Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har to puser på 5 mnd. Hunkatten trodde vi først var en hannkatt, og kalte henne Snurre. Det på grunn av at hun var så vill og gal, og spant rundt som en turbo (egentlig oppkalt etter en liten del i bil-turboen). Hun lever fortsatt opp til navnet sitt, og er sjefen i familien :ler:

Hankatten trodde vi var en hunkatt i starten. Han var liten, spinkel og veldig pen, og derfor ga vi ham navnet Snuppa. Det passet bra helt til vi fant ut at han var en gutt. :rodme:

Da måtte vi finne et nytt navn til ham, og endret det til Småen. Han er en skikkelig tøffel, underdanig søsteren sin og finner seg i det meste.

Ellers het gamlekatten vår Tussi. Jeg har også hatt en undulat som het Pekka og tre fisk ved navn Maggi, Nora og Finn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min nåværende pusekatt heter Tia Maria. Er så fin atte. Kan i tillegg nevne mine/våre tidligere katter:

Amadeus

Elektron

Nilsine

Brynild

Mor Teresa

Bush

Bin Laden

Mulla (Krekar)

i tillegg et hamster som hette Torstein.

Så vet du det :ler:

Skrevet

Jeg har tatt mitt brukernavn fra katten vår. Altså heter hun Daysi,Har også en hund som heter Dina. Det var ikke et navn jeg kunne tenke meg, men da hun ble født ga oppdretterne kallenavn til alle valpen (for å skille de). Vi hadde mange forslag hjemme, men uansett hva vi ble enige om så var det alltid noen som kalte henne for Dina. Dermed endte det til slutt opp med det. Nå 5 år senere er vi enige om at hun kunne jo egentlig ikke hete noe annet. Har også en undulat som heter Pjokken og en nymfeparakitt som heter Tine. :)

Skrevet

Har en hunkatt som heter Lady. Det var det ungene som bestemte, og det passer veldig bra til henne.

Skrevet

Pusen min heter Tore Hund. Dette har selvsagt ført til noen misforståelser blant folk. "Tore Hund? Jammen, jeg trodde du hadde katt?", osv. ;)

Skrevet

Har en pus (halvt perser) som heter Funny Face for det har han, og et marsvin som heter Boinki, for det sier han

:)

Skrevet

Har ingen dyr nå, men hadde en katt som het Mickey.

Skrevet

Har en søt og feit hannkatt som heter Lurven. Samme navn som en annen bruker her, synes det var litt morsomt :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Mine tidligere kjæledyr:

2 nymfeparakitter som het Kjell Bjarne og Stockhausen

3 sebrafinker som het Pip, Tut og Den Lille (som var ungen til Pip og Tut)

En hund (dvergdachs) som het Leo

En hund (blanding) som het Tinka

En hund (malteser) som het Kiwi

En hel haug med hamstere (drev oppdrett) som jeg ikke husker navnet på

3 katter som het Tarzan, Ruti og Mini

Gjest Mops eier
Skrevet

Har en liten mopsefrøken som heter Ariel, fikk navnet av oppdretteren og synes det var så fint at jeg beholdt det :)

Skrevet

Min katt heter Ma Cheri.

En av kattene til mamma heter "ingen". Det navnet fikk han fordi det var ingen som ville ha han som kattunge.. På kvelden står vi og roper "iiinngeeeeen". Høres sikkert rart ut.. Og blir noen misforståelser når man snakker om ingen..

Ellers hadde jeg et marsvin som het Yrla Virvla Virvelflicka. det var et virvelmarsvin, og tror jeg har det navnet fra en barnetvserie eller noe

Skrevet

Guttungens nye ørkenrottetrio heter Ole, Dole og Doffen

Minstens nye marsvin har hun kalt Millan.

• 2 uker senere...
Skrevet

vi har en langhåret schæfertispe som heter Lucky og en undulat som heter !! Satan.. det var ikke akkurat mitt valg på navn da han var en bursdagspressang:) men men..

hadde en gang to katter som het pelle og julius, to nymfeparakitter som het tom og jerry.

Men hvis noen av dere skal skaffe dere et dyr så må jeg få anbefale en hund på det sterkeste:)

Gjest gjest1
Skrevet

Hamsteret mitt heter Samantha og katten min heter Leo for han ligner på løve....den gamle sure damen ved siden av meg spurte om det var en rev jeg hadde i bånd! :overrasket::overrasket:

Skrevet

Pusegutten min på snart 4 mnd heter Sangha! Han er oppkalt etter den ene tigeren i filmen "To brødre".

Han likner forresten ganske mye på avataren til Maxi :)

Skrevet

har katt (hos foreldrene mine) som heter Pusemann, og kanin ved navnet Skip.

Ellers har jeg hatt:

-amadeus philosophocles (første hamsteren min)

-Thea (dverghamster)

-Cthula (husker ikke helt hvordan det skrives, men var iallfall en av maaaange deguser vi hadde)

-Moshi (dverghamste)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...