lin Skrevet 15. desember 2022 #1 Del Skrevet 15. desember 2022 (endret) Jeg synes det er vanskelig å finne øyeskygge som sitter bra uten å stripe/drysse, og som også har god pigmentering. Ønsker meg en palett med bruntoner, muligens kalde men gjerne blandet. Ønsker også helt lys med skimmer. Hva vil dere anbefale? Ønsker også tips til den beste primeren🤗 Endret 15. desember 2022 av lin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Del Skrevet 15. desember 2022 Synes urban decay sin øyenskyggeprimer er best. Den holder på sminken og synes den gjør at fargene vises bedre. Liker også veldig godt øyenskyggene fra samme merke, men synes nesten alle fungere med primere Anonymkode: e4044...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 15. desember 2022 #3 Del Skrevet 15. desember 2022 Enig med over, primeren fra urban decay er gull verd👌 Ofte er jeg så sliten at jeg ikke orker å fjerne sminken etter fest/byen å dagen etter sitter fortsatt øyenskyggen som et skudd! Jeg bruker både øyenskygger fra dyrere merker til billige fra Normal å de sitter like bra på som de dyre sammen med urban decay eyeshadow primeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 15. desember 2022 #4 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synes urban decay sin øyenskyggeprimer er best. Den holder på sminken og synes den gjør at fargene vises bedre. Liker også veldig godt øyenskyggene fra samme merke, men synes nesten alle fungere med primere Anonymkode: e4044...ebf Denne? https://www.kicks.no/urban-decay/makeup/oyesminke/oyenskygge-primer/eyeshadow-primer-potion-original Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne30 Skrevet 15. desember 2022 #5 Del Skrevet 15. desember 2022 Primer! Jeg bruker Mac sin prep&prime og er veldig fornøyd! Smører litt på hele øyelokket og øyenskyggen sitter hele dagen😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Del Skrevet 15. desember 2022 Nesten alt sitter så lenge du har en skikkelig primer. Bruker også urban decay sin. Anonymkode: 978bb...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 15. desember 2022 #7 Del Skrevet 15. desember 2022 Er også særs fornøyd med UD primeren. Og som @candykiss er det ikke alltid at jeg orker å fjerne sminken etter en bytur. Våkner opp neste dag med både øyeskygge og eyeliner akkurat på samme plass som før jeg dro ut. Bruker primært skygger fra MAC, Chanel, Nars, og Bobbi Brown. MAC og Nars har et ganske godt utvalg i skygger, og hos MAC kan du sette de fargene du vil ha sammen til et eget palett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 15. desember 2022 Takk for tips! Så nydelig at dere er samstemte - da skal den kjøpes 🙌😃 og genialt med Mac da, at man kan sette sammen sin eget👍 kan man det hos Kicks og/eller Fredrik&Louisa også, eller må man i egen Mac-store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleusinskemysteri Skrevet 16. desember 2022 #9 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg synes Dior har de beste øyenskyggene, men er jo så dyrt. Akkurat nå er jeg fornøyd med denne bruntonepaletten: https://www.kicks.no/makeup/oyesminke/oyenskygge/cover-shot-eye-shadow-palette-vlada-cover-shot-petal-metal-palette Jeg gikk også på et bomkjøp jeg kan advare mot og det er denne: https://www.kicks.no/makeup/oyesminke/oyenskygge/eye-shadow-x-9-amber-times-nine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 16. desember 2022 #10 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg kjøpte nettopp Anastasia Beverly Hills sin Modern Renaissance-palett ettersom den var på 50% i Kicks sin julekalender, og jeg er såå fornøyd. Den har bruntoner, varme mer rødlige toner og rosa, samt flere skimmertoner. Skyggene er ordentlig pigmenterte, og den holder seg like fin gjennom en lang arbeidsdag... Brukte rosatonene som øyeskygge idag, og den ser fortsatt bra ut over 12 timer etter jeg la den. Bruker primer og foundation under. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå