AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #41 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uff, det er vanskelig 😕 Er du en sånn som fremstår ressurssterk og oppegående og derfor tror de ikke på at du har behov for hjelp? Anonymkode: 186b0...915 Ja, det er vel nettopp det. Jeg går på jobb, dusjer og betaler regningene mine. Så da trenger jeg visst ikke hjelp. Anonymkode: 228ab...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #42 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ingen som vil hjelpe, dessverre. Anonymkode: 228ab...d25 Jeg vil gjerne hjelpe deg. Bor i Oslo og jobber med barn. Skjønner om det er skummelt og du ikke vil, men jeg vil gjerne hjelpe deg. Anonymkode: 9146c...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #43 Del Skrevet 12. desember 2022 SEX!!! Har baby på 11 mnd som bare klarer å sove når han ligger oppå meg. Gråter når mannen gir meg klem, savner ham så mye. Anonymkode: f686c...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #44 Del Skrevet 12. desember 2022 On 12/11/2022 at 1:09 PM, AnonymBruker said: Jeg er ufrivillig barnløs og er i en skikkelig tung og vanskelig periode etter å ha mistet for tredje gang. Trenger litt «trøst», så derfor lurer jeg på nettopp det overskriften sier. Anonymkode: 2a5d5...001 Å få være syk når jeg er syk. Det jeg kanskje kan trøste med er at jeg også mistet tre ganger før jeg fikk regnbuebabyen min, og nå føles den vonde perioden helt fjern. Jeg håper det går bra neste gang ❤️ Anonymkode: a40b2...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #45 Del Skrevet 12. desember 2022 Å kunne holde sengen, se litt serier på pc'en og ellers sove meg frisk når jeg er syk. Og på et merkelig vis savner jeg faktisk prøvetida. Den tok flere år og IVF-forsøk, og var virkelig ikke bare idyll. Men i tillegg til vonde følelser og nedturer, var det en tid med en type spenning og håp som jeg ikke har opplevd ellers i livet. Det brakte meg også veldig nær noen venner som også strevde med infertilitet, som heldigvis også fikk barn til slutt. Vi er fortsatt venner, men etter at vi fikk barn, har vi ikke ikke den samme tiden til hverandre mer, og har mistet noe av nærheten i relasjonen. Anonymkode: 41f69...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #46 Del Skrevet 12. desember 2022 Kondolerer ❤️ Tok lang tid å bli mamma for meg. Så hr liksom ikke lov å savne noe, men jeg savner kroppen min før utallige IVF, så graviditet, så korona og lite muligheter for å hente seg inn sosialt når den tid kom. savner å kunne være hjemme alene en hel søndag og bare se serier en hel helg. savner å kunne dille etter jobb. Ikke måtte rekke noe hele tiden. Anonymkode: 1415d...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #47 Del Skrevet 12. desember 2022 Fylla Anonymkode: 3e4af...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #48 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 15.36): Savner alt.. har hatt en kjempetøff start med en kolikkunge med ammetrøbbel, vanskelig søvn, allergi og uro og gråt dag ut og dag inn. Er snart 6 måneder inn og jeg angrer hver eneste dag. Anonymkode: 8d406...ce7 Sånn var min også. Nå er han 2 år, veldig aktiv og veldig viljesterk, så hverdagen er fortsatt veldig slitsom. Kan fortsatt ikke gå på do i fred, f.eks, for da har han ødelagt noe på de 2 minuttene (ikke mulig å barnesikre absolutt alt, og barnet henger seg selvfølgelig opp i de få tingene som ikke kan sikres). Har fortsatt mellom 1 og 3 oppvåkningen hver eneste natt. Jeg angrer ikke i den forstand, for jeg elsker barnet mitt veldig høyt, men jeg hadde nok ikke valgt det igjen med det jeg vet nå. Jeg savner også alt ved det gamle livet mitt. Jeg savner å sove ut i helgene, sove eller hvile når jeg er sliten etter jobb, besøke folk når jeg vil, ha sex med mannen når jeg vil, kunne ha 100% fri en dag. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, selv om et barn kan føles som meningen med livet for de som er ufrivillig barnløse. Anonymkode: 29c58...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #49 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 13.09): Jeg er ufrivillig barnløs og er i en skikkelig tung og vanskelig periode etter å ha mistet for tredje gang. Trenger litt «trøst», så derfor lurer jeg på nettopp det overskriften sier. Anonymkode: 2a5d5...001 Hverdagene er superhektisk med små barn. Opp tidlig på morgenen , bruke ca 1 time hver morgen til stell, mating, matpakker, påkledning osv før man kommer ser avgårde til jobb. Hadde jeg ikke hatt barn, ville jeg nok ha hatt en mye roligere morgen. Etter jobb er det stress hjemover for å handle og lage middag før barna skal stelles og legges osv. Vi har hatt enormt masse våkennetter og har i gjennomsnitt ca 4 timer søvn sammenlagt hver natt. Søvn savner jeg... Jeg savner å kan gjøre ting i helgene, som feks dra på fest med venner. Dette har jeg ikke fåttt mulighet til siden barna kom til og det er snart 4 år siden. Jeg savner at jeg og kjæresten kan gjøre ting sammen og nyte forholdet. Men selvfølgelig ville jeg ikke byttet småbarnslivet ut mot å være ufrivillig barnløs. Krysser fingrene for at det blir din tur snart Anonymkode: 002d9...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #50 Del Skrevet 13. desember 2022 Dette er periodevis.. -Slippe å krangle i en time med legging.. -slippe å måtte planlegge en egen dusj -sove når jeg ville -ha sex da vi ville -dra på butikken i fred uten å tenke så mye ekstra -sove hele natten!! -ikke måtte begrense alt en gjorde fordi en må spare seg til dagen etter hvor man må tidlig opp med unger Anonymkode: 210eb...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #51 Del Skrevet 15. desember 2022 Å kunne ligge på sofaen og slappe av. Det er lenge siden jeg har gjort. Anonymkode: 29ace...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå