Gå til innhold

De fokuserer for mye på å reise tilbake i tid (som er umulig) når de heller burde fokusere på å reise fram i tid (som faktisk er mulig).

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det være så enkelt. Når jeg lukker øynene om natten, våkner jeg neste dag. Jeg husker ikke engang hele natten. Si... jeg legger meg klokken 20.00, jeg lå der med lukkede øyne og så når jeg åpner dem igjen, er klokken 14.00 neste dag. Så hvis vi laget en slags maskin som får oss til å sovne raskere, så kan vi bokstavelig talt hoppe framover i tid. Hva tenker du?

Anonymkode: d2c09...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel ha mange deprimerte gjør, prøve å sove gjennom dagen for å slippe å forholde seg til virkeligheten. I tillegg til å håpe at alt bare skal ordne seg mens de sover. 

Anonymkode: 523bd...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det være så enkelt. Når jeg lukker øynene om natten, våkner jeg neste dag. Jeg husker ikke engang hele natten. Si... jeg legger meg klokken 20.00, jeg lå der med lukkede øyne og så når jeg åpner dem igjen, er klokken 14.00 neste dag. Så hvis vi laget en slags maskin som får oss til å sovne raskere, så kan vi bokstavelig talt hoppe framover i tid. Hva tenker du?

Anonymkode: d2c09...933

Så du regner sovetabletter som tidsmaskiner?

Anonymkode: d4db8...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tidsmaskin så lenge du eldes like mye som dem rundt. Men det er mulig å bruke akselerasjon for å få tiden til å gå fortere eller seinere.

Anonymkode: 16897...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke leve i fortiden, og ikke reise til fremtiden, fordi vi i alle øyeblikk er kun akkurat nå. 

Vi kan ta lærdom av fortiden, og planlegge fremtiden, men vi er fortsatt bare akkurat nå.

Anonymkode: 1324a...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...