Gå til innhold

Fikk en maisboks i gave fra kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utrolig dårlig gjort å bygge opp forventninger ved å ha pakket den inn i flere esker. Da er det tydelig at han ønsker å le av dine reaksjoner, og skuffelse. 

Uansett hva slags gave du kan få som en trøstepremie vil den ha litt bitter ettersmak? 

Anonymkode: 153f2...189

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel sagt noe mer? Dere hadde vel en samtale etter besøket hos svigers? Hva sa han om måten han hadde pakket den inn på?? 

Anonymkode: 98ec5...c9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel. Jeg fikk ingen jule- eller bursdagsgaver fra min kjæreste de første 2-3 årene vi var sammen.

Jeg kjøpte alltid fine og gjennomtenkte gaver til han og jeg ble like skuffa hver gang det viste seg at jeg ikke fikk noe.

Når jeg tok det opp, så sa han bare at han hadde hatt mye å gjøre på jobben, at han ikke var så god til å kjøpe gaver osv. 

Til slutt sa jeg bare «i år forventer jeg en fin julegave, nå har jeg gitt klar beskjed, så nå får du bevise at du kan innfri, hvis ikke får du en murstein til jul som du må åpne foran foreldrene dine». 

Etter det har jeg fått fine gaver hver gang :fnise:

Anonymkode: 0f140...491

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laraa skrev (På 25.12.2022 den 14.17):

Heter kjæresten din Mr.Bean?

Lol, morsomste svaret.

ts: ville tenkt det var litt morsomt, men nå er ikke jeg en person som liker å få gaver uansett da.

Anonymkode: bf87d...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør han etter byttelapp eller kvittering da du har mais fra før.

Anonymkode: 76658...0dd

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hei! 

Enda ikke fått noe gave dere..

Orker virkelig ikke være skuffet eller føle noe rundt det lenger. Han har satt standeren. Da orker ikke jeg å legge mye tid og tanker i noe julegave til han fremover. Da kan jeg ikke bli like skuffa heller, det er hvertfall tanken min. 

Takk for all engasjement fra dere alle 😊 

Ts. 

Anonymkode: b0665...1b6

• Liker 3
  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei! 

Orker virkelig ikke være skuffet eller føle noe rundt det lenger. Han har satt standeren. Da orker ikke jeg å legge mye tid og tanker i noe julegave til han fremover. Da kan jeg ikke bli like skuffa heller, det er hvertfall tanken min. 

Ts. 

Da vet du at til bursdagen han så holder det å kjøpe en boks erter.

Med mindre du går all inn og går for Surströmming.

Anonymkode: 76658...0dd

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett oppi boksen? Kan være det er noe annet oppi enn corn

Anonymkode: 98676...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjøper du en knapp til han og en fin gave til deg selv fra deg selv som du legger under juletreet. ❤️🎄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min ga beskjed om at han ikke ønsket gave fra meg og at han heller ikke kom til å gi meg julegave. 

Forholdet har skrantet lenge, så helt ok det. 

På julaften kl. 18.00 ordnet han gavekort på massasje. Dete fordi han "hadde tenkt" og det gikk ikke an å la være å gi gave til den man bor sammen med. 

Jeg kommer selvsagt ikke til å bruke gavekortet. 

Anonymkode: 23be3...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.1.2023 den 19.07):

Hei! 

Ts. 

All medfølelse til deg❤️

Det er veldig trist å få en lite hjertelig gave, det er det ikke alle gavegivere som forstår dessverre. Har selv en svigerinne som ønsker seg dit og datt, men som gir drit tilbake. Og svigermor - ikke det spor bedre, kun tilfeldig skit som hun plukker opp uten noen kjærlig tanke bak. Er så skuffet over de at jeg blir kvalm. Neste julaften får mannen min ordne til de, jeg gidder ikke mer. (For de som lurer, både svigerinne og svigermor har fått fine gaver som de har ønsket seg over mange år og som jeg har ordnet) Utakk er verdens lønn! 

Anonymkode: 92a60...931

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2023 den 23.15):

Samboeren min ga beskjed om at han ikke ønsket gave fra meg og at han heller ikke kom til å gi meg julegave. 

Forholdet har skrantet lenge, så helt ok det. 

På julaften kl. 18.00 ordnet han gavekort på massasje. Dete fordi han "hadde tenkt" og det gikk ikke an å la være å gi gave til den man bor sammen med. 

Jeg kommer selvsagt ikke til å bruke gavekortet. 

Anonymkode: 23be3...d77

Det gavekortet hadde jeg gladelig brukt. 

Anonymkode: 5d32a...967

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2023 den 19.22):

Har du sett oppi boksen? Kan være det er noe annet oppi enn corn

Anonymkode: 98676...d68

Altså, når du svarer i en tråd som er såpass gammelt og består av flere sier, så kunne du i det miste ha giddet å lese i den. TS HAR selvfølgelig sett oppi boksen, som enda flere har foreslått at hun skulle gjøre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette casen her er så latterlig at jeg klarer ikke å slutte å humre hver gang den dukker opp igjen. 

Altså, jeg kan til nøds skjønne at han ikke er interessert i gaver, verken å gå eller få - men hva i all verden foregår oppe i hjernen til et menneske som velger å pakke inn en maisboks og gi den bort uten at det er på spøk, liksom?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...