AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #61 Skrevet 24. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke lest alle svar, og regner med dette er en trolletråd. Men her har vi løst det med at familien min er hjemme, vi er 4 stk. Og alle som vil kan komme, men her serveres det ribbe, medisterkaker og Julepølse med masse godt tilbehør. Er det ikke bra nok, så får de gjøre noe annet. Det endte med at vi spiser det her. Også spiser noen hos andre (fordi de ønsker annen middag), men så kommer de hit etter middag på dessert. Kaker og kaffe. Også pakkeåpning. Og koser oss masse. Perfekt i mine øyne. Anonymkode: 70e18...c7c Godt det er perfekt for deg, jeg syns det høres kaotisk ut at man flytter på seg Anonymkode: 0ac2f...830
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #62 Skrevet 24. desember 2022 Nei, du velger å servere alt dette. Uklart meg hvorfor. Det verste som kan skje, sier din samboer (jeg antar han lager 50% av maten?) er at ingen igjen vil feire jul med dere. Det verste som kan skje - repeterer jeg etter din samboer - er at dere får nyte 100% av alle fremtidige juler i fred. No-branner for meg. Frem med grandiosaen. Samtlige fremtidige juler uten pliktbesøk fra slekt? Jubel og glede! Anonymkode: d8fe7...3a0
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #63 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 23.12.2022 den 1.05): Lang historie kort, vi skal ha mine foreldre, svigers og min søsters familie hos oss på julaften. Alle forventer sin tradisjonelle julemat på julaften og min samboer har konkludert med at hvis ikke vi serverer ribbe, pinnekjøtt og lutefisk ( alt med fullt tilbehør) så er det ingen som vil feire jul hos oss igjen. Den tanken skremmer meg, da det er første julen vi er verter og vi har et lite barn som jo skal føle at vi er inkludert i de kommende årene. Jeg tenker jeg klarer å lage en av middagene. Resten må jeg få levert fra catering,men tror dere de vil gjennomskue det? At jeg har bestilt? Tenkte fjerne alle spor og legge det i gryter og panner så det ser ut som jeg har laget det. Vil de gjennomskue det?Min svigerfar har også et inderlig ønske om å ha valnøtter med en sånn nøtteknekker tilgjengelig, det blir visst ikke jul uten det for han. Men jeg har ikke funnet dette, den må være i sånn sølvfarge og litt kraftig fikk jeg beskjed om. Noen som vet hvor de selger noe sånt? Alle jeg har sett er så spinkle og i ulike farger. Jeg merker at jeg er helt utslitt nå egentlig. Svigermor kom på døren med julepynt og spurte om vi kunne pynte treet med den pynten, eller så fikk ikke hun den gode julefølelsen. Jeg må gjøre det i morgen, skikkelig gammeldags pynt med flagg, røde stoffkuler og sånn glinsende bårder. Føler det er veldig 90's. Burde jeg bare bruke min pynt fra kremmerhuset, har hun rett til å bli sur.Og senest i kveld ringte min søster med en lang liste på ting de forventet og at jeg måtte ringe tilbake i morgen og si i fra om det jeg ikke kunne ordne, for da måtte hun ta med. Er det sånn for dere andre også når dere skal stelle jul til andre? Så mange ønsker og krav at det nesten ikke går i hop? Satt og gråt i kveld av utmattelse etter at alle hadde lagt seg. Anonymkode: ec6aa...415 dette hadde ikke jeg gått med på, her blir det pinnekjøtt med tilbehør er de ikke fornøyde, får de la være og komme Anonymkode: cfdbd...524
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå