AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Del Skrevet 15. desember 2022 Ser så enkelt ut når jeg uansett går forbi de nesten hver dag, grei pris er det også, men vet de hva de gjør? Og føler du at du sitter på utstilling for alle forbipasserende? Andre erfaringer? Å bestille time hos vippeteknikker og kjøre et annet sted blir det aldri til at jeg gidder. Anonymkode: 99f06...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Del Skrevet 16. desember 2022 Noen med erfaring nå? Anonymkode: 99f06...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aoo19 Skrevet 16. desember 2022 #3 Del Skrevet 16. desember 2022 Skin Tonic, i Namsos?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Del Skrevet 16. desember 2022 Aoo19 skrev (19 minutter siden): Skin Tonic, i Namsos?😊 Nei det er litt langt unna. Tenkte mer generelt. Regner jo med at opplæringe de får er standard over hele kjeden. Anonymkode: 99f06...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Del Skrevet 29. desember 2022 Noen med erfaring her ikveld? Anonymkode: 99f06...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Del Skrevet 29. desember 2022 Ville ikke nølt på den lokale Skin Tonic'en. Hun som driver den er frisør og make up-artist ig drev ridligere salong. Spør hvilken kompetanse og erfaring den som skal utføre behandlingen har. Anonymkode: 91dfe...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Del Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ville ikke nølt på den lokale Skin Tonic'en. Hun som driver den er frisør og make up-artist ig drev ridligere salong. Spør hvilken kompetanse og erfaring den som skal utføre behandlingen har. Anonymkode: 91dfe...faa Takk for svar 😃 Hvilken ST et dette? Tenk om det er på en av mine sentre 🤔 Anonymkode: 99f06...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Del Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Takk for svar 😃 Hvilken ST et dette? Tenk om det er på en av mine sentre 🤔 Anonymkode: 99f06...bed Dette er på bøgda 🙂 Anonymkode: 91dfe...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå