Gå til innhold

Barnehagebarn og feber

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruk sunn fornuft. Tenk selv da voksne mennesker. Lurer på om dere er helt blåst enkelte av dere. Når dere selv er syke, blir dere friske rett etter at feberen går ned? Er det sånn sykdom fungerer? Oi feberen gikk ned, nå var jeg visst frisk. Nei sånn er det ikke, tar gjerne en dag eller to minst etter feberen er borte før man begynner føle seg frisk. Nå forstår jeg at folk MÅ på jobb og jeg klandrer dere ikke, for dette er faktisk ikke deres skyld. Det er systemet vårt som er fucka rundt akkurat dette med bhg-barn. Jeg synes det er mishandling. Få sendt de av gårde så fort som mulig etter sykdom. Sikker på at veldig mange hadde trengt ett par dager etter feber før de følte seg noenlunde og orka bhg. Men de aller minste, som er de mest syke, må jo bare sitte der halvsyke med Paracet gitt på morningen. Infeksjonsutløst astma øker og øker. Det er fordi folk sender syke barn i bhg når de fremdeles hoster og ikke er friske nok, så får de noe nytt og systemet får aldri en pause. Dette er sykt og ingen adresserer det. 

Anonymkode: c43ab...4ed

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er feil. I vår kommune gjelder ikke dette. Hvis allmenntilstanden er fin så kan de komme i barnehagen. 

Anonymkode: 7e0ec...833

Og da smitter de andre. Så nå forstår jeg hvorfor det er så jævlig mye smitte. Og dette er altså noe de har valgt å si er greit så folk kan springe tilbake på jobb raskest mulig. Deilig med stemmeløse ofre her representert gjennom barna. 

Jeg holder mitt barn hjemme til det er friskt. Først og fremst for hans del. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, men alle som har barn vet at ofte har barn feber på kvelden og ikke på morgenen. Du er skikkelig drittsekk om du sender et barn i barnehagen som hadde feber kvelden før. Vi vasser i RS virus, influense, korona og skarlagensfeber! Men selvfølgelig, ingen vil nekte deg å gå inn porten til barenehagen, men det handler om å bruke hodet litt og ikke smitte menneskene rundt deg med vilje.

Anonymkode: c38eb...894

Men det nytter ikke. Dette svineriet sirkulerer nå. Vi har hatt sykdom i hus i tre uker nylig, smitta fra den ene til den andre. Grusom influensa. Først barnet, så oss foreldra, deretter besteforeldre og alle som kommer i nærheten. Vi har valgt å holde barnet hjemme før jul. Orker ikke ny runde i jula.  Eneste som fungerer nå, holde seg borte fra virusinfiserte barnehager. Denne tråden forklarer jo alt, voksne mennesker som bevisst sprer det i barnehagene gjennom å sende syke barn dit. Blir så provosert 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...