Pappa1988 Skrevet 23. desember 2022 #1 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Hei, jeg er en pappa på 34år, har vært singel i snart 2år. Har 3 fantastiske barn på 14, 5 og 6år. Har det meste på stell mtp hus, god økonomi og jobb. Har vært litt på Tinder, reiser litt i forbindelse med jobb og prater med en del mennesker. Av og til kommer jeg i prat med damer som jeg går godt over ens med. Prater mye i lag og et par kaffe besøk osv. Dette skjer gjerne på mine jobb reiser. Men interessen og kontakten forsvinner rimelig kjapt når dem finner ut at jeg har barn. Selv damer som selv har barn skygger banen å det er ingen kontakt etter kort tid. Jeg er ikke en som maser etter approval eller må ha noens godkjenning for det ene eller det andre. Er trygg på meg selv og min situasjon. Har bare langvarige forhold bak meg og er genuint hyggelig og snill. Jeg åpner dørene for folk, og hjelper de som spør om hjelp. Men lar seg heller ikke tråkke på eller bli brukt. Neve nyttig og elsker opp pussing. Jeg er ingen singel slask med pizza rester 3 dager gamle liggende på kjøkkenet. Alle barna mine har jeg 50% og har dem samme uke. Barna elsker pappa uka. Jeg har slettet Tinder, har sluttet å ta aktivt kontakt når jeg treffer nye mennesker. Single mødre kan velge fra øverste hylle virker det som og blir nedspammet i forespørsler. En veninne viste meg alle forespørslene hun får via TInder og messenger, og her må jeg bare beklage alle uoppfordret dickpicks dere damer får. Vi menn er ikke alle slik. Her har en del menn LANGT å gå.) Men single fedre...... Virker som om vi ikke har en hylle i hele tatt å velge fra... Jeg verdsetter personlighet, trofasthet og godhet langt høyere enn kropp og utseende. Trives greit som singel, og har ikke problemer med å forbli singel en stund. Men det er kjedelig å legge energi og tid i å forsøke å date eller få kontakt med noen for bare ende opp med ghosting.... Er det bare for oss single fedre å gi opp? Legge datingen, trening og six pack på hylla og vente til man er 45 og feit å ungene utflyttet før man går på dating markedet? Endret 23. desember 2022 av Pappa1988 Skrivefeil 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg kunne gjerne hatt en mann med barn, men jeg matcher dessverre bare med menn uten barn på Tinder. Samme med venninna mi, hun vil også helst ha mann med barn. Så de finnes Anonymkode: 72ca1...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Del Skrevet 23. desember 2022 Det er ikke bare tre (!) barn, men også elendig grammatikk. Sorry. Ville aldri datet deg. Anonymkode: acd4e...be2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Del Skrevet 23. desember 2022 At du har barn må stå i profilen din! Jeg hadde også skygget banen om en fyr først nevnte barna når vi var på date 2, virker som om du prøver å lyve eller skjule noe. Anonymkode: 8bac8...335 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Del Skrevet 23. desember 2022 kunne fint valgt mann med barn ja, selv er jeg singel mor med 2 barn. Anonymkode: 2172a...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Del Skrevet 23. desember 2022 Pappa1988 skrev (4 minutter siden): Hei, er en pappa på 34år. Har 3 barn. 14, 5 og 6år. Eget stort hus, god økonomi og jobb. Har vært litt på Tinder, reiser litt med jobb og prater med en del mennesker. Av og til kommer jeg i prat med dame som går godt over ens med. Prater mye i lag og et par kaffe besøk osv. Dette skjer gjerne på mine jobb reiser. Men interessen og kontakten forsvinner rimelig kjapt når dem finner ut at jeg har barn. Selv damer som selv har barn skygger banen og det er ingen kontakt etter kort tid. Jeg er ikke en som maser etter approval eller må ha noens godkjenning for det ene eller det andre. Er trygg på meg selv og min situasjon. Har bare langvarige forhold bak meg. Hyggelig og snill, åpner dørene for folk. Men lar seg heller ikke tråkke på eller bli brukt. Neve nyttig og elsker opp pussing. Har orden på alt, hus, bil, gjeld, hund, barn. Ingen singel slask med pizza rester 3 dager gamle liggende på kjøkkenet. Alle barna mine har jeg 50% og har dem samme uke. Barna elsker pappa uka. Jeg har slettet Tinder, har sluttet å ta aktivt kontakt når jeg treffer nye mennesker. Single mødre kan velge fra øverste hylle virker det som og blir nedspammet i forespørler. (En veninne viste meg alle forespørslene hun får via TInder og messenger, og her må jeg bare beklage alle uoppfordret dickpicks dere damer får. Vi menn er ikke alle slik. Her har en del menn LANGT å gå.) Men single fedre...... Virker som om vi ikke har en hylle i hele tatt å velge fra... Jeg verdsetter personlighet, trofasthet og godhet langt høyere enn kropp og utseende. Trives greit som singel, og har ikke problemer med å forbli singel en stund, men det er kjedelig og legge energi og tid i å forsøke å date eller få kontakt med noen for bare ende opp med ghosting.... Er det bare for oss single fedre å gi opp? Legge datingen, trening og six pack på hylla og vente til man er 45 og feit å ungene utflyttet før man går på dating markedet? Så lenge kjemien virker ok så hadde ikke jeg droppet deg. Men litt forutsetning om å ha like uker. Det er vanskelig å finne noen som har like uker syns jeg. Har selv to barn 60 % av tiden. 30 år, full jobb, god økonomi, bil, hus, etc. Anonymkode: a4632...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg over her syns det er best å date menn med barn, for jeg skal ikke ha flere. Anonymkode: a4632...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Del Skrevet 23. desember 2022 Tror du hun venninna di føler hun kan velge fra øverste hylle? Ref dick-pickene…. Hun er da enda singel? Som enslig alenemor, kan jeg ikke si meg enig i påstanden din. Jeg ønsker ikke flere barn, så om jeg hadde sluppet å ha noe med dine å gjøre, kunne jeg datet deg. Men du skriver utrolig dårlig norsk, altfor mange mellomrom der det inne skal være. Pappa1988 skrev (7 minutter siden): Legge datingen, trening og six pack på hylla og vente til man er 45 og feit å ungene utflyttet før man går på dating markedet? Selvmotsigende er du også… sixpack og feit ja… jaja, jeg skjuler også en sixpack under fettet mitt. Anonymkode: 2e981...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Del Skrevet 23. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kunne gjerne hatt en mann med barn, men jeg matcher dessverre bare med menn uten barn på Tinder. Samme med venninna mi, hun vil også helst ha mann med barn. Så de finnes Anonymkode: 72ca1...b95 Det er nesten så jeg tror Tinder bevisst prøver å styre folk som søker det samme unna hverandre. Som mann med et barn selv ser jeg knapt kvinner med barn der. Ser nesten ingen med tekst heller. Når jeg får likes er det mer interessante folk med tekst, uten at jeg aner hvordan de får meg opp når jeg aldri får opp tilsvarende i bunken. Har vel fått to likes fra noen med barn i løpet av noen år, hvorav hun ene kjørte ghosting før vi skulle møtes. Anonymkode: 26a8a...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Del Skrevet 23. desember 2022 3 barn... Det er jo litt voldsomt å plutselig bli "bonusmor" til tre barn sånn plutselig. Dersom jeg har to selv, så blir det plutselig fem unger og en voldsom logistikk. De barnløse som ønsker seg barn tenker kanskje at du er ferdig med denslags. Mulig du faller litt mellom to stoler med så mange barn? Er alle barna med samme dame? Anonymkode: 2dda5...4b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nesten så jeg tror Tinder bevisst prøver å styre folk som søker det samme unna hverandre. Som mann med et barn selv ser jeg knapt kvinner med barn der. Ser nesten ingen med tekst heller. Når jeg får likes er det mer interessante folk med tekst, uten at jeg aner hvordan de får meg opp når jeg aldri får opp tilsvarende i bunken. Har vel fått to likes fra noen med barn i løpet av noen år, hvorav hun ene kjørte ghosting før vi skulle møtes. Anonymkode: 26a8a...24f Det er jo ikke en dum strategi av Tinder, om flere finner en partner bruker færre appen. Anonymkode: 72ca1...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg er kvinne på 32 år og har 4 barn (med samme far) som jeg har 50/50. Jeg tok en test der jeg ene uken skrev jeg hadde 4 barn og en uke hvor jeg ikke nevnte barn.Fikk matcher uansett. fant ut det beste var å skrive jeg hadde barn 50/50, men ikke antall. St jeg var ferdig med barn, men gjerne ønsker en som hadde barn. Nevnte litt om interesser og hobbyer. hadde flere jeg datet og et kort forhold. Før jeg møtte drømmemannen, som jeg nå er samboer med. Som forøvrig er 45 år, 1 barn, trener og har sixpack😂 det er MYE rart på tinder. Jeg anbefaler å senke skuldrene, ta det som det kommer og slutte å aktivt lete etter den rette. Ting skjer når det skjer. Jeg hadde aldri møtt samboeren min for 1 år siden om han ikke tilfeldigvis var på weekendtur forbi her jeg bor akkurat den helgen. Jeg hadde maxgrensen på 44 år, hadde han komt forbi 1 uke etter hadde han ikke komt opp i feeden min😂 Anonymkode: a4b2b...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Del Skrevet 23. desember 2022 Pappa1988 skrev (18 minutter siden): Hei, er en pappa på 34år. Har 3 barn. 14, 5 og 6år. Eget stort hus, god økonomi og jobb. Har vært litt på Tinder, reiser litt med jobb og prater med en del mennesker. Av og til kommer jeg i prat med dame som går godt over ens med. Prater mye i lag og et par kaffe besøk osv. Dette skjer gjerne på mine jobb reiser. Men interessen og kontakten forsvinner rimelig kjapt når dem finner ut at jeg har barn. Selv damer som selv har barn skygger banen og det er ingen kontakt etter kort tid. Jeg er ikke en som maser etter approval eller må ha noens godkjenning for det ene eller det andre. Er trygg på meg selv og min situasjon. Har bare langvarige forhold bak meg. Hyggelig og snill, åpner dørene for folk. Men lar seg heller ikke tråkke på eller bli brukt. Neve nyttig og elsker opp pussing. Har orden på alt, hus, bil, gjeld, hund, barn. Ingen singel slask med pizza rester 3 dager gamle liggende på kjøkkenet. Alle barna mine har jeg 50% og har dem samme uke. Barna elsker pappa uka. Jeg har slettet Tinder, har sluttet å ta aktivt kontakt når jeg treffer nye mennesker. Single mødre kan velge fra øverste hylle virker det som og blir nedspammet i forespørler. (En veninne viste meg alle forespørslene hun får via TInder og messenger, og her må jeg bare beklage alle uoppfordret dickpicks dere damer får. Vi menn er ikke alle slik. Her har en del menn LANGT å gå.) Men single fedre...... Virker som om vi ikke har en hylle i hele tatt å velge fra... Jeg verdsetter personlighet, trofasthet og godhet langt høyere enn kropp og utseende. Trives greit som singel, og har ikke problemer med å forbli singel en stund, men det er kjedelig og legge energi og tid i å forsøke å date eller få kontakt med noen for bare ende opp med ghosting.... Er det bare for oss single fedre å gi opp? Legge datingen, trening og six pack på hylla og vente til man er 45 og feit å ungene utflyttet før man går på dating markedet? Jeg er gift med en singel far, og har vært sammen med en annen singel far tidligere. Du trenger ikke å gi opp, men Tinder er kanskje ikke den riktige arenaen for deg (selv om jeg fant mannen på Tinder). Prøv å få øyne opp for single kvinner i ditt nærmiljø. Anonymkode: 413ae...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Del Skrevet 23. desember 2022 Alle de forespørslene venninna de får er garantert ikke kun av menn som ønsker forhold. Sannsynligheten er stor for at flesteparten av de mennene kun ønsker sex. 3 barn er ganske mye, og om kvinnen er barnløs selv kan det hende hun ikke vil date deg i frykt for at du ikke ønsker flere barn. Og ønsker du egentlig flere barn? Det kan tenkes at du må gå for kvinner som er ferdig med egne barn, ikke ønsker egne barn (men syns det er helt greit at partneren har barn) eller som ikke kan få egne barn. Også har du jo rett i at alder på barna har noe å si. Det kan være enklere å finne noen å date jo eldre og mer selvstendige barna blir. Og forholdet til barnemoren kan også ha noe å si. Personlig ville jeg aldri involvert meg med en mann som er i full krig med barnemor. Anonymkode: 7e0a1...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H95 Skrevet 23. desember 2022 #15 Del Skrevet 23. desember 2022 Singel alenemamma til 2 kids her👋 Selv har jeg opplevd at menn skygger banen når de finner ut at jeg har 2 barn, så det går nok ikke nødvendigvis bare den ene veien. Jeg ser i hovedsak etter noen med barn fra før da de har en viss forståelse over hvordan det er å ha barn. Bare ikke møtt den rette enda 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa1988 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): At du har barn må stå i profilen din! Jeg hadde også skygget banen om en fyr først nevnte barna når vi var på date 2, virker som om du prøver å lyve eller skjule noe. Anonymkode: 8bac8...335 Stor tydlig i Tinder profilen at jeg hadde barn. Damer med eller uten barn er null stress. Egentlig en fordel om dem har barn seelv fra før så dem vet hva det innebærer i en hverdag. I praten med nye folk på jobb reiser gikk det gjerne løst og fast i jobb, og bransjen. Og hvis kjemien var der havnet praten inn på oss selv. Om jeg hadde barn, hvor jeg bor, innteresser osv og motsatt. Og etter den samtalen så ble jeg fort ghostet. Ingen kontakt eller noe som helst å spore. Har aldri skjult at jeg har barn. Jeg er stolt av mine barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa1988 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Alle de forespørslene venninna de får er garantert ikke kun av menn som ønsker forhold. Sannsynligheten er stor for at flesteparten av de mennene kun ønsker sex. 3 barn er ganske mye, og om kvinnen er barnløs selv kan det hende hun ikke vil date deg i frykt for at du ikke ønsker flere barn. Og ønsker du egentlig flere barn? Det kan tenkes at du må gå for kvinner som er ferdig med egne barn, ikke ønsker egne barn (men syns det er helt greit at partneren har barn) eller som ikke kan få egne barn. Også har du jo rett i at alder på barna har noe å si. Det kan være enklere å finne noen å date jo eldre og mer selvstendige barna blir. Og forholdet til barnemoren kan også ha noe å si. Personlig ville jeg aldri involvert meg med en mann som er i full krig med barnemor. Anonymkode: 7e0a1...f99 Joda dem fleste av forespørselene der er nok ONS. Noe jeg ikke er interessert i, vokst fra det der opplegget. Jeg har datet og kontaktet damer både med og uten barn. Praten har aldri kommet så langt om det er aktuelt med flere barn eller ikke. Blir liksom automatisk ghosta før den tid 😕 For 10 år siden så fikk men hvertfall beskjed om dem ikke var interessert. Passer ikke sammen eller et dem bare ikke var interessert. Nå er det bare full avstegning, null kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa1988 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 23. desember 2022 H95 skrev (20 minutter siden): Singel alenemamma til 2 kids her👋 Selv har jeg opplevd at menn skygger banen når de finner ut at jeg har 2 barn, så det går nok ikke nødvendigvis bare den ene veien. Jeg ser i hovedsak etter noen med barn fra før da de har en viss forståelse over hvordan det er å ha barn. Bare ikke møtt den rette enda 😅 Helt klart en fordel med noen som har barn fra før som kjenner til hverdagens utfordringer med barn ja Trodde jeg hadde møtt den rette jeg, men å være utro var vist mer mer interessant for henne enn meg. Føler likevell det er "mer akseptert" å date alene mødre med barn enn fedre. Kjenner flere alene mødre som havner i nytt forholdet uten problemer, mens fedrene forblir single ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa1988 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er gift med en singel far, og har vært sammen med en annen singel far tidligere. Du trenger ikke å gi opp, men Tinder er kanskje ikke den riktige arenaen for deg (selv om jeg fant mannen på Tinder). Prøv å få øyne opp for single kvinner i ditt nærmiljø. Anonymkode: 413ae...a0e Når man er fra en liten distrikts by med under 3000 innbyggere er ikke utvalget all verdens. Hinderet kommer liksom etter dem finner ut jeg har barn. Er kjipt å legge tid og energi i dating for å ende med ghosting. Da er det letter å bare bestemme seg for "fuck it" og bare vær singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. desember 2022 #20 Del Skrevet 23. desember 2022 Tre barn, særlig når to av dem er såpass små, hadde vært uaktuelt for meg som er barnløs og ikke skal ha egne. Jeg er ikke interessert i å måtte legge opp livet mitt rundt andres unger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå