Motelvibes Skrevet 11. desember 2022 #1 Del Skrevet 11. desember 2022 Ser jeg folk spørre tidvis. Noen har misforstått serien totalt og syns de folka er «kule»… Nei, det er ikke kult å behandle mennesker (kvinner) på den måten. Det er lavt. «Er det så ille i virkeligheten?» Nei. Det er verre. Mye verre. Noen syns filmen var for grov. Virkeligheten, er for grov til å vises på film. De fleste lever gjennom livet her, på en rosa sky og med skylapper for øynene og har ikke begrep på hva som faktisk foregår, men jeg vet at EXIT er «sensurert». Hva får folk i Norge til å tro at alt er så mye bedre enn de er. At Norge er fri for dårlige ting som skjer? Uvitenhet? Kun sett bygda og nærbutikken sin? Naivitet? 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Del Skrevet 11. desember 2022 Hørte rykter om at produsentene sa det var verre i virkelighetene og at det ikke var alle situasjoner og ting som var tatt med i serien. Men hendelsene er jo basert på intervjuer fra 4 menn i dette miljøet. Anonymkode: fea1c...427 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hørte rykter om at produsentene sa det var verre i virkelighetene og at det ikke var alle situasjoner og ting som var tatt med i serien. Men hendelsene er jo basert på intervjuer fra 4 menn i dette miljøet. Anonymkode: fea1c...427 Nettopp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Del Skrevet 11. desember 2022 Det er MYE verre!! Anonymkode: b0fc7...16d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Del Skrevet 11. desember 2022 Motelvibes skrev (20 minutter siden): Ser jeg folk spørre tidvis. Noen har misforstått serien totalt og syns de folka er «kule»… Nei, det er ikke kult å behandle mennesker (kvinner) på den måten. Det er lavt. «Er det så ille i virkeligheten?» Nei. Det er verre. Mye verre. Noen syns filmen var for grov. Virkeligheten, er for grov til å vises på film. De fleste lever gjennom livet her, på en rosa sky og med skylapper for øynene og har ikke begrep på hva som faktisk foregår, men jeg vet at EXIT er «sensurert». Hva får folk i Norge til å tro at alt er så mye bedre enn de er. At Norge er fri for dårlige ting som skjer? Uvitenhet? Kun sett bygda og nærbutikken sin? Naivitet? Helt ærlig så er jeg veldig glad at jeg ikke vet hvordan det er i virkeligheten hvis det er verre. Anonymkode: d37fb...98e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er MYE verre!! Anonymkode: b0fc7...16d Har du noen eksempler? Anonymkode: ba58e...f10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du noen eksempler? Anonymkode: ba58e...f10 Ikke som jeg skal skrive her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Del Skrevet 11. desember 2022 Motelvibes skrev (16 minutter siden): Ikke som jeg skal skrive her. Så du er en snurt golddigger som fant ut at det ikke var så lett å presse penger ut av disse rikingene likevel? Anonymkode: 00a07...e22 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så du er en snurt golddigger som fant ut at det ikke var så lett å presse penger ut av disse rikingene likevel? Anonymkode: 00a07...e22 Hahahhahaha nei Langtifra! Nå lo jeg høyt her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Del Skrevet 12. desember 2022 Motelvibes skrev (12 timer siden): Hahahhahaha nei Langtifra! Nå lo jeg høyt her. Ikke rart at du slet med golddiggingen når du er så dårlig på å lyve. Anonymkode: 00a07...e22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke rart at du slet med golddiggingen når du er så dårlig på å lyve. Anonymkode: 00a07...e22 Ønsketenking fra din side. Har observert ting som absolutt ikke er bra. Eneste jeg kan si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Del Skrevet 12. desember 2022 Noen som har noen gode historier fra virkelighetens Edit de kan dele ? Anonymkode: 3ce49...1ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #13 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som har noen gode historier fra virkelighetens Edit de kan dele ? Anonymkode: 3ce49...1ae Exit🤣 Anonymkode: 3ce49...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har noen gode historier fra virkelighetens Edit de kan dele ? Anonymkode: 3ce49...1ae Det egner seg ikke på trykk her. Så du kan jo bare forestille deg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #15 Del Skrevet 12. desember 2022 Det er mye verre, så utrolig mye verre. Der handler om mye mer om «golddigging». Anonymkode: 51bf3...241 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #16 Del Skrevet 12. desember 2022 Det er f.eks årlige hotellturer, arrangert av toppene i finans-Norge, til steder som Praha, Riga osv. Her er det ikke bare rike, ukjente folk som frekventerer rommene, men også politikere de fleste av oss vet hvem er. Her er det høy sigarføring og champagne blandet med snø, horer, sex og utroskap på høyt nivå, (og flere nivåer). Ei kone er et trofé. Hun skal se 'sånn og sånn' ut, eks. timeglass-figur, trene så og så mye. Nokså spesifikke regler her. Det er mye latterlige veddemål med eksterne innsatser. Bare for moro skyld. Anonymkode: 0fa0c...818 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #17 Del Skrevet 12. desember 2022 *mer ENN golddigging…. Anonymkode: 51bf3...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #18 Del Skrevet 12. desember 2022 Motelvibes skrev (1 minutt siden): Det egner seg ikke på trykk her. Så du kan jo bare forestille deg… Jeg skjønner ikke hva som er så utrolig vanskelig ved å bare gi et lite bilde av virkeligheten. For de som står utenfor er det vanskelig å forestille seg, selv om man har sett serien. Hva er det folk er så redd for ved å fortelle? Ingen dør av å verken fortelle eller vite om det. Å si «Det egner seg ikke på trykk her» er som å si A uten å si B. Anonymkode: e2ae6...957 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #19 Del Skrevet 12. desember 2022 Motelvibes skrev (17 timer siden): Ser jeg folk spørre tidvis. Noen har misforstått serien totalt og syns de folka er «kule»… Nei, det er ikke kult å behandle mennesker (kvinner) på den måten. Det er lavt. Kan ikke påstå jeg har møtt eller kjenner noen som synes at disse karene fremstår som kule. De fremstår som avstumpede, mistilpassede, ekstremt harry (i ordets verste forstand), smakløse, psykologisk labile og med et generelt slett menneskesyn osv. Hule sjablongmennesker uten substans. Anonymkode: 308a2...4ff 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Del Skrevet 12. desember 2022 Glad jeg ikke er rik. Jeg ville garantert blitt sånn. Anonymkode: 959ee...199 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå