AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Del Skrevet 22. desember 2022 Jeg har nettopp klart å strikke et par sokker! Har lyst å strikke til både voksne og barn. Men hvilket garn og strømpepinner anbefales til voksen/barn? Hvor mangen masker til hver? om du har en fremgangsmåte på å strikke sokker til barn så tar jeg gjerne i mot det😊 brukte petunia sin oppskrift til damesokker og syns den var veldig grei! Anonymkode: 82a0e...14c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 26. desember 2022 #2 Del Skrevet 26. desember 2022 Så flink! Moren min strikker spiralsokker, de er ganske enkle. Sikkert noe som dette: https://www.tovefevang.no/2021/04/01/spiralsokker-til-hele-familien-gratis-monster/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 26. desember 2022 #3 Del Skrevet 26. desember 2022 Bruker å gå etter denne filmen 🙂 Legger opp 48 masker på pinne 3,5 eller 4 til voksen alt ettersom hvor løst jeg har lyst til å ha sokken. Bruker Viking Sportsragg som man kan få kjøpt på Coop Obs, Spar og enkelte Kiwi butikker 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå