Gå til innhold

Dildoavstøpning, sjalusi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ilag med drømmedamen i 4 måneder, rotet / kjent hverandre i 9 måneder. Hun har ved enkelte anledninger beskyldt meg for å være sjalu, noe jeg godt kan inntømme jeg sliter litt med.

Men en ting jeg reagerer ganske sterkt på: Hun var i en langt forhold for to år siden, og under dette forholdet lagde de et sexleketøy av ex'en (sånn silikon avstøpning). Dette er noe hun fremdeles har i den lille leketøysvesken sin, og som jeg vet at hun enkelte ganger har brukt på seg.

Ved et tilfelle tok Jeg opp dette med henne, men hun avfeide det med å le det bort, og si at det var min sjalusi som slo inn igjen. 

Hvordan ville dere reagert på dette? Tar jeg feil her, eller er det litt 'rart' av henne å tilfredstille seg med akkurat denne 'dildoen'?

Anonymkode: 4d88a...615

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. interessant spørsmål. Har mange ganger ønsket jeg hadde en avstøpning av ene eksen.. men jeg tviler på at jeg hadde likt den bedre enn en ekte pikk likevel. 

Hva om du bruker den på henne? Eller lager en av din?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett til å ikke like det. Altså alle har rett til å ha og bruke sexleketøy selv om man er i et forhold. Men avstøpning av eksen når hun er i et nytt forhold? Det er ikke greit mener jeg, og du kan ikke tvinges til å godta det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker to ting her.

Hvis du har større så er det et forspill ho kan kose seg med til du kommer hjem å lemper frem noe skikkelig.

Er den størst. Så hadde jeg ikke likt og bedt pent om at hun kvittet seg med den, evt gitt opp og dratt

Anonymkode: 27a7d...776

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (3 minutter siden):

og du kan ikke tvinges til å godta det. 

Og hun kan ikke tvinges til å slutte å bruke den.

Om den passer bra til henne og gir henne nytelse, hva i all verden er problemet?

Anonymkode: f2780...e61

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker to ting her.

Hvis du har større så er det et forspill ho kan kose seg med til du kommer hjem å lemper frem noe skikkelig.

Er den størst. Så hadde jeg ikke likt og bedt pent om at hun kvittet seg med den, evt gitt opp og dratt

Snakk om å utstråle usikkerhet og lav selvtillit… Det er turn off det…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha syntes det er rart om hun ikke ville slutte med dildoen.. hun må få en erstatning såklart. Men.. ja.. rart om hun velger eksens kopi..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakk om å utstråle usikkerhet og lav selvtillit… Det er turn off det…

Du hadde nok falt pladask for meg 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og hun kan ikke tvinges til å slutte å bruke den.

Om den passer bra til henne og gir henne nytelse, hva i all verden er problemet?

Hvis man ikke er over eksen når man er i ett nytt forhold så er jo bedre å være singel mener jeg. Det er tross alt avstøpning av tissen til eksen. Blir jo som fortsatt sex med han. Så kan ikke forvente at noen skal godta det. Det er opp til hver enkel person hva som blir godtatt og ikke godtatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Warrior skrev (7 minutter siden):

Hvis man ikke er over eksen når man er i ett nytt forhold så er jo bedre å være singel mener jeg. Det er tross alt avstøpning av tissen til eksen. Blir jo som fortsatt sex med han. Så kan ikke forvente at noen skal godta det. Det er opp til hver enkel person hva som blir godtatt og ikke godtatt. 

Ikke over eksen? Det er snakk om avstøpning av en penis…. En død dildo. Må jo være grenser for hvor mye negative følelser og komplikasjoner man skal legge på en stakkars dildo.

Nei det blir ikke som å ha sex med han.

Ja det er opp til hver enkelt. La nå dama kose seg med dildoen sin. Når hun først har en hun er fornøyd med.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke likt det om typen hadde en fleshlight avstøpning av exen. Så jeg forstår deg godt. Kanskje det er mulig å ta det opp på en moden måte, slik at hun forstår. Hun kan jo bare kjøpe seg en annen dildo eller lage avstøpning av din. Hun MÅ ikke bruke den. Om ikke, så trenger hun iallfall ikke meddele at hun koser seg på egenhånd. 

Anonymkode: 9cb2e...0d7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (36 minutter siden):

Hva om du bruker den på henne? Eller lager en av din?

Kommer ikke til å klare å bruke denne på henne. Ja, Jeg vet det 'bare'' er en dildo, men kan ikke annet enn å forestille meg kuken hans I henne, selv om det skulle vært meg som gjorde det. Hele greia blir så feil i mine øyne.

Selvfølgelig kunne vi laget en avstøpning av meg, men er så redd for at hun likevell kommer til å fortsette. Nå har hun jo flere dildoer, så sjønner ikke helt hvorfor hun må beholder, og ikke minst bruke akkurat denne.

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Må inrømme at ex'en var ganske godt utstyrt. Men uansett, tror nokk likevell ikke jeg kunne klart å hatt denne tankegangen om det hadde vært motsatt.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke over eksen? Det er snakk om avstøpning av en penis…. En død dildo. Må jo være grenser for hvor mye negative følelser og komplikasjoner man skal legge på en stakkars dildo.

Ja, jeg vet det ikke blir som å ha sex med han, men på mange måter føles det litt slik likevell.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja det er opp til hver enkelt. La nå dama kose seg med dildoen sin. Når hun først har en hun er fornøyd med.

Folk får da kose seg med hva de vil for min del. Men skal noen kose seg med eksens underliv så må de også godta at en del ikke godtar det og slår opp. Jeg hadde aldri godtatt sånt. Hadde gått uten tvil og funnet meg ny om noen jeg var i et kjæresteforhold med hadde kost seg med eksens underliv. Som er lagd av en eks. Eller skaffet meg avstøpning av andres ekte underliv selv. Er sikker på det hadde blitt sjalusi andre veien da. Hadde tenkt med en gang at det er noen som ikke er over eksen. Finnes nok av folk som er over eksen og som bruker leketøy som ikke er noe avstøpning av tidligere kjærester. Det blir helt feil i et forhold å ha noe fra ekser å kose seg med. Tror ikke så mange godtar det om jeg gjør det heller.

Så ja ts hvis du ikke godtar det så har du full rett til å ikke godta det. Eller skaff deg avstøpning du også av andres underliv og se hva hu sier da.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ikke bare er jeg som ikke synes dette er greit. Nå er det drømmedama mi, og det er vanskelig for meg å tenker på å mister henne, samtidig som jeg kjenner dette tærer mye på meg. 

Men nå fikk Jeg iallefall bekreftet at det ikke bare er min sjalusi, så får jeg prøve å ta det opp igjen. Bare så vanskelig når hun avfeier / bagatiliserer det på denne måten, og legger det over på min sjalusi.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...