skulle ønske det eller ikke, kanskje en god foreplay med leker hjelper å få sette henne i gang. uansett må dere må snakke, kommunisere og finne ut av hva som kan få henne til å føle mer, om det er en vibrator eller en annen type leke så må til så må du bare ignorere at du føler deg ikke bra nok pga det, fordi det har ikke noe med deg å gjøre, bare at det kan være vanskelig for enkelte kvinner å føle like mye som andre, se sammen på leketøys butikker å fin noe som interesserer dere begge, sånn at dere begge kan ha det gøy med å prøve ut ting, ville nok ha prøvd noe for klitten for hennes del.

Endret av Astramare
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg satset på annen sex enn penetrering, og sett om det var mer liv da. Ikke alle kvinner får så mye ut av penetrering. Iallefall ikke før veldig god oppvarming med annen sex. Vil også råde deg til å bruke tid akkurat mot og i åpningen,  og ta langsomme støt, når dere skal ha penetrerende sex. Det kan gjøre underverker for en del kvinner. 

Anonymkode: a647f...9e4

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hva jeg får høre fra mine venner så faker de ofte orgasme, kan hende hun første faktisk spilte seg til. Eller så kan det hende hun du er med nå ikke er så seksuelt komfortabel med seg selv

Anonymkode: 66f0f...4f4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter et par år som singel etter nærmere 20 år ekteskap så begynte jeg å date igjen. Har truffet en interessant kvinne på min alder, klaffer på alle felt men i senga er hun er det helt dødt. 

Får ingenting tilbake. 

Stor overgang å gå fra eksen til dette. Eksen elsket sex, fikk orgasmer lett, oralt og i alle stillinger. Hun jeg dater nå sier hun kun får orgasmer med vibrator. 

Andre som har vært borti samme problem, å gå fra ei som kom lett til ei som aldri har fått orgasme med vanlig samleie? 

En god gammeldags pute prinsesse? Eller deltar hun, men har problemer med å oppnå orgasme uten vibrator? Hvis det er den siste så ja, det er ikke veldig uvanlig. Skjønner at overgangen er stor når du har gått helt fra øst til vest!

Anonymkode: 186e1...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Får ingenting tilbake. 

Kan relatere heftig til dette. Eksen kom lett og visste selv hva som skulle til for at hun skulle komme. Hun jeg har en greie med nå sliter jeg ordentlig med å få til å komme (inkl. slikking og fingring), men heldigvis tar hun på seg selv mens vi har oss. Det kjedelige er jo at hun veldig sjelden kommer da heller. 

Anonymkode: e1118...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fra hva jeg får høre fra mine venner så faker de ofte orgasme, kan hende hun første faktisk spilte seg til. Eller så kan det hende hun du er med nå ikke er så seksuelt komfortabel med seg selv

Anonymkode: 66f0f...4f4

De var sammen i 20 år. Han kjenner nok eksen sin en god del bedre enn deg på den tiden. 

Anonymkode: d704e...b06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med kvinner som har ulike forutsetninger for å få orgasme. Noen veldig lett, mens andre ikke.

Har dog aldri opplevd det som et problem nei… meget spesielt.

Anonymkode: 21bd2...cd2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (7 timer siden):

Slemt.

Er det hyggeligere å si død mus om kvinners kjønnsorgan?

Anonymkode: e43e7...f39

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Får ingenting tilbake. 

Da var du skikkelig heldig med eks'en. Det har i svært mange år vært velkjent at 75-80 % kvinner ikke klarer å få orgasme av penetrering alene.

https://forskning.no/menneskekroppen-partner-podcast/kvinner-far-like-lett-orgasme-som-menn/2006896

Gynekologen mener det er uheldig at mange anser det som et ideal å oppnå orgasme kun ved penetrering.

– Da berøres klitoris i veldig liten grad, og derfor får veldig få orgasme kun ved hjelp av penetrering. Innsiden av skjeden har ikke så mange nerveceller og er derfor ikke særlig følsom. De fleste kvinner trenger stimulering av klitoris, og da må bør man legge opp til det, hun.

Anonymkode: e43e7...f39

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke å være sammen med denne damen. Jeg tror (jeg vet ingen ting) at du tenker at din nye partner liker det samme som exen. At dere har funnet en seksuell greie som har fungert i alle år, men nå har du en ny partner, så du sier at hun er en død mus, eller har en død mus. Jeg vet ikke. Om du tenker på din ex og sammenligner hver gang dere har sex, tenker jeg kanskje at dødmus-damen ikke er riktig for deg. Kanskje du trenger alenetid, eller savner du kona di?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener.  Exen kom som et uvær. Kunne lett få 10 orgasmer,eller fler, squirtet som en foss. Hadde en periode et forhold med venninnen hennes, som hun visste om. Trekant iblant. Venninnen kom også voldsomt og lett. Ganske digg å være meg for å si det sånn.

Det ble slutt etterhvert. Og når jeg begynte å date andre var det stor nedtur.  Mange damer var innesluttet seksuelt, forknytt,  lyset av under dyna, vanskelig å få orgasme, lite villig til å prøve, lydløse, lite gnist og sexlyst. Jeg var med de 1-3 mnd, men orket ikke å innlede noe med så dårlig utgangspunkt.  Det var vel en 5-6 stk. 

Nå er jeg sammen med ei som jeg har deilig sex med. Ikke så ofte som jeg/vi kunne ønsket ideelt sett,  men med små barn blir det vel sånn.

Konklusjonen er vel at man passer bedre sammen med enkelte. 

Anonymkode: d6680...a0b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kan relatere heftig til dette. Eksen kom lett og visste selv hva som skulle til for at hun skulle komme. Hun jeg har en greie med nå sliter jeg ordentlig med å få til å komme (inkl. slikking og fingring), men heldigvis tar hun på seg selv mens vi har oss. Det kjedelige er jo at hun veldig sjelden kommer da heller. 

Anonymkode: e1118...233

Dette kan komme seg (pun not intended), med eksen når jeg tok på meg selv kom jeg innen få minutter igjen og igjen og igjen. Og av og til få vaginal orgasme uten å ta på meg selv. Med andre kan det ta en halvtime og mye slit og kav, fordi de ikke kjenner kroppen min så godt som han gjorde. 

Anonymkode: 5cd13...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...