IANIAN Skrevet 12. desember 2022 #1 Del Skrevet 12. desember 2022 Hei dere. Jeg lurer litt på hvordan PT får lønn. Jeg leser de må skaffe sine egne kunder. Lurer på om de pene mannlige PTene går etter damer som kanskje er litt eldre som kan bli litt smigret? Jeg bare lurer veldig - en veldig flott en der jeg trener. Skulle gjerne hatt han som min PT, men det koster for mye. Noen som vet? Lurer også på om jeg har blitt litt smigret….(litt flau) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 14. desember 2022 #2 Del Skrevet 14. desember 2022 De har ikke fast månedslønn, men variabel inntekt etter antall PT-timer de selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 En PT er en selger. Han selger en tjeneste, og tjener penger pr kunde/time. For at en selger skal tjene penger må man selvsagt skru på sjarm og være karismatisk. Så dette sier seg jo selv. På treningssenteret jeg trener er det unge, kjekke PT’er som jobber. Og det er alltid masse knisete middelaldrende damer som har time med dem. At dem er sjarmert og digger oppmerksomheten synes på lang vei😅 Anonymkode: 007b3...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Del Skrevet 14. desember 2022 Kjekke mannlige PTer er et skjult prostitusjonsmarked for kåte middelaldrende damer. Anonymkode: 5416b...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Del Skrevet 14. desember 2022 Hvis det er eksen min så ligger han med deg og. Kjekk, trent, dyktig og dum. Anonymkode: f4d6f...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Del Skrevet 17. desember 2022 Ja det gjør de nok Anonymkode: 48e0a...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå