Gå til innhold

Kvinnfolk!

Superlammet

Anbefalte innlegg

Jada jada, den er inspirert av puff's tråd.

Hvorfor er ikke kvinnfolk bedre enn menn på området om flørting og slike ting?! Det er utrolig ugunstig at både menn og kvinner skal være like vinglete på dette! Men en ting kan kvinnfolka. De kan lure, frustrere og gjøre en mann gal av først interesse, deretter forelskelse, så savn og bitterhet.

Følelser hadde vært veldig flott om de bare kom med en av- og på-knapp.

Endret av Superlammet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada jada, den er inspirert av puff's tråd.

Hvorfor er ikke kvinnfolk bedre enn menn på området om flørting og slike ting?! Det er utrolig ugunstig at både menn og kvinner skal være like vinglete på dette! Men en ting kan kvinnfolka. De kan lure, frustrere og gjøre en mann gal av først interesse, deretter forelskelse, så savn og bitterhet.

Følelser hadde vært veldig flott om de bare kom med en av- og på-knapp.

Ahh! Eller så blir dem dökära efter första nighten å ringer dygnet runt å förföljer en...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! Eller så blir dem dökära efter första nighten å ringer dygnet runt å förföljer en...................

Er mange bra beskrivelser av meg her inne.. :sjarmor:

...eller var ikke det så bra? :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

Skulle egentlig likt å se denne tråden ta av på samme måte som tråden som inspirerte den. Når den ikke gjør det kan jeg da ta det som et tegn på at kvinner stort sett er perfekte? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Jammen! Kvinner er da ikke noe annet et mennesker vi også..Vi feiler og prøver og har stortsett like mye/lite peil på dette området som menn.

Jeg kunne også trenge en av/på knapp når det gjelder følelser..!But thats life!

Man vinner ingenting med å sitte på gjerdet og vente, altså MÅ man ut i felten og prøve ut..Noen ganger klaffer det, andre ganger ikke -akkurat som med menn!

Hvordan vite om man er forelsket i personen eller bare forelsket i forelskelsen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Trening, lammet! Etter mange skuffelser, har jeg faktisk klart å utvikle en slik av/på-knapp. Det er sikkert håp for deg også.

Æ'kke så lett alltid, dette. :frustrert::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...