Gå til innhold

Leos lille univers


Leolina

Anbefalte innlegg

Midt i julekalenderen.

Ja her er jeg altså, fersk og grønn. Har en venninne som har snakket så varmt om dette at jeg bare måtte prøve selv. Tror nok jeg kommer til å trives her inne. Kommer med all sannsynlighet plutselig tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God mårrån regnboga :klem:

Nettopp kommet hjem, og har en sånn blandingsfølelse i kroppen. Savner dere som gal allerede, men det er også godt å komme hjem til familien :hjerte: Her er det pyntet til jul, og ting er akkurat som de pleier å være (les: en mor som løper som gal om morgenen på jakt etter suspekte ting) ;)

Satt på flyet å hørte på Gustav sangen, og måtte felle en tåre eller tre, og syntes veldig synd på meg selv. Men så kom jeg til å tenke på at jeg mest av alt er veldig heldig. Jeg har fått muligheten til å bli kjent med deg, og det er jo det beste som har skjedd meg på lenge :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på tide med en aldri så liten oppdatering. Skjønt, idag har det ikke skjedd så mye.

Vi var litt treg på avtrekkeren idag, ungene og jeg. Derfor måtte jeg kjøre dem på skolen. Noe som ga meg en perfekt unnskyldning til å svippe innom Statoil og hente 2 kopper kaffe. (Ville vært synd å parkert bilen før motoren hadde blitt skikkelig varm.)

Plutselig var det bare kos å sitte på gulvet i halvmørke, drikke kaffe og pakke inn julegaver. Tror de ble nokså pene på tross av dårlig belysning. Deretter kom turen til posthuset, hvor køen var forbausende kort. Noen ganger er det vel lov å ha flaks?

Middagen ble en enkel affære. Tomatsuppe med makaroni og kokte egg til. Supergodt! Så kom turen til hobbyprosjektene. Decoupagelim, nøtter, kongler og limpistol over hele kjøkkenbordet. Ble et par julegaver der også,gitt.

Men det beste er når kveldsmaten er over, nattaboka til minsten er lest, og jeg kan slenge meg på sofaen og se på Fruene.. Det er nesten så ens egne vanskeligheter blir borte i forhold til livene til disse damene på tv- skjermen. Herlig er det!

Og nå er det helt stille i huset... Undres på om det skjer noe spennende imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.

Nå er det sannelig godt å være oppegående igjen. Våkna igår av at jeg ville spy. Og deretter har jeg vært sengeliggende frem til klokken var tre i ettermiddag. Var vel ikke det man kan kalle frisk da heller, men greide da å stå oppreist.

Derfor har jeg brukt kvelden på å bake rundstykker, boller, kanelsnurrer og flettebrød.

Det har gått nokså tregt da, men det hjelper på å føle seg nyttig.

Nå er det bare to dager til mine barn drar på juleferie. Det kommer til å bli stille når de er borte. Og desto bedre når de kommer hjem i romjula.

Huff, kjenner at jeg er litt uggen i kroppen enda. Er vel påtide å hoppe i loppekassa...

Føler meg ikke særlig poetisk heller. Natt natt,verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pilutta både meg og deg og hele verden.

Du verden for et styr det har vært idag. Ungene kom hjem igår. Den ene med et hissig utslett. Så til doktoren vi dro, og fikk konstantert helvetesild. Billigste medisin kostet nesten 500.- Iiiik, ville jeg si, men jeg fikk ikke frem et eneste hyl.

Bilen er tom for strøm og jeg greier visst ikke å få startet den heller. Festlig! :grine: Nå har jeg forsøkt med en såkalt jumpstarter ( kunne trengt en sånn til meg selv om morgenen... ), strøm fra et nyladet batteri og strøm fra en annen bil. Ikke tale om at bilen vil igang.

For en jul... Plutselig singel, syke barn både før og etter jul, bil som ikke fungerer... Hva kan det neste bli? En ulykke kommer jo sjelden alene. ;)

Nåja, det meste av det her ordner seg nok etterhvert som tiden får rå. Bekymrer meg ikke. Ikke i det hele tatt.

Gleder meg til dagene blir litt mer normale, ungene er på skolen og ting går sin vante kjedelige gang. Tra la la la la.

Det var egentlig det jeg ville si. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte ballerinaen min.

Selvsagt er du en viktig ingrediens i lapskausen min. Det var bare det at idag har jeg konsentrert meg om de dårlige sidene. Du skjønner vel det at der passer du slett ikke inn. You are the sunshine of my life. :klappe:

Gleder meg dessuten til å se deg igjen. Med eller uten rosèvin. Sjåfør jo heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle som måtte ramle innom her. Jeg vil ønske dere alle et riktig heidundrende, sprudlende og fabelaktig nytt år.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tullsjura mi :klem: Enkelte venner kan man rett og slett ikke få nok av.. Du er en slik.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ser ting faktisk lysere ut. Vet ikke helt hva som har forandret seg, men det føles lettere på en måte. :ironi: Uansett så gleder jeg meg som en gal til jeg kan dra bort en helg. Bare gjøre morsomme ting og skyve alt trist til siden. Er jeg heldig kan det bli nokså snart.. ;) Jeg vil, jeg vil, jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...