AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #21 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ut som våre ekser er som folk som får seg katter i ca samme farge, kaller alle for pus og livet går videre Anonymkode: 30847...f3a Hehe ja. Jeg er glad jeg ikke haster. Har prøvd med 1 etter det ble slutt , men det gikk ikke så bra. Skriver med en nå, så får se. 😊 Men ja veldig mange mannfolk klarer seg ikke på egenhånd. Vi damer er nok mer selvstendige Anonymkode: bf366...c98 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #22 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Følte at jeg klarte meg veldig bra i starten - men så ble alt så mye vanskeligere etterhvert og forstår ikke hvorfor jeg går gjennom sørge perioden nå. Anonymkode: 3c565...991 Det kan hende at du børsta bort sorgen, og at den da dukker opp nå. Da er det viktig at du lar sorgen komme så du blir ferdig med den. Bare gråt det ut, er kjempe Sundt og godt for kroppen å lufte følelser. Det er da du får rensa deg. Anonymkode: bf366...c98 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #23 Del Skrevet 26. desember 2022 De er enkle jegere. Anonymkode: 99ff2...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #24 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Følte at jeg klarte meg veldig bra i starten - men så ble alt så mye vanskeligere etterhvert og forstår ikke hvorfor jeg går gjennom sørge perioden nå. Anonymkode: 3c565...991 Hm. En føler seg mulig "lett å glemme" når eksen går videre så fort. Og det kan jeg skjønne er vondt. Som om det en hadde sammen ikke var så viktig det var verdt å sørge over tok slutt, for ham. Anonymkode: fbf37...a12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #25 Del Skrevet 26. desember 2022 Det er skikkelig dritt. Klarer heller ikke å si til venner at det er slutt, skjemmes over det Anonymkode: 3c565...991 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #26 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gjorde det slutt fordi han var utro. Men følte jeg mistet bestevennen min samtidig og klarte fint å takle bruddet i starten. Ble verre i ferien og har fortsatt ikke snakket ut om bruddet til venner , familie eller kollegaer Anonymkode: 3c565...991 Snakk med de rundt deg. Anonymkode: fbf37...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #27 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er skikkelig dritt. Klarer heller ikke å si til venner at det er slutt, skjemmes over det Anonymkode: 3c565...991 Du skal da ikke skjemmes. Det var han som var utro. Begynn med den letteste å si det til. Det er meningen en skal snakke om dlikt med de rundt seg. Ofte får en støtte da. Anonymkode: fbf37...a12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #28 Del Skrevet 26. desember 2022 Fordi menn klarer seg ikke alene. Min eksmann fant seg for sikkerhets skyld ei ny før han sa til meg at han ville skilles. Jeg vet at det ikke går bra i det nye forholdet hans heller, men han gjør alt for å ikke være alene. Vi har barn, så det er ingen grunn til å bli så desperat. Anonymkode: f2451...36d 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 26. desember 2022 #29 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gjorde det slutt fordi han var utro. Men følte jeg mistet bestevennen min samtidig og klarte fint å takle bruddet i starten. Ble verre i ferien og har fortsatt ikke snakket ut om bruddet til venner , familie eller kollegaer Anonymkode: 3c565...991 Er det du som startet tråden? Skjønner at det er vondt. Men hvis han var utro så kan det samtidig forklare hvorfor han gikk videre raskere. At han var ferdig med forholdet før deg. Håper du finner kjærlighet igjen og sammen med en som aldri vil være utro mot deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 26. desember 2022 #30 Del Skrevet 26. desember 2022 Det kalles rebound og de varer ikke lenge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #31 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er enkle jegere. Anonymkode: 99ff2...61e Hvis dette er din erfaring, bør du spørre deg selv hva som er grunnen til at du stadig treffer på disse enkle jegerne. Anonymkode: fa662...40a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daydreamer89 Skrevet 26. desember 2022 #32 Del Skrevet 26. desember 2022 Leste et sted at det handler om at menn rusher inn i et nytt forhold for å komme over eksen. Kvinner (ikke alle) er litt bedre på å prosessere og bearbeide bruddet, før de går inn i et nytt forhold. De tar seg tid til å føle, kjenne på og bearbeide sorgen. Mange menn er dårlige på å håndtere disse følelsene, og får ikke bearbeidet bruddet på lik linje som kanskje kvinnene gjør. De bærer gjerne på de vonde følelsene inni seg uten å prate med noen, mens vi kvinner prater mer åpent om det som er vondt, og får derfor mer utløp for følelsene våre. Jeg tror det kan være en av årsakene til at menn er raske med å gå inn i et nytt forhold. Rett og slett for å slippe å kjenne på ubehaget og smerten over bruddet. Men nå er ikke jeg mann, og kan ikke snakke for menn generelt. Det kan sikkert være andre faktorer som f.eks. at man har vært i et forhold over lengre tid uten følelser for partneren sin, og derav er ting avklart før man gjør det slutt. Da har man ikke behov for å vente noe særlig før man går inn i et nytt forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #33 Del Skrevet 26. desember 2022 Når man finner en ny partner raskt etter brudd så tenker jeg at forholdet med eks har vært dårlig lenge før selve bruddet skjedde. Mange forlater heller ikke en eks før de har en potensiell ny partner klar. Alltid sårende, men da mer forståelig om de ikke har barn sammen. Da min eks gjennom 8 år og to barn sammen forlot, hadde jeg forstått at det gikk den veien i nesten ett år. Hun trodde at jeg ikke forsto hva som foregikk. Min eks dro direkte på sydentur med en mann. Siden har hun hatt mange kjærester og et par samboerskap. Skulle jeg derfor tro at kvinner flest er som min eks? Anonymkode: fa662...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #34 Del Skrevet 27. desember 2022 For de er avhengige av å ha noen som gjør alt for de. Anonymkode: 3ad2e...68a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #35 Del Skrevet 27. desember 2022 Fordi de er egoistiske og ser på mennesker som bruksgjenstander og ting. De bryr seg ikke om den nye dama bare blir brukt som en «nøderstatning» og «trøstepremie». Alt handler bare om deres egne umettelige, egoistiske bekreftelsesbehov/oppmerksomhetsbehov. De er villige til å dumpe den nye dama og hoppe tilbake til egen når som helst……. Ikke la deg lure av en mann eller kvinne som ikke er over exen. De er bare ute etter å bruke deg. Anonymkode: 6a24a...6f0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #36 Del Skrevet 27. desember 2022 Mann her som dessverre gjorde det slutt for noen måneder siden. Har ikke fått meg ny kjæreste, men har en ny fwb. Selv tror jeg nok at jeg dekker opp for smerte fra bruddet med hun nye. Hun dekker også et grunnleggende behov for både kroppskontakt og det å bli sett. Utenom det klarer jeg meg veldig fint alene og trives godt i eget selskap. Handler altså ikke om å stupe inn i et nytt forhold, men mest å ikke gå til grunne.. Anonymkode: 033d1...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #37 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gjorde det slutt med eksen etter å ha vært sammen i 2 år. Vært slutt i 2 mnd og allerede har han fått seg en ny dame. Forstår ikke hvordan menn klarer å gå videre så fort. Anonymkode: 3c565...991 Jeg var gift og fikk. meg ny kjæreste mens jeg var gift, så dette gjelder kvinner også. Jeg er kvinne 36 da dette skjedde. 40 nå. Når det er sagt så må jeg innrømme at jeg hadde nok aldri forlatt eksmannen hadde det ikke vært fordi jeg møtte en ny. Vi levde platonisk de siste 7 årene, uten vold eller særlige krangling. Men når kjærligheten traff så tok jeg sjansen. Jeg gjorde det slutt med eksmannen og gikk rett inn i nytt forhold. Hadde jeg hatt det bra med eksen hadde jeg ikke vært åpen for noe nytt. Men i mitt hode var vi egentlig ferdig for mange år siden. Anonymkode: 8c2ad...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #38 Del Skrevet 27. desember 2022 Du skriver at han var utro. Jeg tenker at kanskje han ikke elsket deg så høyt da? Kanskje ikke i det hele tatt. Slike folk tenker gjerne ikke så mye på HVEM de er sammen med, men heller at det skal være bra og spennende. De liker gjerne også å ha sex lett tilgjengelig, og at det er hovedmotivasjonen for å ha kjæreste. Det er stress selv for slike mennesker å finne seg noen på byn hver gang de skal ha sex. Var dere samboere og spesielt hvis dere har barn, så er det gjerne av praktiske grunner også. Plutselig må de gjøre alle kjedelige gjøremål selv. Og de må tidlig opp for å få unger på skolen, mens du får sove 1-2 timer lenger i dine "fri-uker". Det gjaldt ihvertfall eksen min. Han fant seg ei kjekk ei som nok ikke forutså at hun skulle bli husmor/barnepike. Jeg visste ikke at han hadde vært utro, men så fant jeg ut at den dama han ble sammen med noen mnd etter bruddet var ei han hadde startet et forhold med bak min rygg flere mnd FØR bruddet!! Anonymkode: 6e9e3...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #39 Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg har tydeligvis gjort noe feil jeg da, for nå er det halvannet år siden det ble slutt med samboeren, og jeg har fortsatt ikke funnet meg noen ny dame. Anonymkode: d48e4...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #40 Del Skrevet 27. desember 2022 De som venter en stund og faktisk tar seg tid til å puste ut og reflektere før de gir seg ut på markedet er mere hel ved synes jeg. De er mere attraktive og intelligente og viser at de er voksne i hodet sitt Anonymkode: 00b4b...c5b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå