Gå til innhold

Knoph


Anne198

Anbefalte innlegg

Saunaminimum skrev (På 3.12.2023 den 12.35):

Synes det er uendelig dårlig gjort av Stavanger Aftenblad å ikke sjekke om de vordende foreldre ønsker at barnets kjønn skal offentliggjøres… Én ting er at de selv bestemmer når og om de vil fortelle det til folk, men at lokalavisen skal gjøre det for dem, når hun har sagt hun ikke ønsker å gå ut med det, blir dumt. 

Ja, men da har han jo åpenbart fortalt det.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Er det bare meg som reagerer på at hun tar seg ett glass vin på dagtid, mens L sover? Det er bare ett glass vin, men likevel..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (9 timer siden):

Er det bare meg som reagerer på at hun tar seg ett glass vin på dagtid, mens L sover? Det er bare ett glass vin, men likevel..

Lov å kose seg i solen på hyttå vel...🤩...ikke akkurat sånne øyeblikk hver dag!

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser på alkohol og amming jeg da. Ser hun sier det er kommet ny forskning ang dette. Men er alkohol så viktig altså, at man bare MÅ ha det?! Man både ammer og er alene med en liten baby? Så drar hun frem at ingen hadde reagert om Espen tok en øl. Både ja og nei. Jeg hadde reagert hvis han var alene med baby. Men jeg hadde ikke reagert om flere til stedet, fordi han ikke ammer noe baby. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (9 timer siden):

Lov å kose seg i solen på hyttå vel...🤩...ikke akkurat sånne øyeblikk hver dag!

Lov å kose seg ja, men MÅ man gjøre det med alkohol da?

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gipetto skrev (4 timer siden):

Lov å kose seg ja, men MÅ man gjøre det med alkohol da?

Det er jo godt  og neppe noe man gjør hver gang man koser seg.Følger hun ikke, så vet ikke om hun ammer eller om hvor gammel babyen er.

Selv var eg totalavholds for eg ammet typ hele tiden, ungen tok ikke flaske og det fristet heller ikke. Mens andre ammet ikke/sjeldnere/pumpet seg på forhånd hvis det var noe...folk er forskjellige...

Hvis det er sånn at hun legger ungen til brystet mens hun drikker eller innen kort tid, så støtter eg det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (På 2.5.2024 den 15.09):

Er det bare meg som reagerer på at hun tar seg ett glass vin på dagtid, mens L sover? Det er bare ett glass vin, men likevel..

Hva om noe skjer? Kjøre bil i tillegg? Jeg hadde aldri gjort det. Jeg var totalt avhold under amming. Hadde vært det i dag også med ny forskning. Syns ikke det passer seg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 3.5.2024 den 14.23):

Det er jo godt  og neppe noe man gjør hver gang man koser seg.Følger hun ikke, så vet ikke om hun ammer eller om hvor gammel babyen er.

Selv var eg totalavholds for eg ammet typ hele tiden, ungen tok ikke flaske og det fristet heller ikke. Mens andre ammet ikke/sjeldnere/pumpet seg på forhånd hvis det var noe...folk er forskjellige...

Hvis det er sånn at hun legger ungen til brystet mens hun drikker eller innen kort tid, så støtter eg det ikke!

Hun ammer, og L er vell knapt seks mnd?

Sharp75! skrev (På 4.5.2024 den 10.02):

Hva om noe skjer? Kjøre bil i tillegg? Jeg hadde aldri gjort det. Jeg var totalt avhold under amming. Hadde vært det i dag også med ny forskning. Syns ikke det passer seg.

Ja, er det jeg også tenker. Jeg drikker aldri når barna er våkne, og om samboer ønsker å ta seg en øl eller to på kvelden så lar jeg være. Tenker det alltid skal være en voksen som ikke har drukket om noe skulle skje. Alkohol og amming? Nei, det hører ikke sammen. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...