Gå til innhold

Savner jula allerede, andre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt julefeiringen og koser meg skikkelig nå i romjula 😊 Det er NÅ det er jul. Juletreet kom opp lille julaften, og for meg er disse dagene mellom jul og nyttår selve høydepunktet med julen. God mat, rolig stemning og fine filmer på tv 😄 Jeg feirer jul til første helgen i januar. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da va iallfall jula feirt hos oss, og kjempe koselig va det! 
føler meg allerede litt trist da det er over

jeg tror ikke det har akkurat det me 24 jule feiringen jeg savner mest men begynnelsen 1 desember, da alt julepynten er satt opp og kjøpesentere med masse fine juletrær og jule stemming og juleaktiviteter, som vinterland osv og selvfølgelig barnet som er så glade i rampenissen :) som gjør julen litt mer magisk for meg, nå kommer jo de kjedelige månedene  snart frem til sommer. Selvfølgelig julegavene det jeg synes var mer stress men ellers er alltid desember en koselig måned :) 

Andre som sørger litt over det samme?

Anonymkode: 7d58e...fbd

Jeg elsker hele desember og det er ikke over ennå for min del :) elsker romjulen og nyttårsaften også :) Julaften er super koslig,men hele desember er det :)

Anonymkode: 8b4bc...870

• Hjerte 1
Skrevet

Begynner savningen første arbeidsdag i januar. Det er årets store blåmandag. 

Anonymkode: bb121...355

Skrevet

Nei. Jeg jobber turnus. I hele desember ( og resten av året forsåvidt)  jobber jeg kveld og overtid om en annen. I fjor jobbet jeg absolutt hele julen og fikk til nøds fri nyttårsaften. Det er mange år siden jeg hadde julestemning eller kunne reise hjem til familien. Tror ikke jeg har hatt det siden jeg begynte å jobbe turnus. I år fikk jeg fri i julen for første gang på mange år og kunne reise til familien, da følte jeg et snev av julestemning. 

Anonymkode: 3b6cd...9cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg var deprimert i går. Med toåring i hus og alt det fine vi hadde sammen i førjulstiden og selve julaften, så merket jeg at jeg ble skikkelig deprimert da det var over. Julen varer jo en stund til på en måte, men det er jo ikke det samme på en måte. Tror det er veldig vanlig. Er jo nyttårsfeiringen igjen 😀 koselig det og, kan ha litt julaften stemning da og 

Anonymkode: a32fa...ca3

Skrevet
sommermor skrev (7 timer siden):

Her savner jeg ikke julen siden det kun er 2 juledag i dag,og dermed romjul.

Romjula starter i morgen...

Anonymkode: 97fc2...812

• Nyttig 1
Skrevet

Jula er ikke over ennå 🎄 Selv om tiden med familien kanskje er det. Prøv å få «julefølelsen» til å vare lenger. Jeg skal ha det koselig hele uka. Bortsett fra adventspynt, pynter jeg aldri til jul før de siste dagene før. Det gir julen ekstra god følelse å stå opp på julaften, og alt er fint. 

Skrevet

Jeg er alltid sinnsykt lei 2. juledag og utover 😆

Liker best selve desember, ikke romjulen. 

Anonymkode: 01140...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...