AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #81 Del Skrevet 25. desember 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Fikk en maisboks i gave fra kjæresten.. Pakket inne i mange ekser og til slutt var det en maisboks som var igjen Ja jeg er glad i mais i salaten. Men altså... Han sa til slutt at han hadde kjøpt en flaske vin vi kunne kose oss med sammen, men at den var hjemme. Altså en felles gave som viste seg å være vinflaska vi sammen handla i Sverige som bare lå hjemme. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg er litt skuffa, lei meg. Ser alle andre venner vise frem eller sender bilder av alt fra klær, smykker, ring, halskjede, sko, sminke, hygieneprodukter eller hva som helst. Hverfall noe som viser at kjæresten har tenkt på dem eller kjøpt noe de trenger påfyll av. Men en maisboks? Jeg kjøpte 3 forskjellige gaver til han, noe han trenger nytt av klær, noe han ikke så for seg men som jeg visste han ville like og sette pris på. Han er kjempefornøyd. Her sitter jeg da, og vurderer om jeg skal le eller gråte. Virker ikke som han tenker noe over dette heller. Som gjør at jeg føler på ting jeg ikke burde føle på. Som at jeg er litt skuffa og syns det var litt nedtur. Familien spurte om jeg hadde fått noe hjemme på forhånd. Anonymkode: b0665...1b6 Si at du ikke likte gaven da vel? Dere er jo sammen og kan bruke snakketøyet? Anonymkode: 37dd3...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 25. desember 2022 #82 Del Skrevet 25. desember 2022 Spør om han har byttelapp 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #83 Del Skrevet 25. desember 2022 Håper det var den gode, dyre maisen og ikke et sånt billigmerke. Anonymkode: 1880c...223 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #84 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da har han jo lagt omsorg i gaven, så er det feil også? Du virker materialistisk. Hvor mange smykker og diamanter trenger man egentlig? Du drar frem det som omtenksomme gaver... for meg er det bare det enkleste i verden, pluss bortkastet. Enda et smykke.. jippiii... Så mye bedre med en printer som du trengte! Anonymkode: 08e0f...3c5 Tja, jeg skjønner henne litt. Jeg hadde også likt å få noe fint uten at jeg har hintet....og det er jo slikt man gjerne ikke hinter om. Anonymkode: 659c6...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #85 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skulle gjerne ønsket det. Tro du meg, hadde trodd det selv om jeg hadde lest det her. Men fy fader. Vi skal til familien hans i dag, gleder meg ikke til å si hva jeg fikk av han akkurat. Vet ikke om jeg skal bare late som ingenting heller for å unngå situasjonen. Ts Anonymkode: b0665...1b6 Her har du jo en fin mulighet da. Spør de hva du fikk, svarer du en maisboks. Med mindre de er mindre begavet hele gjengen, kommer han til å få høre det, med eller uten deg til stede. Anonymkode: aa2ed...80e 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #86 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, kanskje det er det jeg skal gjøre. Returnerte det jeg allerede har ordnet i bursdagsgave og gi det. Han har bursdag i januar.. Kanskje han forstår da. Ts. Anonymkode: b0665...1b6 Gi ham en boks minimais og på kortet skriver du: tenkte på deg når jeg så størrelsen på disse ❤️ Anonymkode: fe597...8f4 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #87 Del Skrevet 25. desember 2022 Oppdatering? Har du fått en fin gave som overraskelse i løpet av dagen? Hvis ikke så høres han jo helt rar ut. Synes også det er merkelig at du I løpet av hele kvelden ikke sa noe om det. Snakket dere bare helt vanlig etterpå? Anonymkode: 5e875...4ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. desember 2022 #88 Del Skrevet 25. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oppdatering? Har du fått en fin gave som overraskelse i løpet av dagen? Hvis ikke så høres han jo helt rar ut. Synes også det er merkelig at du I løpet av hele kvelden ikke sa noe om det. Snakket dere bare helt vanlig etterpå? Anonymkode: 5e875...4ba Enig . Lurer på responsen ( til han ) over boksen .btw : mais kommer hel ut. Hva med et glass med bajs m mais til hans bursdag ? Endret 25. desember 2022 av NiceOrNothing 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #89 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne jula har fått meg til å tenke. Jeg har en mann som ikke bryr seg om gaver og er 0% materialistisk. Før jeg traff ham har jeg hatt mange kjærester. Jeg har fått diamanter, smykker, ringer, roser osv i disse forholdene. Jeg har alltid gitt fine gaver med tanke bak, til dem. Gaver er en del av mitt kjærlighetsspråk. Min mann har fått meg til å bli enig om at vi ikke gir gaver til hverandre. Og hvert år har jeg syns det var så trist og stusselig! I år (etter at jeg kom frem til at dette med null gaver til hverandre - slett ikke var mitt påfunn, jeg vil jo gjerne at vi skal gi hverandre noe) har jeg satt ned foten. JEG vil vi skal gi noe til hverandre, jeg syns det er koselig og fint. Han gikk med på det, for å være grei med meg. Jeg gav ham en bok jeg visste han ønsket seg, og en ny koffert og toalettveske. I toalettvesken var det tannbørste, tannkrem, deo og en parfyme han liker. I kofferten lå et gavekort på weekendtur til en trehytte. Jeg fikk et gavekort på det lokale kjøpesenteret.. Takk for omtanken liksom. Anonymkode: 7abea...1d3 Ser ikke problemet med gaven du fikk?👀 Jeg hadde blitt glad, kunne selv valgt det jeg faktisk vil ha👌🏽 Anonymkode: 59df4...be9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #90 Del Skrevet 26. desember 2022 Oppdatering.. Oppmerksomheten starta på hva jeg hadde gitt han, da han hadde det på seg. I samme samtale ble det spurt hva jeg fikk. Da var kjæresten rask på å si en vinflaske og en maisboks på tull. Jeg svarer : Strengt tatt var den eneste gaven til "meg" en maisboks. Så ja, ikke akkurat det som sto øverst på ønskelista. Den maisboksen kan du får tilbake, så venter jeg de neste dagene på min "egentlige" gave. Kjæresten så bare ned og skjønte han hadde driti seg ut. Svigerfamilien skjønte ingenting, og spurte om hva annet jeg fikk. Når de fikk vite hva jeg fikk så de på kjæresten, sa hans navn og sa "Du tuller? Da syns jeg du skal si unnskyld og gi henne en ordentlig gave. Det var dust gjort." Han er fortsatt ganske nedstemt, har samt unnskyld flere ganger. Så får vi se, kanskje jeg får noe i løpet av de neste dagene. Kanskje ikke. Han vet hvertfall nå at det ikke falt i smak og familien hans syns også det var dårlig gjort. Ts. Anonymkode: b0665...1b6 19 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #91 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oppdatering.. Oppmerksomheten starta på hva jeg hadde gitt han, da han hadde det på seg. I samme samtale ble det spurt hva jeg fikk. Da var kjæresten rask på å si en vinflaske og en maisboks på tull. Jeg svarer : Strengt tatt var den eneste gaven til "meg" en maisboks. Så ja, ikke akkurat det som sto øverst på ønskelista. Den maisboksen kan du får tilbake, så venter jeg de neste dagene på min "egentlige" gave. Kjæresten så bare ned og skjønte han hadde driti seg ut. Svigerfamilien skjønte ingenting, og spurte om hva annet jeg fikk. Når de fikk vite hva jeg fikk så de på kjæresten, sa hans navn og sa "Du tuller? Da syns jeg du skal si unnskyld og gi henne en ordentlig gave. Det var dust gjort." Han er fortsatt ganske nedstemt, har samt unnskyld flere ganger. Så får vi se, kanskje jeg får noe i løpet av de neste dagene. Kanskje ikke. Han vet hvertfall nå at det ikke falt i smak og familien hans syns også det var dårlig gjort. Ts. Anonymkode: b0665...1b6 Så bra du sa det som det var 👍😊 Han skjønte tydeligvis at dette ikke var greit, men det skulle fader meg bare mangle. Han så det ikke før du tok det opp med familien? Jeg ser bare for meg at han har:dratt i butikken, sett en maisboks og tenkt; «det skal jeg gi i julegave til kona og moren til mine barn. «Da blir hun nok glad!», før han fornøyd har tatt med seg boksen til kassa, latt den gå gjennom kassererens hender, fortsatt fornøyd med sitt valg av gave, putta den i posen og kjørt hjem. Deretter ha han pakket den inn, like fornøyd, tatt på en til - og fra lapp, og lagt den under juletreet, fortsatt overbevist om at dette er en gave du blir glad for. Han må jo mangle noen antenner? Jeg er glad i laks, mais og fetasost, men mannen min hadde aldri i verden vurdert dette som gaver 🤦♀️ Håper du får noe fint, og at han beklager på det dypeste! Anonymkode: cae81...68a 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #92 Del Skrevet 26. desember 2022 Nå er jeg livredd for å øke forventningene dine, men ei jeg kjenner fikk en boks hermetiske spaghetti capri til jul av samboeren sin jula 2020 med historien om hvor hysterisk hun hadde vært når hun ikke fikk tak i det når verden stengte ned i mars. Hun hadde ledd med, men blitt jævlig irritert for hun hadde kjøpt et systemkamera han hadde ønsket seg i et par år til ham og brukt mer enn normalt. Men ok. Sånn er livet. Han gikk for humor og lettvint. Trodde hun. Noen måneder senere sier han; skal du spise den hermetikken din, eller skal den kastes når du dør? Og hun bare; er ikke det litt av poenget? Å ha den i bakhånd? Nei, det var han ikke enig i.. så hun gjorde seg klar for å lage hermetisk spaghetti, åpent boksen og fant ut at han hadde lært på internett hvordan man snikåpner hermetikkbokser for inni der var det ikke hermetikk, men flybilletter, konsertbilletter til en av hennes favorittartister og hotellovernatting for påsken. Så hun var snurt i noen måneder og deretter litt overrasket over hvor god han var på å lage absurd bra overraskelser 😂😂😂 Anonymkode: b6b6a...c7f 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #93 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Så bra du sa det som det var 👍😊 Han skjønte tydeligvis at dette ikke var greit, men det skulle fader meg bare mangle. Han så det ikke før du tok det opp med familien? Jeg ser bare for meg at han har:dratt i butikken, sett en maisboks og tenkt; «det skal jeg gi i julegave til kona og moren til mine barn. «Da blir hun nok glad!», før han fornøyd har tatt med seg boksen til kassa, latt den gå gjennom kassererens hender, fortsatt fornøyd med sitt valg av gave, putta den i posen og kjørt hjem. Deretter ha han pakket den inn, like fornøyd, tatt på en til - og fra lapp, og lagt den under juletreet, fortsatt overbevist om at dette er en gave du blir glad for. Han må jo mangle noen antenner? Jeg er glad i laks, mais og fetasost, men mannen min hadde aldri i verden vurdert dette som gaver 🤦♀️ Håper du får noe fint, og at han beklager på det dypeste! Anonymkode: cae81...68a Mais er anvendelig og veldig godt i kebab. Husker en kebab som var veldig god Anonymkode: 98676...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #94 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fikk en maisboks i gave fra kjæresten.. Pakket inne i mange ekser og til slutt var det en maisboks som var igjen Ja jeg er glad i mais i salaten. Men altså... Han sa til slutt at han hadde kjøpt en flaske vin vi kunne kose oss med sammen, men at den var hjemme. Altså en felles gave som viste seg å være vinflaska vi sammen handla i Sverige som bare lå hjemme. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg er litt skuffa, lei meg. Ser alle andre venner vise frem eller sender bilder av alt fra klær, smykker, ring, halskjede, sko, sminke, hygieneprodukter eller hva som helst. Hverfall noe som viser at kjæresten har tenkt på dem eller kjøpt noe de trenger påfyll av. Men en maisboks? Jeg kjøpte 3 forskjellige gaver til han, noe han trenger nytt av klær, noe han ikke så for seg men som jeg visste han ville like og sette pris på. Han er kjempefornøyd. Her sitter jeg da, og vurderer om jeg skal le eller gråte. Virker ikke som han tenker noe over dette heller. Som gjør at jeg føler på ting jeg ikke burde føle på. Som at jeg er litt skuffa og syns det var litt nedtur. Familien spurte om jeg hadde fått noe hjemme på forhånd. Anonymkode: b0665...1b6 Jeg fikk ikke noe, men han kjøpte en gave i nov til oss begge som bare ble julegaven min. En mais boks er ondskap. Det er værre enn ingenting. Det han gjorde er på samme nivå som min kjæreste ble utsatt for av sin far som barn og han er veldig emosjonellt skadet og traumattisert av sin far av alt han gjorde. Var også vold inne i bildet da.. Men bare psykoser som liker å se at folk blir lei seg pakker inn en mais boks i eske på eske. Anonymkode: e2219...191 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #95 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Han må jo mangle noen antenner? Han tenkte nok at det var hysterisk morsomt. Han mangler empati ja. Anonymkode: e2219...191 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 26. desember 2022 #96 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fikk en maisboks i gave fra kjæresten.. Pakket inne i mange ekser og til slutt var det en maisboks som var igjen Ja jeg er glad i mais i salaten. Men altså... Han sa til slutt at han hadde kjøpt en flaske vin vi kunne kose oss med sammen, men at den var hjemme. Altså en felles gave som viste seg å være vinflaska vi sammen handla i Sverige som bare lå hjemme. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg er litt skuffa, lei meg. Ser alle andre venner vise frem eller sender bilder av alt fra klær, smykker, ring, halskjede, sko, sminke, hygieneprodukter eller hva som helst. Hverfall noe som viser at kjæresten har tenkt på dem eller kjøpt noe de trenger påfyll av. Men en maisboks? Jeg kjøpte 3 forskjellige gaver til han, noe han trenger nytt av klær, noe han ikke så for seg men som jeg visste han ville like og sette pris på. Han er kjempefornøyd. Her sitter jeg da, og vurderer om jeg skal le eller gråte. Virker ikke som han tenker noe over dette heller. Som gjør at jeg føler på ting jeg ikke burde føle på. Som at jeg er litt skuffa og syns det var litt nedtur. Familien spurte om jeg hadde fått noe hjemme på forhånd. Anonymkode: b0665...1b6 Tydeligvis er han av den morsomme typen. Det vil neppe endre seg. Så hvis det er viktig for deg å få ordentlige gaver, må du finne deg en annen kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tægane Skrevet 26. desember 2022 #97 Del Skrevet 26. desember 2022 Mye vil ha mer, og faen vil ha flere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #98 Del Skrevet 26. desember 2022 Lurer på om han tenkte det var morsomt? For det er jo ikke sånn at noen må si ifra at ingen blir glad for en boks mais i julegave, det sier seg selv. Han kan ikke alvorlig ha trodd at det var en fin gave med mindre han mangler noen hjerneceller. Så da må det jo ha vært et elendig forsøk på humor, men hvorfor??? Ville ikke gitt meg før jeg fikk en forklaring på tankegangen. Anonymkode: 2324d...67d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 26. desember 2022 #99 Del Skrevet 26. desember 2022 Et tips jeg lærte tidlig: ordentlige menn gir ordentlige gaver. Skaff deg en ordentlig mann... Han der er ikke riktig nagla. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #100 Del Skrevet 26. desember 2022 Håper du oppdaterer oss på hva han gir deg ts 😊 Anonymkode: 1aecf...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå