AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Del Skrevet 14. desember 2022 Men plutselig snakkes det om denne filmen OVERALT. Hæ? Den har gått meg hus fordi. Jeg prøvde å se den i går, men gudbedre så kjedelig. Jeg ga opp. Hvorfor snakkes det så mye om denne filmen? Anonymkode: 283e0...178 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 Skal være enig i at det ikke er noen stor film, men om du ikke har fått den med deg begynner jeg nesten å lure på om du har bodd under en stein hele desember de siste 20 årene. Den er jo en snakkis før jul hvert eneste år. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Høres ut som du mener det er en fleks å ikke ha sett den? Det er en av mange gamle filmer som lever videre fordi den har blitt en del av tradisjonene til folk. Sweet lord så mye bedre den er enn Grevinnen og Hovmesteren. Anonymkode: 490fe...473 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 Overskriften er misvisende. Du har åpenbart hørt om den og prøvd å se den. Lurer på om du har vært frakoblet medier i desember de siste 19 årene siden du ikke har hørt om filmen før i år? Anonymkode: 59f6e...208 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som du mener det er en fleks å ikke ha sett den? Det er en av mange gamle filmer som lever videre fordi den har blitt en del av tradisjonene til folk. Sweet lord så mye bedre den er enn Grevinnen og Hovmesteren. Anonymkode: 490fe...473 Eller «Tre nøtter til askepott» 😴 Anonymkode: 59f6e...208 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14. desember 2022 #6 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men plutselig snakkes det om denne filmen OVERALT. Hæ? Den har gått meg hus fordi. Jeg prøvde å se den i går, men gudbedre så kjedelig. Jeg ga opp. Hvorfor snakkes det så mye om denne filmen? Anonymkode: 283e0...178 Det er jo en klassisk, romantisk, feelgood julekomedie med alle de forventede ingrediensene🙂 Slike filmer er ment å være forutsigbare og er beregnet for et publikum som ønsker det. Jeg ser Alene hjemme og Love Actually hver jul, og koser meg like mye hver gang🙂 Ønsker jeg spenning eller et dypere budskap velger jeg andre filmer, da det ikke er det jeg forventet fra typiske julefilmer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Del Skrevet 14. desember 2022 Den snakkes ikke "plutselig" om "overalt". Den blir snakket om hver eneste jul. Den sendes på tv hver eneste bidige jul, og har blitt gjort det i en årrekke. Jeg elsker den, ser den hvert eneste år, akkurat som Askepott og Grevinnen og hovmesteren. Anonymkode: a0d91...5c4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 14. desember 2022 #8 Del Skrevet 14. desember 2022 Har aldri sett den, litt fordi jeg misliker Hugh Grant, men skal se den iløpet av uka fordi den blir betraktet som en must-see julefilm. Så kan liksom ikke la være inn i evigheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 14. desember 2022 #9 Del Skrevet 14. desember 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Eller «Tre nøtter til askepott» 😴 Anonymkode: 59f6e...208 Endelig noen som deler min mening. "Aaaaaaaskepooott, aaaaaaskepooott" Grevinnen og hovmesteren er derimot et mesterverk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #10 Del Skrevet 14. desember 2022 Bombasi skrev (5 minutter siden): Har aldri sett den, litt fordi jeg misliker Hugh Grant, men skal se den iløpet av uka fordi den blir betraktet som en must-see julefilm. Så kan liksom ikke la være inn i evigheten. Jeg misliker også Hugh Grant, men akkurat i denne er han faktisk helt grei. Anonymkode: 17003...72a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #11 Del Skrevet 14. desember 2022 Den blir vel snakket om hvert år? Så det sier mer om deg enn om verden Forøvrig er den en koselig film, men har mange problematiske forhold. Hvert år kommer det en ny artikkel med noen som analysert hvor forferdelige disse personene er! Anonymkode: f1120...c95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #12 Del Skrevet 14. desember 2022 Den blir, som alle andre sier, snakket om hvert eneste år, i alle kanaler. Man må jo ha skylapper på for å unngå det... At den er dørgende kjedelig er jeg helt enig i da. Kan ikke skjønne hva folk synes er bra med den. Men folk får se hva dem vil, jeg legger meg ikke borti hva folk ser på. Men filmen må jo ha vekket noe engasjement i deg, noe følelser og tanker... Anonymkode: eb9ab...054 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Del Skrevet 14. desember 2022 Ja HELT plutselig og du er shikkeli hipp og kul, stjerne i boka til deg altså 🤪 Du har faktisk aldri hørt om den så mye at du må poengtere at du aldri har hørt om den 😂 Tror deg 100%! Anonymkode: 6a502...441 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. desember 2022 #14 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg elsker den - for meg er Love Actually obligatorisk hvert år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men plutselig snakkes det om denne filmen OVERALT. Hæ? Den har gått meg hus fordi. Jeg prøvde å se den i går, men gudbedre så kjedelig. Jeg ga opp. Hvorfor snakkes det så mye om denne filmen? Anonymkode: 283e0...178 Plutselig? Så den for første gang i fjor, etter år med mas. Hørt masse om den, "alle" har sett den. Nå har jeg også sett den. Og kommer ikke til å se den en gang til Anonymkode: 1cc44...cff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #16 Del Skrevet 14. desember 2022 Det er en fin film, men mange ulike historier om kjærlighet. Mange som liker den 😄 Er jo ikke akkurat en ny film, så forstår ikke helt at du aldri har fått den med deg 😅 Anonymkode: 6fe8e...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #17 Del Skrevet 14. desember 2022 Langtekkelig og rotete kjerringfilm. Anonymkode: 7849e...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #18 Del Skrevet 14. desember 2022 Syns den er fin jeg 🤩 merkelig nok så tror jeg deg. Hadde aldri hørt om svært kjent norsk artist, før hun plutselig begynte å dukke opp overalt Anonymkode: e8509...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. desember 2022 #19 Del Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men plutselig snakkes det om denne filmen OVERALT. Hæ? Den har gått meg hus fordi. Jeg prøvde å se den i går, men gudbedre så kjedelig. Jeg ga opp. Hvorfor snakkes det så mye om denne filmen? Anonymkode: 283e0...178 Jeg syntes også den var kjedelig da jeg så den første gang, og det tok noen år før jeg begynte å like den. Men nå har den blitt en av de mange julefilmene som jeg absolutt må se før julen ringes inn. Ti grunner til at 'Love Actually' er en av de beste julefilmene (Link). Og her er en av de beste scenene i filmen: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #20 Del Skrevet 15. desember 2022 Dritdårlig 🥱 Anonymkode: fbccc...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå