Gå til innhold

Knoph

Anne198

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun sa at flere har spurt hvor hun har blitt av siden hun har sluttet å snappe, og at hun har tatt en pause fra sosiale medier. Hun sa også at hun skulle tilbringe denne tiden med familien, og at hun kom tilbake når hun var klar for det. 

Det virket litt som om det hadde skjedd noe, men det er jo bare min tolkning. Det kan jo være at hun bare er sliten også, så det er jo egentlig ikke noen vits å spekulere. Men hun framstår ikke som typen til å drive med sånn "clickbait" og overdramatisering for å få folk til å bli nysgjerrige, så får bare håpe det går bra med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Note92 skrev (23 timer siden):

Tror de har mistet. 

Følte det samme på henne, men jeg håper hun er bare sliten og trenger pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne godt, altså, selv om det ofte blir litt "perfekt liv-og verden". Bedre å bare forsvinne enn å legge opp til nye spekulasjoner, for så å legge ut det hun gjorde i dag med screenshots osv. 

Føler med henne, hun er tydelig i sorg, men ikke si bare litt..... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp den snappen som forslag… 

kjenner ikke til snappen/dama fra før, aldri hørt om henne, men hvis hun jobber med dette så kan hun ikke bli overrasket tenker jeg. Alt man legger ut på nett kan jo enkelt spres videre. Og at det er tatt screenshot av 8 stk betyr vel heller ikke automatisk at det er 8 stk som har gjort det for å spre det videre for å være ekkel heller. 
på generelt grunnlag så bør disse influencerne snart skjønne virkeligheten på internett, vil du ikke ha noe diskutert (som tydelig er tilfellet her), så ikke legg ut noe om det. Det er faktisk så enkelt! 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer man egentlig som "offentlig snapper" eller influencer osv. Nettvett lærer vi barna våre, alt som legges ut på nett, blir på nett. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peak skrev (35 minutter siden):

Selvfølgelig lurer folk når man plutselig bare forsvinner slik, det er jo det som er baksiden med å dele livet sitt. 

Alle skjønner jo hva det er når hun fjerner termindato på Instagram. Men trist er det absolutt. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (16 timer siden):

Alle skjønner jo hva det er når hun fjerner termindato på Instagram. Men trist er det absolutt. 

Absolutt. Hun hadde nok også sagt noe om alt var bra med barnet, vil jeg tro.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anne198 skrev (2 timer siden):

Ja, det var dette jeg reagert på å. Det var liten mage. 

Ja, veldig stor forskjell på magen fra november til nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...