Maskinfører Skrevet 13. desember 2022 #21 Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) Paramount skrev (13 timer siden): Ikke jeg heller. Igjen ligger det største alvoret i myndighetenes ukritiske kampanje for å påføre folk bivirkninger av en lite utprøvd vaksine. Skal vi snart lære oss å være kritiske til fagfolk og politikere som henviser til fagfolk? Fagfolk påsto også at strømregningene ikke skulle bli høyere med ACER. Amatører bygde Noas Ark Fagfolk derimot bygde Titanic!! Endret 13. desember 2022 av Maskinfører 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 14. desember 2022 #22 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Og av de hundrevis av kvinnene som har opplevd alvorlige menstruasjonsforstyrrelser (feks ved sykehusinnleggelser eller blødninger/smerter over 1/2-1 år) sa har kun 7 stk fått erstatning. De som får avslag får beskjed om at det er større sannsynlighet for at forstyrrelsene skyldes prevensjonsmidlene de bruker. Som i eksempelet under med p-sprøyte. P-sprøyter blir gjerne anbefalt i tilfeller der kvinner allerede sliter med store menstruasjonsblødninger. Fordi disse ofte REDUSERER blødningene. Ikke øker dem slik de har gjort med flere tusen kvinner etter vaksinen. Til tross for dette fakta (som også gynekolog i artikkelen bekrefter), så konkluderer altså NPE at prevensjonen har skylda.. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/annijor-fortviler-jeg-foler-jeg-sitter-igjen-med-svarteper/15335886/ Endret 14. desember 2022 av Jullen 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfr Skrevet 14. desember 2022 #23 Del Skrevet 14. desember 2022 Paramount skrev (14 timer siden): Ikke jeg heller. Igjen ligger det største alvoret i myndighetenes ukritiske kampanje for å påføre folk bivirkninger av en lite utprøvd vaksine. Skal vi snart lære oss å være kritiske til fagfolk og politikere som henviser til fagfolk? Fagfolk påsto også at strømregningene ikke skulle bli høyere med ACER. Må høre på fagfolk, de såkalte «ekspertene» som ikke er annet enn lobbyister… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 14. desember 2022 #24 Del Skrevet 14. desember 2022 Trampstamped skrev (18 timer siden): Hvorfor mener du man skulle nektet akkurat friske tenåringsjenter koronavaksine? Ingen MÅ ta vaksine og tenåringene ønsket selv vaksine og syntes det var urettferdig at de ble kastet foran bussen fordi de mest sannsynlig ville tåle korona. Det er ikke kjekt for en tenåring å få influensa heller, så da er det vel fint at de slipper å bli så syke av korona? Det er heller ikke så vanlig med regelmessig mens i tenårene så den bivirkningen merker de jo lite til og den går også over av seg selv. Frivillig tvang mener du vel? Hedda-78 skrev (16 timer siden): Kanskje det var akkurat det de gjorde? Tenkte selv, og bestemte selv at de ville ta vaksinen. Hvorfor brukes alltid "tenke selv" synonymt med å ikke følge myndighetenes anbefalinger? At man tar samme valg som alle andre , utelater ikke at man faktisk har tenkt og bestemt det selv. Du fulgte ikke med på heksejakten som folkevalgte og kjendiser holdt på med for ca.ett år siden? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 14. desember 2022 #25 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) EDIT: Jadda, her skreiv vi i feil tråd, gitt. Endret 14. desember 2022 av Akhenaton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 14. desember 2022 #26 Del Skrevet 14. desember 2022 17 hours ago, Paramount said: Velkommen til Nord-Korea. Du må gjerne flytte dit, og forsøke å skrive om livet i Nord-Korea i blogg eller på forum. Vi gleder oss! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 14. desember 2022 #27 Del Skrevet 14. desember 2022 Gibralfaro skrev (Akkurat nå): Du må gjerne flytte dit, og forsøke å skrive om livet i Nord-Korea i blogg eller på forum. Vi gleder oss! 😄 Ikke hold pusten mens du venter. Jeg er en av de siste som kvalifiserer til visum. Du derimot, blir nok hilset velkommen skal du se. Ta deg en tur, du vil oppleve det som Atlantis🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 14. desember 2022 #28 Del Skrevet 14. desember 2022 12 minutter siden, Paramount said: Ikke hold pusten mens du venter. Jeg er en av de siste som kvalifiserer til visum. Du derimot, blir nok hilset velkommen skal du se. Ta deg en tur, du vil oppleve det som Atlantis🤓 Jeg har dessverre ingen interesse av å reise dit. Tenkte du hadde vært der, siden du sammenlignet det med Norge. Beklager om mine antagelser var feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 19. desember 2022 #29 Del Skrevet 19. desember 2022 Trampstamped skrev (På 13.12.2022 den 11.39): Hvorfor mener du man skulle nektet akkurat friske tenåringsjenter koronavaksine? Ingen MÅ ta vaksine og tenåringene ønsket selv vaksine og syntes det var urettferdig at de ble kastet foran bussen fordi de mest sannsynlig ville tåle korona. Det er ikke kjekt for en tenåring å få influensa heller, så da er det vel fint at de slipper å bli så syke av korona? Det er heller ikke så vanlig med regelmessig mens i tenårene så den bivirkningen merker de jo lite til og den går også over av seg selv. Jeg snakker ikke om å nekte, men om å mase, mase og mase om at de BØØØR ta vaksine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 19. desember 2022 #30 Del Skrevet 19. desember 2022 Paramount skrev (På 14.12.2022 den 0.02): Statsministeren og kjendiser kom med offentlige oppfordringer, offentlig mobbing av såkalte "antivaxere", konspiratoriske mennesker, beskyldninger om egoisme hvis ikke, solidaritet med de svake, reklamefilmer om at vaksinen redder oss, osv osv. Hvor mye informasjon la vekt på at vi måtte tenke selv, og gjøre egne valg, hvor mye snakk var det om bivirkninger? Sannheten er at "fagfolkene" hadde minimal oversikt over bivirkninger. Info om bivirkningene kommer fra de vaksinerte, ikke fra politikere, fagfolk, eller legemiddelprodusentene. Dette kaller du frivillig valg? Velkommen til Nord-Korea. Nettopp. Min tenåringsdatter sa at det var masse press på skolene, lærerne som snakket om antivaxxere og hvor farlig koronavirus var for ALLE, også friske ungdommer, influensere som hetset uvaksinerte osv. 1 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 19. desember 2022 #31 Del Skrevet 19. desember 2022 Tråden stenges - se egne retningslinjer for dette rommet. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg