Lille Ballerina Skrevet 3. januar 2006 #21 Del Skrevet 3. januar 2006 Å æ vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. januar 2006 #22 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei, og velkommen "nykomling"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leolina Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 4. januar 2006 Yes yes yes! Det blir høyst sannsynlig tur på meg snart. Gjett om jeg skal slå ut håret... Dagene blir faktisk lysere og lysere. Både utendørs og inne i mitt hode. Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. januar 2006 #24 Del Skrevet 4. januar 2006 Fordi gode venner er gull verdt.. Jeg er så takknemlig for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. januar 2006 #25 Del Skrevet 4. januar 2006 Se opp, for her kommer Tommy og Tiger`n! Godt det ikke er svigertiger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leolina Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 6. januar 2006 Her er det slett ingenting å se opp for. Fordi når Tommy og Tigern er løs, ja da skjer alle gode ting på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leolina Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 6. januar 2006 Idag har jeg klart å forsove meg og komme en hel time for sent på jobb. Dette burde jo tilsi at dagen skulle vært ødelagt, men det føles ikke sånn i det hele tatt. Og godt er vel det.. Livet er godt å leve dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. januar 2006 #28 Del Skrevet 6. januar 2006 And I love you! OG GLEDER MEG NOE INNI HELVETE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 7. januar 2006 #29 Del Skrevet 7. januar 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leolina Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 18. januar 2006 Livet er så spennende. Og totalt uberegnelig iblant. Men det er nok en mening med alt. Venter i åndeløs spenning på hva skjebnen vil bringe meg i fremtiden. Lille Ballerina Jeg savner deg, takk for en utrolig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leolina Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 20. januar 2006 Merkelig hvor fort ting endrer seg... Det var selvsagt for kort til å vare, det jeg trodde jeg hadde. At man aldri skal lære. Det aller beste er å alltid kunne stole 100 prosent på seg selv. Gikk i fella atter en gang. Mennesket må være den eneste arten som aldri lærer av sine feil, men gjentar dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. januar 2006 #32 Del Skrevet 21. januar 2006 Noen mennesker elsker deg uavhengig av alt annet. Jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. januar 2006 #33 Del Skrevet 23. januar 2006 Takk for at du lot meg få treffe den vakreste mannen i verden, og takk for at du nettopp er den du er, og ingen andre. Det betyr så mye for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. januar 2006 #34 Del Skrevet 23. januar 2006 Vi e vænna førr live, sånne e gode å ha.. Ikke bare er du en venn for livet, du er den besteste vennen i hele livet x 4! SAVNE DÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leolina Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 30. januar 2006 Søte snille ballerinaen min. Savner deg også. Og du er tross alt ansvarlig for en vesentlig endring i positiv retning i livet mitt. Takk skal du ha. Er så glad i deg, snuppa. Og livet mitt er så herlig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 10. februar 2006 #36 Del Skrevet 10. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå