Gå til innhold

Hvorfor finner menn seg en ny dame med engang…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjorde det slutt med eksen etter å ha vært sammen i 2 år. Vært slutt i 2 mnd og allerede har han fått seg en ny dame. Forstår ikke hvordan menn klarer å gå videre så fort.  

Anonymkode: 3c565...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Vann under brua. Hvorfor henge igjen i noe som er over? Hva godt kommer det ut av det?

Når et forhold er over, så går man videre. 

Anonymkode: dfe9f...25b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gjorde det slutt med eksen etter å ha vært sammen i 2 år. Vært slutt i 2 mnd og allerede har han fått seg en ny dame. Forstår ikke hvordan menn klarer å gå videre så fort.  

Nei,, men du trenger vel heller ikke forstå det? Vi er alle forskjellige

Anonymkode: 4f607...f64

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Noen menn finner seg dame kort etter et samlivsbrudd, samme gjør Noen kvinner, men ikke alle menn eller alle kvinner. 

Anonymkode: b90f3...571

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kvinner og menn er forskjellig der. Kvinner tenker vel grundig på hva dem gikk igjennom og til det nye ståstedet deres alene, mens menn går videre raskt til å få nye opplevelser og bli forelsket 

Anonymkode: 1c31d...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du gjorde det slutt, så er du vel glad for at han kommer seg videre i livet?

Anonymkode: 86be2...698

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en del menn mangler evne til dyptgående følelser for andre og greier derfor helt fint å gi en kald skulder til den som var deres nærmeste over natten. Det blir også enkelt for dem å finne ny dame. De trenger jo bare en eller annen dame som sier jatakk, ikke å være forelsket i henne. 

Det normale for begge kjønn er at man må gjennom en sorgprosess etter brudd, før man er følelsesmessig tilgjengelig for noe nytt. Det tar som regel mange måneder og noen bruker år på dette. 

Anonymkode: 2a236...b8b

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst, mine 3 siste ekser fant seg ny dame før det var slutt med meg. Folk som ikke evner å være alene. 

Anonymkode: 30847...f3a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det slutt fordi han var utro. Men følte jeg mistet bestevennen min samtidig og klarte fint å takle bruddet i starten. Ble verre i ferien og har fortsatt ikke snakket ut om bruddet til venner , familie eller kollegaer 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så da konkluderte du med at menn finner seg ny dame med en gang?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De menn som er sånn er avhengig av noen som vil dulle med dem. De greier seg altså svært dårlig alene over tid. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn flest er bare ute etter enkel tilgang på sex og ei som tar vare på de

De trenger ikke finne kjærligheten for å gå i forhold sånn som vi damer ønsker 

Anonymkode: 44cb3...723

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja noen er bare sånn. Jeg og eksmannen var sammen i 6 år og gift i 2 år. Tok 1 måned før han fikk ny dame😅

For min del venta jeg 1 år etter med å begynne å prøve på nytt. Ville først og fremst få det stabilt både for min del og ungene sin del😊

Anonymkode: bf366...c98

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn eller din eks? Du ser forhåpentligvis forskjellen? 

Anonymkode: 0af17...b24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja noen er bare sånn. Jeg og eksmannen var sammen i 6 år og gift i 2 år. Tok 1 måned før han fikk ny dame😅

For min del venta jeg 1 år etter med å begynne å prøve på nytt. Ville først og fremst få det stabilt både for min del og ungene sin del😊

Ser ut som våre ekser er som folk som får seg katter i ca samme farge, kaller alle for pus og livet går videre 

Anonymkode: 30847...f3a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Følte at jeg klarte meg veldig bra i starten - men så ble alt så mye vanskeligere etterhvert og forstår ikke hvorfor jeg går gjennom sørge perioden nå. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks fant seg en ny dame dagen etter det ble slutt mellom meg og han. Viste seg at han var utro da 

Anonymkode: cd380...c83

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...