Gå til innhold

Fikk en maisboks i gave fra kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en maisboks i gave fra kjæresten.. 

Pakket inne i mange ekser og til slutt var det en maisboks som var igjen 

Ja jeg er glad i mais i salaten. Men altså... 

Han sa til slutt at han hadde kjøpt en flaske vin vi kunne kose oss med sammen, men at den var hjemme. Altså en felles gave som viste seg å være vinflaska vi sammen handla i Sverige som bare lå hjemme. 

Vet ikke hva jeg skal si. Jeg er litt skuffa, lei meg. 

Ser alle andre venner vise frem eller sender bilder av alt fra klær, smykker, ring, halskjede, sko, sminke, hygieneprodukter eller hva som helst. Hverfall noe som viser at kjæresten har tenkt på dem eller kjøpt noe de trenger påfyll av. 

Men en maisboks? 

Jeg kjøpte 3 forskjellige gaver til han, noe han trenger nytt av klær, noe han ikke så for seg men som jeg visste han ville like og sette pris på. Han er kjempefornøyd. 

Her sitter jeg da, og vurderer om jeg skal le eller gråte.

Virker ikke som han tenker noe over dette heller. Som gjør at jeg føler på ting jeg ikke burde føle på. Som at jeg er litt skuffa og syns det var litt nedtur. Familien spurte om jeg hadde fått noe hjemme på forhånd. 

Anonymkode: b0665...1b6

• Liker 4
  • Hjerte 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vet du hva han skal få i bursdagsgave, en maiskolbe. 

Han har lagt lista der. Enten det, eller avslutt. 

Anonymkode: 47659...451

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der hadde jeg blitt så skuffet, neimen om jeg hadde latt dette gå. Idiot!

Anonymkode: 91494...78d

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde dumpa han.

Anonymkode: b0029...65c

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han høres syk ut. Garantert dumpet han.

Anonymkode: da4e3...280

Har barn med han.. Skjønner oppriktig ikke hva han har tenkt. Tror han jeg skal bli glad av en boks med mais? Vår ikke langt unna å gråte da jeg åpnet. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Eller om jeg skal si noe til han. For meg er det ganske tydelig at han burde skjønne at jeg ikke er super begeistret. Men han forstår vel ikke det? 

Ts. 

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da vet du hva han skal få i bursdagsgave, en maiskolbe. 

Han har lagt lista der. Enten det, eller avslutt. 

Anonymkode: 47659...451

Ja, kanskje det er det jeg skal gjøre. Returnerte det jeg allerede har ordnet i bursdagsgave og gi det. Han har bursdag i januar.. Kanskje han forstår da. 

Ts. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke skjønner at du er skuffet og at dette er på trynet hadde fått meg til å lure. 

Avtalte dere å gi hverandre gaver? 

Hadde det vært her ville jeg først tatt det som en teit spøk! Deretter blitt skikkelig skuffa og pottesur. Helt på trynet. 

Anonymkode: db82b...0f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha. Det her må jo være tull

Anonymkode: 474c4...b7e

Skulle gjerne ønsket det. Tro du meg, hadde trodd det selv om jeg hadde lest det her. 

Men fy fader. Vi skal til familien hans i dag, gleder meg ikke til å si hva jeg fikk av han akkurat. Vet ikke om jeg skal bare late som ingenting heller for å unngå situasjonen. 

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være en slags intern spøk?

Jeg hadde gitt ham en boks tomatbønner neste bursdag, med rebus-kart for å finne den og pakker pent inn, for å få opp forventningene!

Anonymkode: 847c6...4d8

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han sa til slutt at han hadde kjøpt en flaske vin vi kunne kose oss med sammen, men at den var hjemme. Altså en felles gave som viste seg å være vinflaska vi sammen handla i Sverige som bare lå hjemme. 

Ser alle andre venner vise frem eller sender bilder av alt fra klær, smykker, ring, halskjede, sko, sminke, hygieneprodukter eller hva som helst. Hverfall noe som viser at kjæresten har tenkt på dem eller kjøpt noe de trenger påfyll av. 

Men en maisboks? 

Jeg kjøpte 3 forskjellige gaver til han, noe han trenger nytt av klær, noe han ikke så for seg men som jeg visste han ville like og sette pris på. Han er kjempefornøyd. 

Virker ikke som han tenker noe over dette heller. Som gjør at jeg føler på ting jeg ikke burde føle på. Som at jeg er litt skuffa og syns det var litt nedtur. Familien spurte om jeg hadde fått noe hjemme på forhånd. 

Hvis dette er sant , er det enten du eller han som mangler noe. Du mangler selvrespekt , og han mangler selvinnsikt . Uheldig kombinasjon . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle gjerne ønsket det. Tro du meg, hadde trodd det selv om jeg hadde lest det her. 

Men fy fader. Vi skal til familien hans i dag, gleder meg ikke til å si hva jeg fikk av han akkurat. Vet ikke om jeg skal bare late som ingenting heller for å unngå situasjonen. 

Ts

Oppdater oss da ts. 

Anonymkode: 91494...78d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han ikke skjønner at du er skuffet og at dette er på trynet hadde fått meg til å lure. 

Avtalte dere å gi hverandre gaver? 

Hadde det vært her ville jeg først tatt det som en teit spøk! Deretter blitt skikkelig skuffa og pottesur. Helt på trynet. 

Anonymkode: db82b...0f7

Ja, vi gir hverandre gaver hvert år. Han var ute 23. Desember og da kom jeg hjem til at det lå en gave under treet. Så han var i siste liten, men han er ikke alene om det. 

Sliter med å holde maska. Jeg er på gråten. Altså, jeg vil ikke at fokuset skal være å få en gave. Det er ikke det viktigste for meg, men at han viser at han kjenner meg, vet hva jeg liker eller vil ha. Skriv en lapp om at du skal lage middag til meg en dato. Det hadde holdt mer enn nok for meg. Men forstår ikke hvordan dette skal bare være greit. 

Ts

• Liker 5
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men en maisboks? 

Da legger du ut mais boksen din. Han som driter seg ut

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...