H95 Skrevet 23. desember 2022 #21 Del Skrevet 23. desember 2022 Pappa1988 skrev (8 minutter siden): Helt klart en fordel med noen som har barn fra før som kjenner til hverdagens utfordringer med barn ja Trodde jeg hadde møtt den rette jeg, men å være utro var vist mer mer interessant for henne enn meg. Føler likevell det er "mer akseptert" å date alene mødre med barn enn fedre. Kjenner flere alene mødre som havner i nytt forholdet uten problemer, mens fedrene forblir single ser det ut som. Jeg har vært singel I over 3 år. Ikke gått den rette veien enda. Men jeg tenker at inngår man et forhold med noen med barn, så må man omfavne barnet/barna til partneren også😊 for meg er barn uansett en velsignelse. Egne og en eventuelt fremtidig manns barn ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa1988 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #22 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du hun venninna di føler hun kan velge fra øverste hylle? Ref dick-pickene…. Hun er da enda singel? Som enslig alenemor, kan jeg ikke si meg enig i påstanden din. Jeg ønsker ikke flere barn, så om jeg hadde sluppet å ha noe med dine å gjøre, kunne jeg datet deg. Men du skriver utrolig dårlig norsk, altfor mange mellomrom der det inne skal være. Selvmotsigende er du også… sixpack og feit ja… jaja, jeg skjuler også en sixpack under fettet mitt. Anonymkode: 2e981...569 Ikke bare, bare å skrive med mobiltelefon til tider. Ryddet litt opp i innlegget mitt. Jeg er aktiv og er trent, når sommeren kommer er sixpacken på plass. Gjemmer den litt mer ellers på året Litt selvmotsigende ja, men når man sitter å legger tid og energi på kropp å dating.... Så føles det litt meningsløst når man bare ender opp med Ghosting. Da kan jeg jo heller legge tiden og energien i mer jobb, eller opp pussing. Hun veninna mi er singel fortsatt ja, men så er hun er ekstremt picky. Og det har hun fått beskjed om Mannen skal være 180, muskuløs, ha eget firma (fordi han kan da reise på feire akkurat når det passer ham 😂), godt utdannet, tjene godt og ha fin bil. Hun ønsker ikke barn. Å ønske seg en mann som er 12 på skalaen fra 0-10 og hun selv er en 6 på skalaen.... Ja da blir hun singel en stund til Kravene hennes til mannen på Tinder profilen så mer ut som en jobb søknad 😂 Endret 23. desember 2022 av Pappa1988 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #23 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg har ikke noe imot å treffe noen med barn - snarere tvert i mot jeg selv har ikke barn, men får fort veldig fin kontakt med barn og kommer godt overens med barn i alle aldre egentlig, så ser bare positivt på å date en med barn. Kanskje de som reagerer negativt er de som ønsker å starte på scratch med egen familie? Men veldig rart å bli negativ til deg da Anonymkode: 2d927...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H95 Skrevet 23. desember 2022 #24 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Pappa1988 skrev (6 timer siden): Når man er fra en liten distrikts by med under 3000 innbyggere er ikke utvalget all verdens. Hinderet kommer liksom etter dem finner ut jeg har barn. Er kjipt å legge tid og energi i dating for å ende med ghosting. Da er det letter å bare bestemme seg for "fuck it" og Endret 23. desember 2022 av H95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voksenmann Skrevet 23. desember 2022 #25 Del Skrevet 23. desember 2022 Du er nok for ung akkurat nå. Kvinner i den alderen ønsker nok menn uten barn. Begynte å date igjen da jeg var 10 år eldre enn du er og da opplevde jeg at kvinner var skeptiske til menn på 40 pluss uten barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #26 Del Skrevet 23. desember 2022 Pappa1988 skrev (2 timer siden): Helt klart en fordel med noen som har barn fra før som kjenner til hverdagens utfordringer med barn ja Trodde jeg hadde møtt den rette jeg, men å være utro var vist mer mer interessant for henne enn meg. Føler likevell det er "mer akseptert" å date alene mødre med barn enn fedre. Kjenner flere alene mødre som havner i nytt forholdet uten problemer, mens fedrene forblir single ser det ut som. En fordel? Tviler. Selvfølgelig ville du foretrukket ei uten barn, men du vet at de ikke vil ha deg. Anonymkode: acd4e...be2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #27 Del Skrevet 23. desember 2022 Alenemor her og vi kan IKKE bare velge og vrake. Med en gang jeg nevner barn, så er de borte eller later som de er interessert i noe mer frem til de får sex. Ønsker egentlig en mann med barn fordi han vil forstå situasjonen min bedre, og ikke være så redd for å være stefar. Anonymkode: 2fba1...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #28 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alenemor her og vi kan IKKE bare velge og vrake. Med en gang jeg nevner barn, så er de borte eller later som de er interessert i noe mer frem til de får sex. Ønsker egentlig en mann med barn fordi han vil forstå situasjonen min bedre, og ikke være så redd for å være stefar. Anonymkode: 2fba1...e24 Vel, hvorfor er det sånn da i virkeligheten at alenemødre ganske lett finner seg kjæreste mens kvinner uten barn sliter? Anonymkode: acd4e...be2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #29 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, hvorfor er det sånn da i virkeligheten at alenemødre ganske lett finner seg kjæreste mens kvinner uten barn sliter? Anonymkode: acd4e...be2 Det er ikke min opplevelse. Får avslag/blir ghostet. Mange match på Tinder men få som er villig til å utvikle noe mer Anonymkode: 2fba1...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #30 Del Skrevet 23. desember 2022 Selvfølgelig finnes det noen for de aller fleste. Det tenker vel du også håper jeg innerst inne? Jeg valgte selv en mann med to barn fra før da jeg var 30 år. Jeg har ingen barn. Vi har vært sammen i tre år. Hvis en person virkelig liker deg, så blir du nok ikke valgt bort hvis kjærligheten stikker dypt nok. Men det er samtidig flere ting som spiller inn. Det er viktig at forholdet til eksen er helt ferdig og avklart. Det kan være vanskelig for mange når eksen og partner må ha så mye kontakt pga barna, men sånn er det jo. Men desto viktigere er det da med god kommunikasjon. Også er det viktig at den nye partneren også får ta del i det nye familielivet dersom det er ønskelig. Det er ikke bare bare å bli sammen med en med barn fra før, samtidig kan det være fordeler også dersom man er bevisst på blant annet de nevnte punktene over. Jeg ser på det som en berikelse med to nye barn å bli glad i og få et godt forhold til. Finn deg en partner som tenker på samme måte, som har mye kjærlighet å gi 😄 Anonymkode: 03bd5...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #31 Del Skrevet 23. desember 2022 Synes ikke barn har noe å gjøre på bar, selv om det er en datebar hvor det er meningen så synes jeg ikke det er passende. Anonymkode: 889f1...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #32 Del Skrevet 23. desember 2022 Synes egentlig tre eller fire barn er i meste laget om jeg skal date noen. Jeg kan strekke meg til et eller to Anonymkode: 8676d...e69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #33 Del Skrevet 23. desember 2022 Single mødre har blitt shamet og sett ned på i alle år, så tro meg det er ikke single fedre som har det værst. Mange (ikke alle, men mange og det er synd!) tenker om single mødre at de er gærne kaninkokere og drama, vide nedentil, og i bestefall bare pulemateriale for å kunne si at de har scora en "milf". Hvertfall for gutter i. 20 og 30 årene, menn i 40 ig 50 årene har en mer åpen holdning til single mødre fordi de er modne nok til å forstå at forhold tar slutt og har vært gjennom det selv. Det virker også å være en høyere terskel for menn å gå i noe seriøst med en singel mamma pga følelsen av å gå inn på en annen manns terretorie. Så er det også andre årsaker enn ren misogyni som utelukker single mødre for mange, som de forståelige årsakene at man kanskje vil ha egne barn eller ikke barn i det hele tatt fordi man vil ha frihet i livet. Disse grunnene gjelder også andre veien, så for mange kvinner blir tre stebarn for mye om man i utgangspunktet ønsker seg eller har et eller to barn selv, eller i utgangspunktet ikke vil ha barn men kunne levd med ett stebarn max. Poenget mitt er at når man har barn så er man generelt mindre kompatibel med andre. Kompatibelhet er en kabal som skal gå opp og det gjelder uavhengig kjønn. Men single fedre opplever ikke på langt nær den forhåndsdømmingen og nedsettende synet som single mødre ofte gjør (må spesifisere at det fins bra menn der ute for single mødre også! Men bare det å møte sånne holdninger hos noen burde ikke vært sånn), hvis en dame utelukker deg fordi du har barn er det fordi barna blir for mye for henne og ikke fordi hun ser ned på deg som en "oppbrukt drama hore". Det er heldigvis fullt mulig for både single mødre og fedre å få seg kjæreste enten man har ett eller fem barn men det er nok litt lenger mellom de man er kompatibel med enn om man hadde vært barnløs. Ikke gi opp jakten! Anonymkode: 41b55...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #34 Del Skrevet 23. desember 2022 Må også si at det for barnløse er mye ekstra å forholde seg til. Ofte håpløse ekser, 50/50 kabaler, barn som kanskje ikke liker den nye kjæresten og som ikke oppfører seg, noe den nye kjæresten ser, men ikke mor eller far. Sier ikke at alle bonusfamilier er sånn, men mange av dem har noe av det i større eller mindre grad. Anonymkode: 8676d...e69 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #35 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg har ikke noe imot å date en mann med barn. Men jeg skal ærlig inrømme at jeg fikk litt panikk daen mann på 3 date fortallte (etter direkte spørsmål fra meg) at han hadde 3 barn med 3 forkjellige damer på deltid, + 1 barn til han ikke hadde kontakt med 😬 så ikke han igjen.. Anonymkode: 40f26...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopp1 Skrevet 23. desember 2022 #36 Del Skrevet 23. desember 2022 Sukk. Enda en fyr som selv syns han er et scoop, men som ikke "får" seg dame og legger skylda på noe eksternt. I dette tilfellet "har barn". Siden han påstår han ellers har "alt på stell", så da må det jo være noe annet da. Menn instrumentaliserer kvinner så innmari. Tror dere vi kvinner tror dere er biler? Altså at så lenge dere er pene i lakken, har tilstrekkelig mange hestekrefter, de riktige felgene og er et attraktivt merke, så vil vi ha dere uansett. Og vil vi likevel ikke det, så er det sikkert det at den elektriske vindusheisen på venstre bakdør ikke virker, ja, det MÅ være det som er grunnen til at ingen damer vil ha den ellers fete bilen. Grøss. Prøv å tenk dere oss kvinner som tenkende, følende mennesker i stedet. Hvis det er vanskelig, så er det nok det som er grunnen til at damer velger deg bort. Og hun venninna di- du kan jo ikke konkludere med at hun kan velge fra øverste hylle bare fordi hun får flere likes enn deg og tillater seg å avvise noen. Det er flere menn enn kvinner på Tinder. Der allerede blir det mer oppmerksomhet på kvinner. Dessuten vil menn ha sex mer enn kvinner vil ha forhold (du har fått med deg at menn og kvinner har forskjellige mål med å være på Tinder ja? Menn leter etter sexpartner og kvinner etter kjæreste). Da blir det enklere for menn å vise interesse for kvinner. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #37 Del Skrevet 23. desember 2022 Beklager, men jeg er frivillig barnløs, så du er uaktuell for meg av den grunn. Anonymkode: e5346...99b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #38 Del Skrevet 23. desember 2022 Attraktiviteten hos en mann er omvendt proporsjonal med antall barn, for meg. Har ingen selv og tror ikke jeg skal ha heller Anonymkode: c6abc...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #39 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg får ikke dette til å henge på greip? Du sier at det står tydelig i Tinderprofilen din at du har barn, men så sier du at kvinnene hoster deg når det kommer fram at du har barn? De vet jo det allerede - når det står i profilen? Forøvrig: Det er ikke noe problem å finne interesserte damer også for alenefedre. Kanskje hvis du har 100% ansvar for dem, for da blir logistikken og datingen vanskelig. M40 - 2 barn Anonymkode: e81e4...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisselini Skrevet 23. desember 2022 #40 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Begge mine siste langvarige forhold var med menn med barn. Og jeg har ikke. Men jeg ble kjent med de begge IRL, ikke gjennom en datingapp. På Tinder sveiper jeg bort alle med barn. Fordi det ER mye mer komplisert enn uten. Virkelig. Men faller jeg for noen, så faller jeg for noen. Bare oppsøker det ikke med vilje. Hadde ikke falt for noen som IKKE nevnte barna før første daten, tho. Hvorfor? Superviktig del av deg og superviktig for den du skal date. Red flag alene å potensielt bruke bort andres energi og tid slik. Si det fra start. Tre barn er en enorm del av livet. Har et litt annet inntrykk enn deg hva gjelder single menn med barn; De kjekkeste og mest attraktive blir jo snappet opp med én gang igjen og i gang på runde to 😅 Endret 23. desember 2022 av Sisselini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå