AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Del Skrevet 15. desember 2022 Greia er den at puppene mine henger noe voldsomt, og når jeg da skal ha på meg en bh så ser de så store ut når jeg "dytter de opp". Finnes det en bh som gjør at puppene holdes på plass samtidig som den minimerer dem litt? Vil ikke at bhen skal ha vatterte skåler, men være tykk i stoffet sånn at stive brystvorter ikke synes gjennom. Anonymkode: 11d44...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Del Skrevet 15. desember 2022 Prøv Shock Absorber? Jeg syntes ulempen var at puppene plutselig så ut som de var minimert til under halvparten, så liksom helt flatbrystet ut 😂 kanskje det passer deg? Er veldig gode sånn utenom, god støtte. Jeg har «ultimate run». Anonymkode: 559ec...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Del Skrevet 15. desember 2022 Shock Absorber sine sverger jeg til for løping. Bruker 70G, de limer puppene fast til deg 😄 Anonymkode: dcce0...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøv Shock Absorber? Jeg syntes ulempen var at puppene plutselig så ut som de var minimert til under halvparten, så liksom helt flatbrystet ut 😂 kanskje det passer deg? Er veldig gode sånn utenom, god støtte. Jeg har «ultimate run». Anonymkode: 559ec...45c Har den uten innlegg og den er egentlig perfekt bortsett fra at brystvortene syns gjennom 😕 Anonymkode: 11d44...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Del Skrevet 15. desember 2022 Change har veldig gode treningsbher som støtter godt for store bryster. Prøvd mange, men de er de beste jeg har hatt. Anonymkode: 156d9...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Del Skrevet 15. desember 2022 Før 85-90 E, nå 85 C-D. Løper. Etter å ha prøvd litt av hvert, foretrekker jeg en simpel, flat, todimensional "topp" i for liten størrelse (M for meg, bruker ellers XL på overkropp) i strammest mulig stoff/elastan. Maser alt som kan mases så langt inn mot kroppen som mulig. Det sitter som sement, på en god måte. Mer "avanserte", tredimensionale sportsbh'er med skåler funker ikke nær så godt for meg. Driter i hvordan det ser ut. Bilde fra HM Anonymkode: 96b35...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå