AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #41 Del Skrevet 11. februar 2023 Hvordan går det med deg Ts? Anonymkode: f0124...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #42 Del Skrevet 22. mars 2023 Hei og beklager treg oppdatering, har vært i litt dårlig form i det siste pga behandlinger. Er nå ferdig med 5 omganger med cellegiftbehandling, som har vært hardt og brutalt i perioder, men i forrige uke fikk jeg en skikkelig gladnyhet: De har fått krympet den nok og jeg skal opereres om noen uker. 🥳 Så nå forbereder jeg meg til det, i samarbeid med en ernæringsfysiolog. Vet det blir tunge tider fremover, men er fast bestemt på å komme meg gjennom dette med god støtte fra familie og kjempeflinke leger. Setter pris på alle meldingene deres også, håper alle dere også har det bra ❤️ Anonymkode: 46e6e...328 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #43 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei og beklager treg oppdatering, har vært i litt dårlig form i det siste pga behandlinger. Er nå ferdig med 5 omganger med cellegiftbehandling, som har vært hardt og brutalt i perioder, men i forrige uke fikk jeg en skikkelig gladnyhet: De har fått krympet den nok og jeg skal opereres om noen uker. 🥳 Så nå forbereder jeg meg til det, i samarbeid med en ernæringsfysiolog. Vet det blir tunge tider fremover, men er fast bestemt på å komme meg gjennom dette med god støtte fra familie og kjempeflinke leger. Setter pris på alle meldingene deres også, håper alle dere også har det bra ❤️ Anonymkode: 46e6e...328 Så bra at de kan operere! Lykke til ❤️❤️ Anonymkode: b9470...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 25. oktober 2024 #44 Del Skrevet 25. oktober 2024 Håper det gikk fint med trådstarter ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #45 Del Skrevet 5. desember 2024 Hei ts. Hvordan går det med deg nå? ❤️ Anonymkode: 458fa...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå