Gå til innhold

Love actually. Aldri hørt om, aldri sett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men plutselig snakkes det om denne filmen OVERALT. Hæ? Den har gått meg hus fordi. Jeg prøvde å se den i går, men gudbedre så kjedelig. Jeg ga opp. Hvorfor snakkes det så mye om denne filmen?

Anonymkode: 283e0...178

Ja, for TikTok-generasjonen er den nok kjedelig. Det skjer jo nesten ingenting i løpet av de første 30 sekundene.

Anonymkode: de533...569

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått med meg denne filmen siden den kom, og hørte alltid hvor fantastisk den er, blir ikke jul uten osv…, og at jeg må jo være helt amøbe som ikke hadde sett den… så for ett par år siden så tenkte at jeg får se den og se hva greia er. For å si det slik, jeg led meg gjennom den og aldri mer 😉 Utover at handlingen foregår i juletider er det ingenting med den filmen som gir meg noe som helst julestemning, og den er gørr kjedelig… men det er meg, jeg har andre julefilmer jeg må se «for ellers blir det ikke jul» som andre himler med øya for, så… 😉

Anonymkode: 3d3d2...a66

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Men plutselig snakkes det om denne filmen OVERALT. Hæ? Den har gått meg hus fordi. Jeg prøvde å se den i går, men gudbedre så kjedelig. Jeg ga opp. Hvorfor snakkes det så mye om denne filmen?

Kokettering, much?🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært snakket om denne filmen i mange år. Jeg har sett den og den var grei nok. Gleder meg heller til å se Alene hjemme for Gud vet hvilken gang.

Tre nøtter til Askepott skal jeg også se for sikkert 10 gang. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 8.44):

Har fått med meg denne filmen siden den kom, og hørte alltid hvor fantastisk den er, blir ikke jul uten osv…, og at jeg må jo være helt amøbe som ikke hadde sett den… så for ett par år siden så tenkte at jeg får se den og se hva greia er. For å si det slik, jeg led meg gjennom den og aldri mer 😉 Utover at handlingen foregår i juletider er det ingenting med den filmen som gir meg noe som helst julestemning, og den er gørr kjedelig… men det er meg, jeg har andre julefilmer jeg må se «for ellers blir det ikke jul» som andre himler med øya for, så… 😉

Enig i alt 👍

Anonymkode: fbccc...251

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tomas77 skrev (På 14.12.2022 den 10.09):

Endelig noen som deler min mening. "Aaaaaaaskepooott, aaaaaaskepooott"

Grevinnen og hovmesteren er derimot et mesterverk. 

Heller motsatt 

Anonymkode: d1881...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 8.44):

Filmen er kjekk den, bedre enn alt annet av søppel 

Anonymkode: d1881...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen er veldig bra. Den er også kjekk å se om og om igjen fordi den har mange morsomme karakterer og scener som ikke blir gamle. For å vær en romantisk komedie er den på øverste hylle. Og det morsomme er jo at stortsett alle jeg snakker med sier det. Og mange menn syns dette er en meget overkommelig «jentefilm»

Anonymkode: ab45b...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å se den flere ganger, det er jo en film "alle" har sett og elsker. Men det nytter bare ikke. Enten sovner jeg, eller så flyr tankene sine egne veier. 

Nå skal det sies at jeg ikke har sansen for romantiske komedier. Eller julefilmer. Så sjansen var aldri stor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 9.39):

Tror rett og slett ikke på deg. Den filmen har vært snakket om hele tiden siden den kom for 300 år siden. Du kan like den eller ikke, men å starte en tråd på forum for å diskutere noe du mener å ha helt nonchalant oppdaget gjør deg ikke mer spennende eller whatnot, det gjør deg bare tryhard. 

Personlig liker jeg det faktum at de fikk Hugh Grant som hater å danse til å ... ja, danse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt ts. I år hørte jeg for første gang All I want for Christmas is you, med Mariah Carey. Ikke skjønner jeg hvorfor de spiller akkurat denne sangen hele desember, den er ikke spesielt bra, men syns jeg hører den overalt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 9.39):

Enig. Veldig dårlig film. Jeg skjønner virkelig ikke hypen med denne filmen ass

Anonymkode: 684cb...972

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir den vist flere ganger på tv? Eller er toget gått for jula i år? 

Jeg har sett Love Actually et par ganger tidligere, men noen år siden nå, så kunne gjerne tenkt meg å se den igjen. Koselig film! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere her.. Love actually og Tre nøtter til Askepott syns jeg er skikkelig dårlige filmer,og de hører ikke med til min jul.. (Men har jo selvfølgelig hørt om dem i alle år) Alene hjemme,Hjelp det er juleferie,Reisen til julestjernen og The Holiday,derimot,er filmer jeg må se hvert år! Og gjerne Disneys jul,og Astrid Lindgren.

Anonymkode: f14e0...a35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om den men aldri sett den. Så et glimt av den for ikke mange dager siden, men det var ikke noe jeg søker opp og setter meg ned og ser på nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2022 den 12.44):

Det er en fin film, men mange ulike historier om kjærlighet. Mange som liker den 😄

Er jo ikke akkurat en ny film, så forstår ikke helt at du aldri har fått den med deg 😅

Anonymkode: 6fe8e...9a3

Nei, det er nettopp det som er ironien. Ingen av historiene handler om kjærlighet, i beste fall handler de om overfladisk tiltrekning.

Anonymkode: 717b8...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...