AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #101 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Gi ham en boks minimais og på kortet skriver du: tenkte på deg når jeg så størrelsen på disse ❤️ Anonymkode: fe597...8f4 Årets beste vits, takk for latteren 🥰 Bruk denne da TS! Anonymkode: 5b914...71f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #102 Del Skrevet 26. desember 2022 Jeg hadde ikke gitt meg der, men spurt hva han tenkte på da han pakket inn maisen. Jeg ville heller hatt ingenting enn en boks med mais. Anonymkode: decb7...f8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #103 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Gi ham en boks minimais og på kortet skriver du: tenkte på deg når jeg så størrelsen på disse ❤️ Anonymkode: fe597...8f4 Hva er det med kvinner som alltid skal gå etter å mobbe penisen til menn? Anonymkode: 87c83...da7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #104 Del Skrevet 26. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Hva er det med kvinner som alltid skal gå etter å mobbe penisen til menn? Anonymkode: 87c83...da7 Ja huff, det er en uting. Anonymkode: 153f2...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #105 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Årets beste vits, takk for latteren 🥰 Bruk denne da TS! Anonymkode: 5b914...71f Hvorfor er det så artig for deg å henge ut mannens penis som hevn? Synes du det er greit om mannen din hadde snakket dritt om vaginaen din bare fordi du hadde kjøpt noe han syntes var godt nok? Kanskje han skulle ha kjøpt surstrømming med hentydning til lukta i underlivet? Anonymkode: 87c83...da7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #106 Del Skrevet 26. desember 2022 Jeg skulle gjerne trodd at dette var tull. Men det gjør jeg ikke, for jeg har opplevd noe i samme gata selv. Noen over skrev at ordentlige menn gir ordentlige gaver, og det signerer jeg på. Jeg kom fra et forhold med en flott mann som la sjelen sin i å finne fine gaver til meg, til et forhold hvor gavene hadde høy maisboks-faktor. Fyren viste seg etter hvert å være en voldelig slask som jeg angrer dypt på å ha brukt mange år av livet på. Jeg sier ikke at alle som gir elendige gaver er voldelige og ustabile, men det er faktisk et lite varselsignal om at tankegangen hans er litt ute å kjøre på enkelte steder. Anonymkode: 3af2a...548 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #107 Del Skrevet 26. desember 2022 Dette var bare tåpelig av han. Dersom han virkelig tror at du ønsket deg en boks med mais til jul så er det noe galt med han. Snakk med han og spør han om dette var det han ønsket å gi for å glede deg. Si at du er lei deg, hvorfor skal du holde tilbake følelsene dine? Hadde min sønn gitt sin kjærest noe så tullete så hadde jeg blitt skuffet som mor - og følt at jeg hadde bommet med oppdragelsen….. Anonymkode: 33752...157 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #108 Del Skrevet 26. desember 2022 Første jeg tenkte, at er til og med sikkert en maisboks du har kjøpt selv og hadde i kjøkkenskapet... Anonymkode: efb41...688 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #109 Del Skrevet 26. desember 2022 tægane skrev (4 timer siden): Mye vil ha mer, og faen vil ha flere Ned te helvete! Å dra te helvete! Ps ts, bra det løste seg, han var nok ikke høy i hatten i plenum. Håper du får noe veldig fint. Anonymkode: 1e75a...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #110 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er det så artig for deg å henge ut mannens penis som hevn? Synes du det er greit om mannen din hadde snakket dritt om vaginaen din bare fordi du hadde kjøpt noe han syntes var godt nok? Kanskje han skulle ha kjøpt surstrømming med hentydning til lukta i underlivet? Anonymkode: 87c83...da7 Hadde ledd godt om han hadde gjort noe sånt 😂😂 Anonymkode: 5b914...71f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #111 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Oppdatering.. Oppmerksomheten starta på hva jeg hadde gitt han, da han hadde det på seg. I samme samtale ble det spurt hva jeg fikk. Da var kjæresten rask på å si en vinflaske og en maisboks på tull. Jeg svarer : Strengt tatt var den eneste gaven til "meg" en maisboks. Så ja, ikke akkurat det som sto øverst på ønskelista. Den maisboksen kan du får tilbake, så venter jeg de neste dagene på min "egentlige" gave. Kjæresten så bare ned og skjønte han hadde driti seg ut. Svigerfamilien skjønte ingenting, og spurte om hva annet jeg fikk. Når de fikk vite hva jeg fikk så de på kjæresten, sa hans navn og sa "Du tuller? Da syns jeg du skal si unnskyld og gi henne en ordentlig gave. Det var dust gjort." Han er fortsatt ganske nedstemt, har samt unnskyld flere ganger. Så får vi se, kanskje jeg får noe i løpet av de neste dagene. Kanskje ikke. Han vet hvertfall nå at det ikke falt i smak og familien hans syns også det var dårlig gjort. Ts. Anonymkode: b0665...1b6 Ah, hællemåne!. Denne tråden gir meg «for-lite-pinnekjøtt-tråden» -vibber. Tragisk og kjempe morsomt! Men fortsett å hold oss oppdatert TS. Hvis dere ikke er gift krysser jeg fingre for ring på nyttårsaften og han stiller opp der det forventes 😁 Anonymkode: 77e12...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #112 Del Skrevet 26. desember 2022 Psykopat oppførsel. Min eks ga meg alltid skikkelig høye forventninger til julegave/påsekeegg/bursdagsgave osv. og når dagen kom så fikk jeg gjerne ingenting og endte med å bli skikkelig lei meg. Men selv ønsket han seg dyre gaver og forventet å få det. Syns du skal tenke godt gjennom om du vil være sammen med han, ikke bare isolert pga julegaven, men gjør han kanskje andre ting også som viser hvor lite han bryr seg? Anonymkode: fcb56...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #113 Del Skrevet 26. desember 2022 Hadde latt han sitte der med maisboksen sin. Han trenger den når han skal lage mat selv. Anonymkode: 71931...f85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #114 Del Skrevet 26. desember 2022 Oppdaterer så snart jeg får noe mer, hvis jeg får noe mer eller annet. Takk for engasjementet! Føler meg ikke så alene eller at mine tanker er feil med dere i ryggen Gledelig jul til dere alle 🤶🎄 Ts. Anonymkode: b0665...1b6 2 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #115 Del Skrevet 26. desember 2022 Da vet du hva du skal gi i gave neste år, pakk inn en pakke med noe hermetikk så kan han se hvor morsomt det er. Anonymkode: fb066...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #116 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er det med kvinner som alltid skal gå etter å mobbe penisen til menn? Anonymkode: 87c83...da7 Hvorfor tror du det er penisen? Tror heller hun mente størrelsen på hjernen, så dum gave han ga! Anonymkode: 49a83...d73 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 26. desember 2022 #117 Del Skrevet 26. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det så artig for deg å henge ut mannens penis som hevn? Synes du det er greit om mannen din hadde snakket dritt om vaginaen din bare fordi du hadde kjøpt noe han syntes var godt nok? Kanskje han skulle ha kjøpt surstrømming med hentydning til lukta i underlivet? Anonymkode: 87c83...da7 «Ikke var godt nok»? Det var en boks med mais. I akkurat dette tilfelle tenker jeg det hadde vært helt innafor, for det er tydelig at det ikke var storehjernen som ble brukt da han pakket inn en boks mais i gave. Gir man en idiotisk gave får man tåle å få en idiotisk gave i retur. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #118 Del Skrevet 26. desember 2022 Har du åpnet den å sett at det bare er mais i den? Anonymkode: 474b9...882 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #119 Del Skrevet 26. desember 2022 viren skrev (3 minutter siden): «Ikke var godt nok»? Det var en boks med mais. I akkurat dette tilfelle tenker jeg det hadde vært helt innafor, for det er tydelig at det ikke var storehjernen som ble brukt da han pakket inn en boks mais i gave. Gir man en idiotisk gave får man tåle å få en idiotisk gave i retur. Du svarte ikke på spørsmålet, hvorfor er det alltid hentydningen (mobbingen av mannens penis som må lide for han idiotiske oppførsel) Har dere virkelig ikke mer spennende måter å henge ut en mann på? Anonymkode: 87c83...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 26. desember 2022 #120 Del Skrevet 26. desember 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Du svarte ikke på spørsmålet, hvorfor er det alltid hentydningen (mobbingen av mannens penis som må lide for han idiotiske oppførsel) Har dere virkelig ikke mer spennende måter å henge ut en mann på? Anonymkode: 87c83...da7 Det er ikke «alltid» - det ble nevnt en gang i tråden som et passende svar til en håpløs gave, også ble du hårsår. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå