Gå til innhold

Øyeskygge som sitter

lin

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å finne øyeskygge som sitter bra uten å stripe/drysse, og som også har god pigmentering. 
Ønsker meg en palett med bruntoner, muligens kalde men gjerne blandet. Ønsker også helt lys med skimmer. 

Hva vil dere anbefale? 

Ønsker også tips til den beste primeren🤗

Endret av lin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes urban decay sin øyenskyggeprimer er best. Den holder på sminken og synes den gjør at fargene vises bedre. Liker også veldig godt øyenskyggene fra samme merke, men synes nesten alle fungere med primere 

Anonymkode: e4044...ebf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med over, primeren fra urban decay er gull verd👌 Ofte er jeg så sliten at jeg ikke orker å fjerne sminken etter fest/byen å dagen etter sitter fortsatt øyenskyggen som et skudd! Jeg bruker både øyenskygger fra dyrere merker til billige fra Normal å de sitter like bra på som de dyre sammen med urban decay eyeshadow primeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Synes urban decay sin øyenskyggeprimer er best. Den holder på sminken og synes den gjør at fargene vises bedre. Liker også veldig godt øyenskyggene fra samme merke, men synes nesten alle fungere med primere 

Anonymkode: e4044...ebf

Denne?

https://www.kicks.no/urban-decay/makeup/oyesminke/oyenskygge-primer/eyeshadow-primer-potion-original

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primer! Jeg bruker Mac sin prep&prime og er veldig fornøyd! Smører litt på hele øyelokket og øyenskyggen sitter hele dagen😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alt sitter så lenge du har en skikkelig primer. Bruker også urban decay sin.

Anonymkode: 978bb...545

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også særs fornøyd med UD primeren. Og som @candykiss er det ikke alltid at jeg orker å fjerne sminken etter en bytur. Våkner opp neste dag med både øyeskygge og eyeliner akkurat på samme plass som før jeg dro ut. Bruker primært skygger fra MAC, Chanel, Nars, og Bobbi Brown. 

MAC og Nars har et ganske godt utvalg i skygger, og hos MAC kan du sette de fargene du vil ha sammen til et eget palett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Så nydelig at dere er samstemte - da skal den kjøpes 🙌😃 

og genialt med Mac da, at man kan sette sammen sin eget👍 kan man det hos Kicks og/eller Fredrik&Louisa også, eller må man i egen Mac-store? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Dior har de beste øyenskyggene, men er jo så dyrt. Akkurat nå er jeg fornøyd med denne bruntonepaletten: https://www.kicks.no/makeup/oyesminke/oyenskygge/cover-shot-eye-shadow-palette-vlada-cover-shot-petal-metal-palette Jeg gikk også på et bomkjøp jeg kan advare mot og det er denne: https://www.kicks.no/makeup/oyesminke/oyenskygge/eye-shadow-x-9-amber-times-nine

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp Anastasia Beverly Hills sin Modern Renaissance-palett ettersom den var på 50% i Kicks sin julekalender, og jeg er såå fornøyd. Den har bruntoner, varme mer rødlige toner og rosa, samt flere skimmertoner. Skyggene er ordentlig pigmenterte, og den holder seg like fin gjennom en lang arbeidsdag... Brukte rosatonene som øyeskygge idag, og den ser fortsatt bra ut over 12 timer etter jeg la den. Bruker primer og foundation under.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...