Gå til innhold

Fikk en maisboks i gave fra kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du svarte ikke på spørsmålet, hvorfor er det alltid hentydningen (mobbingen av mannens penis som må lide for han idiotiske oppførsel) Har dere virkelig ikke mer spennende måter å henge ut en mann på? 

Anonymkode: 87c83...da7

Hvorfor tar du dette så voldsomt personlig? 

Anonymkode: ff83a...026

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du svarte ikke på spørsmålet, hvorfor er det alltid hentydningen (mobbingen av mannens penis som må lide for han idiotiske oppførsel) Har dere virkelig ikke mer spennende måter å henge ut en mann på? 

Hvorfor må menn med små peniser alltid bli så såra? Man hører stygge ting om vulvaer hele tiden.

Anonymkode: 08e0f...3c5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må menn med små peniser alltid bli så såra? Man hører stygge ting om vulvaer hele tiden.

Anonymkode: 08e0f...3c5

Bruk en by tråd til diskutere dette’a! De neste dagene venter vi i spenning på oppdatering fra TS. Hun svarte og takket for engasjement og vil holde oss oppdatert.  Vær så snill ikke avspor i tråden!

Anonymkode: 77e12...441

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det var penisen som var hentydningen? Det er bare din tolkning fordi du har liten penis på hjernen. Jeg er ganske sikker på vedkommende snakket om størrelsen på hjernen og ikke på penisen!

Anonymkode: 49a83...d73

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var morsomt jeg. Han har lagt merke til at du er ekstra glad i mais og har gitt deg en gave som passer spesifikt kun til deg.

Men så er mitt perspektiv sikkert helt "feil" fordi jeg og mannen legger ikke så mye i gaver som det virker at du og dine venninner og majoriteten på KG gjør.. Kunne aldri falt meg inn å sende skrytebilder av gaver jeg har fått til venninnene mine!

Anonymkode: fcb2d...6d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det var morsomt jeg. Han har lagt merke til at du er ekstra glad i mais og har gitt deg en gave som passer spesifikt kun til deg.

Men så er mitt perspektiv sikkert helt "feil" fordi jeg og mannen legger ikke så mye i gaver som det virker at du og dine venninner og majoriteten på KG gjør.. Kunne aldri falt meg inn å sende skrytebilder av gaver jeg har fått til venninnene mine!

Å få en boks mais er bare å håne partneren sin, rett og slett. Da gir man faktisk faen 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker maisboksen var mer gjennomtenkt enn å trykke på en link mottatt av dama:) Sikker på at det ikke var noe som var festet på boksen som har forsvunnet i papir og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å få en boks mais er bare å håne partneren sin, rett og slett. Da gir man faktisk faen 

Kan skjønne at det kan oppleves sånn for dem som legger veldig mye følelser inn i gavene de får.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan skjønne at det kan oppleves sånn for dem som legger veldig mye følelser inn i gavene de får.

Gjerne de samme folka som legger veldig mye følelser inn i gavene de gir. 

Anonymkode: 7bd49...0f6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg veldig lite om gaver. Men jeg hadde blitt sur om jeg fikk en boks med mais. Da hadde det vært mye bedre å ikke få gave. 

Anonymkode: b7e98...9e4

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes selvsagt ikke ett oppegående, normalt menneske som gir bort en maisboks i gave. 

Enten er dette en trolletråd (og det håper jeg for TS sin skyld), ellers så er TS sammen med en alvorlig tilbakestående mann. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du driter kanskje i gaver, men for min del hadde ingen gave vært 100 ganger bedre enn en boks med mais. Det er jo bare latterlig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg scorer nesten null på gave som kjærlighetsspråk og har aldri delt et skrytebilde av en gave. Men det betyr ikke at jeg ikke blir glad når mannen min kjøper noe jeg har virkelig lyst på. Jeg føler meg sett, elsket og anerkjent som menneske med lyster og ønsker, ikke bare en mamma. Og årets «du ser meg» gave kostet ca 299.

TS: tar av meg hatten for både deg og svigers, håper han skammer seg dypt og  har brukt dagen på å tenke på nye gaver

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anonymkode: 284b9...f9c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor er det så artig for deg å henge ut mannens penis som hevn?

Synes du det er greit om mannen din hadde snakket dritt om vaginaen din bare fordi du hadde kjøpt noe han syntes var godt nok? 

Kanskje han skulle ha kjøpt surstrømming med hentydning til lukta i underlivet? 

Fysj!! Åssen kvinnfolk er det du har vært borti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2022 den 14.25):

Du burde si høyt og tydelig foran hele familien hans hva du fikk av ham. Selvsagt med en hånlig tone.

Anonymkode: 474c4...b7e

La andre få vite det, uansett tone. Høres ut som han forsøkte å være morsom. Gi han en boks med et eller annet til bursdagen hans.

Som jeg har nevnt i en annen tråd så synes jeg det er lurt å fortelle partneren hva en ønsker seg. Min erfaring er at mange menn ikke har peiling på hva de skal gi, og kan ikke ta et hint. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville trodd det var tull, om ikke jeg fikk en refleks i gave den første julen.

Og det er jo greit, hadde det ikke vært fordi han hintet og sa ting som fikk meg til å tro det var noe annet. Som "Du skal få noe blankt og skinnende" og slike hint flere dager før jul.

Så når han ga meg en liten pakke var jeg 🤩 og jeg var så forventningsfull 😍. Han tenkte at jeg kom til å le godt og bare si "Der lurte du meg". Jeg tok det ikke akkurat sånn, kan man si.

Til hans forsvar så var han 10 år yngre enn søsknene, og hadde studert og bare hatt småjobber, så det hadde aldri vært forventet at han skulle gi bort noe. Og hvis han ga noe, så var det bare tull.

Det var det at han skrudde opp forventningen til gaven som ble feil. Jeg hadde vært overlykkelig for et lite, billig sølvsmykke.

Og at han hadde en sær form for humor. Familien hans visste jo hvordan han brukte å gi gaver, så de hadde alltid flirt godt på julaften. Han er ingen egoist, han var for eksempel en som alltid stilte opp som barnevakt og hundepasser for søsknene. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg legger ikke  mye følelser i gaver jeg heller, men en boks mais hadde ikke vært morsomt. Jeg klarer ikke forstå at det finnes folk som hadde synes det hadde vært gøy å få en boks mais i julegave, men mindre man hadde en intern greie med tullegaver. Hva gir man da, om man blir glad for en boks mais? En julebrus? 

Anonymkode: 06d6d...1ef

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om folk kunne lest tråden å slutte å kommentere vas som «har du sett oppi boksen» eller «Kanskje det var noe festet på boksen»

🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 22.00):

Jeg bryr meg veldig lite om gaver. Men jeg hadde blitt sur om jeg fikk en boks med mais. Da hadde det vært mye bedre å ikke få gave. 

Anonymkode: b7e98...9e4

Helt enig. Hadde følt at han bare gjorde narr av meg😨

Anonymkode: 52279...d2d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...