AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #1 Del Skrevet 13. desember 2022 Har nettopp begynt å trene. Ervd greit med energidrikk etter løping? Blir dette sett på som usunt? Anonymkode: 2164d...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. desember 2022 #2 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nettopp begynt å trene. Ervd greit med energidrikk etter løping? Blir dette sett på som usunt? Anonymkode: 2164d...4d5 Det vil ikke ha noen effekt annet enn å fylle deg med koffein og eventuelt sukker. Egentlig unødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Del Skrevet 13. desember 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Har nettopp begynt å trene. Ervd greit med energidrikk etter løping? Blir dette sett på som usunt? Anonymkode: 2164d...4d5 Poenget med energidrikk er jo å ta det FØR trening Anonymkode: 7872e...c72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 16. desember 2022 #4 Del Skrevet 16. desember 2022 Unødvendig både før og etter trening. Fatter ikke at treningssentre selger energidrikker (Sats). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Del Skrevet 16. desember 2022 Ville tatt den før trening jeg da. Så får du et kick til å komme deg igjennom økta. Drikker energidrikk eller PWO før trening hver dag jeg. Trener på tom mage om morgenen da. Anonymkode: 39e1a...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Del Skrevet 17. desember 2022 Veldig unødvendig. Koffein dehydrer på cellenivå, ergo tar også væske ut av musklene dine. Kjør heller på med en smoothie Anonymkode: 8ef87...f26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #7 Del Skrevet 17. desember 2022 Har hatt god effekt av å ta der før trening. Men ikke noe poeng å ta det etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #8 Del Skrevet 17. desember 2022 Ganske unødvendig hvis du ikke skal trene lenge eller det er veldig varmt. Jeg løper mye og bruker aldri noe hvis jeg ikke skal løpe over 2 timer. På sommeren bruker jeg noen ganger sportsdrikk på løpetur fordi det binder væsken bedre i kroppen (inneholder salter). Bruker også gels på veldig lange turer og konkurranser. Men aldri på en vanlig økt på en times tid. Bortkasta penger og unødvendig næring. Spis en banan og drikk melk. Anonymkode: 64947...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #9 Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg drikker energidrikk før trening med god effekt 🙂 Skjønner ikke helt poenget med å drikke det etter trening? Anonymkode: 52c34...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Del Skrevet 17. desember 2022 hvis man bare skal ta seg en joggetur på for eksempel femten eller tjue minutter, så tviler jeg på at sånne ting egentlig er "nødvendige" i det hele tatt. men hvis man skal trene relativt tungt i ett par timer, så kan man vel tenke på det. Anonymkode: bd7c9...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå