AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #61 Del Skrevet 25. desember 2022 Finnes det single menn med barn som er single over tid? Jeg er kvinne, skilt og har to tenåringer. Jeg kjenner seriøst ingen single menn med barn. Enten finner de seg ny dame veldig raskt og flytter sammen eller de har kjæreste og de typisk bor hos dama annenhver uke når de ikke har barna. Ja, de bor hos dama for å ikke bli sett i mitt område. Jeg har enda til gode å vite om en mann som er skilt, har barn og klarer seg alene i flere år. Anonymkode: eff51...b96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #62 Del Skrevet 26. desember 2022 Jeg tror det største problemet her er at du i en alder av 34 har tre barn (samme mor?). Sannsynligvis er det med to ulike kvinner, noe som skaper enda mer logistikk og utfordringer. Kvinner i aktuell alder for deg er i den alderen hvor de enten har barn fra før eller ønsker å få egne barn snart. Det blir jo veldig mange barn til sammen. Og du er kanskje ferdig med barneproduksjon. Jeg er for gammel for deg, men da jeg var i ditt alderssegment, ville jeg styrt unna en med tre barn fra før. Det blir for mye, rett og slett. Anonymkode: 8ec2f...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #63 Del Skrevet 26. desember 2022 Jobber med en som har tre barnekull, mødrene er vakre og utdannede så ja det er fullt mulig, hvordan han får det til aner jeg ikke Anonymkode: e23f8...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #64 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror det største problemet her er at du i en alder av 34 har tre barn (samme mor?). Sannsynligvis er det med to ulike kvinner, noe som skaper enda mer logistikk og utfordringer. Kvinner i aktuell alder for deg er i den alderen hvor de enten har barn fra før eller ønsker å få egne barn snart. Det blir jo veldig mange barn til sammen. Og du er kanskje ferdig med barneproduksjon. Jeg er for gammel for deg, men da jeg var i ditt alderssegment, ville jeg styrt unna en med tre barn fra før. Det blir for mye, rett og slett. Anonymkode: 8ec2f...754 Det er da mye bedre å være 34 med tre barn som er relativt små enn 44 med tre barn som er relativt små. Anonymkode: 5c7aa...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #65 Del Skrevet 26. desember 2022 Du hadde vært uaktuell fordi jeg selv ønsker meg barn, helst 2. Det og da skulle leve tett på dine 3 samt samarbeid med 1-2 ekskjærester hadde blitt litt for heftig i den alderen jeg er i nå. Anonymkode: 7e77d...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå