Gjest gjest Skrevet 13. desember 2005 #1 Del Skrevet 13. desember 2005 Neida,sikkert ikke så mye,men ikke langt unna. Brukte en halvering av Arkanas oppskrift,de ble nyydelig! Men jeg klarer ikke stoppe etter 3-4 stk,må liksom presse på.Jeg vet jo det da,at måtehold ikke er min sterke side.Og det byr på problemer i juletiden altså! Flere som sliter med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 13. desember 2005 #2 Del Skrevet 13. desember 2005 Ja, og ikke bare i julen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. desember 2005 #3 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har også en god deigklump i magen nå. Heldigvis tok jeg ansvar for å ble kvitt de siste som lå igjen, så de ikke skulle friste meg sånn. Og i morgen er det lucia i barnehagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #4 Del Skrevet 13. desember 2005 I dag har jeg sikkert spist 1 kg klementiner. Og det er dessverre ikke noen overdrivelse. Ikke rart hvis jeg våkner med magevondt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. desember 2005 #5 Del Skrevet 13. desember 2005 Har ikke spist én eneste en, har ikke fått sjangsen til å bake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. desember 2005 #6 Del Skrevet 13. desember 2005 Skjønner deg godt. Jeg ble nesten dårlig etter å ha spist en stor del av lussekattene jeg bakte. De var så gode, kunne ikke la være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå