Gå til innhold

Hvor ofte trener dere??

Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Hei

Hvor ofte og hva trener dere?

Synes ofte det er vanskelig å få tiden til å strekke til, så jeg får ikke trent så ofte som jeg gjerne skulle gjort.

PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener aldri, men nå har jeg fått jobb som avisbud etter skoletid. Så nå blir det to - to og en halv timers sykling hver dag. Når snøen og hålken får lagt seg ordentlig skal sparken frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 3-6 ganger i uken på sats. Trener både styrke, aerobic (o.l) og litt sykling/jogging innimellom, alt etter formen og hvor god tid jeg har.

Ja, jeg syns også det er vanskelig å få tiden til å strekke til, men siden jeg er avhengig av å trene for å føle meg bra, så jeg prioriterer trening over mye annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor sjeldent...enn hva jeg kunne ønsket.

1-2-3 ganger i uka.

Har litt med tid og overskudd å gjøre, men mest pga en motivasjon som er som en berg-og dalbane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å trene 2-4 ganger i uka på sats. Men siden jeg jobber og har to barn, så er det ikke lett å få tiden til å strekke til.

Nå er det faktisk to uker siden sist, og jeg har svart samvittighet.

Men i morgen skal jeg trene! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før trente jeg 2-4 ganger i uka. Ønsker å få til det nå og, men det blir knapt en gang i uka... MÅ komme meg avgårde i morgen så jeg får trent en gang denne uka og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

jeg prøver å trene ca 3 ganger i uka på arena. varierer mellom styrketrening , aerobic og sykling, og det pleier som regel å bli økter på ca 1 time pr gang.

motivasjonen er ikke alltid på topp, men det gjelder å ta seg seg skikkelig i nakken, og dra seg av gårde på trening for når man først kommeri gang så er det faktisk veldig gøy, og man ser fort resultater :P

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 3-4 ganger hver uke. Vi får trene 1 1/2 time hver uke i

arbeidtida. Det er veldig kjekt for da blir det mindre farting om kveldene.

Trener på treningsstudio. Trener mest styrke. Men liker veldig godt å gå på earobic timer.

Hvis jeg har får langt opphold mellom treningsøktene får jeg vondt i skuldre og nakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom min dårlige samvittighet frem...

Droppa ut av et treningsoppfølgingsprogram fordi jeg ikke rakk å trene det jeg skulle i mellom hvert møte med instruktør. Og jeg orker ikke trene når jeg føler at jeg må. Det må bli fordi jeg vil. men jeg vil jo...

Så nå har jeg tenkt å gå på med ny giv, fortrinnsvis aerobic og spinning, selv om dette ikke er trening man legger på seg av, for jeg trenger krefter og godt humør før eksamensinnspurten! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener for det meste 3 ganger i uka....av og til mer.

Varierer da mellom aerobic, spinning og bodypump.

Liker godt å trene :) , blir liksom "hekta"...blir rastløs når det går for mange dager mellom hver gang.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-5 ganger i uken på Friskis & Svettis. Veksler mellom saltimer og styrketrening, men har ambisjoner om å sette i gang med spinning.

(Gratulerer med jobben, Tralte! Som gammelt avisbud selv, så vet jeg at det er en glimrende måte å holde seg i form på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...