Gå til innhold

Knoph


Anne198

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jolanda skrev (1 time siden):

Ja, veldig stor forskjell på magen fra november til nå..

Så hun la ut snapp igjen nå. Vises ingen mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hun har lagt opp til spekulasjonene selv, og ved å fortsette å være kryptisk så kommer folk til å fortsette å spekulere. 

Enten får man si hva det er, og ta en pause. Eller så kan man bare ta en pause uten å si noe som helst. 

Har man selv valgt å dele så mye så må man nesten også forvente at det spekuleres og snakkes om. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (35 minutter siden):

Tenker at hun har lagt opp til spekulasjonene selv, og ved å fortsette å være kryptisk så kommer folk til å fortsette å spekulere. 

Enten får man si hva det er, og ta en pause. Eller så kan man bare ta en pause uten å si noe som helst. 

Har man selv valgt å dele så mye så må man nesten også forvente at det spekuleres og snakkes om. 

100% enig i denne 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jodaneida skrev (1 time siden):

Tenker at hun har lagt opp til spekulasjonene selv, og ved å fortsette å være kryptisk så kommer folk til å fortsette å spekulere. 

Enten får man si hva det er, og ta en pause. Eller så kan man bare ta en pause uten å si noe som helst. 

Har man selv valgt å dele så mye så må man nesten også forvente at det spekuleres og snakkes om. 

Tenker det at når man står i en slik stor sorg, så tar man kanskje ikke de beste avgjørelsene. Og heller ikke at andre skal føle at de har en rett til å få vite noe som helst. Enten de er offentlige eller ei. Det syns jeg faktisk er direkte respektløst. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (Akkurat nå):

Tenker det at når man står i en slik stor sorg, så tar man kanskje ikke de beste avgjørelsene. Og heller ikke at andre skal føle at de har en rett til å få vite noe som helst. Enten de er offentlige eller ei. Det syns jeg faktisk er direkte respektløst. 

Jeg er helt enig i at ingen har rett på å vite noe. Men at måten hun har snappet i det siste legger opp til spekulasjoner er det ingen tvil om. Hun jobber med markedsføring, hun skjønner nok det selv.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle bare respektere hennes valg og gå videre med sine liv.. har dere så lite og finne på at dere må sitte her og spekulere?? Jises, logg av internett så lenge, og gi alle de dere spekulerer så fælt på litt fred 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Mei88 skrev (1 time siden):

Kan ikke alle bare respektere hennes valg og gå videre med sine liv.. har dere så lite og finne på at dere må sitte her og spekulere?? Jises, logg av internett så lenge, og gi alle de dere spekulerer så fælt på litt fred 

Jises? Det er et voksent menneske som har valgt å dele av livet sitt offentlig. Man er nødt til å tåle å bli pratet om, selv om jeg kan forstå at det er fryktelig ubehagelig når ting ikke bare er fryd og gammen. Det er baksiden av medaljen. Det er ikke spekulering når man legger merke til at termindato fjernes, eller at magen har krympet, det er observasjoner. Det er fryktelig synd at dette har skjedd henne, og jeg unner ikke min verste fiende en slik opplevelse og et slikt tap 💔 Men vi må skille sak og person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

theonlyPinkPanter skrev (2 minutter siden):

Jises? Det er et voksent menneske som har valgt å dele av livet sitt offentlig. Man er nødt til å tåle å bli pratet om, selv om jeg kan forstå at det er fryktelig ubehagelig når ting ikke bare er fryd og gammen. Det er baksiden av medaljen. Det er ikke spekulering når man legger merke til at termindato fjernes, eller at magen har krympet, det er observasjoner. Det er fryktelig synd at dette har skjedd henne, og jeg unner ikke min verste fiende en slik opplevelse og et slikt tap 💔 Men vi må skille sak og person. 

Men hva slags interesse har du/dere av å gå inn på insta for å sjekke at termindato er fjernet?

Jeg blir sjokkert over hva enkelte mener det er greit å lire ut av seg, kun for at man deler enkelte ting i livet offentlig! 

Føler med familien ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (2 timer siden):

Kan ikke alle bare respektere hennes valg og gå videre med sine liv.. har dere så lite og finne på at dere må sitte her og spekulere?? Jises, logg av internett så lenge, og gi alle de dere spekulerer så fælt på litt fred 

Hun er en offentlig person, noe hun selv har valgt å være helt frivillig. Dette er baksiden av medaljen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelinblack skrev (4 timer siden):

Men hva slags interesse har du/dere av å gå inn på insta for å sjekke at termindato er fjernet?

Jeg blir sjokkert over hva enkelte mener det er greit å lire ut av seg, kun for at man deler enkelte ting i livet offentlig! 

Føler med familien ❤️

Men går man inn å sjekker? Eller observerer man tilfeldig fordi man følger noen? De velger selv å dele, da følger jo folk med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (3 timer siden):

Men går man inn å sjekker? Eller observerer man tilfeldig fordi man følger noen? De velger selv å dele, da følger jo folk med.

Jeg for min  del går ikke inn for å sjekke. Har forstått at noe har skjedd, men velger å vente til de eventuelt er klare for å dele hva som har skjedd.

Forstår hvorfor hun fjernet det fra profilen sin. Det var sikkert en ekstra påminnelse om hva som har skjedd. 

Selv om hun deler noe fra sitt liv, har vi ikke krav på å vite alt! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

mostemora skrev (1 time siden):

Bioen til begge på insta er slettet og de følger ikke hverandre lengre 

Veldig leit hvis det har skjedd noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mostemora skrev (12 timer siden):

Bioen til begge på insta er slettet og de følger ikke hverandre lengre 

Hvem følger hun ikke lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to hadde avfulgt hverandre på Instagram. I går kveld fulgte de hverandre plutselig igjen, og Espen hadde skrevet noe i bioen sin (den var tom tidligere på dagen). Cecilie sin bio er fortsatt tom. 
 

Espen hadde 550 innlegg på instragam i går. Nå har han 563. Dvs, 13 innlegg har vært slettet men gjenopprettet igjen. For oss nysgjerrige, så var det ikke så vanskelig å se at det var bryllupsbilder og bilder av han og C som var slettet 🙈 

 

Noe har tydeligvis skjedd, men får håpe at det ordnet seg igjen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...