Gå til innhold

Smug røyke

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det går da an å røyke uten at det siver mot jakke/hår hvis man røyker alene og følger med på hvor røyken siver, skjerp dere!

Anonymkode: e4122...cbc

Hva med røykånden din da? Tyggis hjelper ikke. 

Anonymkode: b7646...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en samboer som hater røyk og som ikke vet at jeg røyker 2-5 sigg hver ukedag på jobb. Har egen genser, jakke og lue som jeg bruker. Vasker hendene og armene godt og tar på bodyloition. Spiser alltid en banan på vei hjem og bruker tyggis. Når det er 4 timer siden siste sigg så kjenner ikke samboeren det. 

Anonymkode: b71a3...c07

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva med røykånden din da? Tyggis hjelper ikke. 

Anonymkode: b7646...f7a

Hjelper ikke tyggis?? Ok da vet jeg det…

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en samboer som hater røyk og som ikke vet at jeg røyker 2-5 sigg hver ukedag på jobb. Har egen genser, jakke og lue som jeg bruker. Vasker hendene og armene godt og tar på bodyloition. Spiser alltid en banan på vei hjem og bruker tyggis. Når det er 4 timer siden siste sigg så kjenner ikke samboeren det. 

Anonymkode: b71a3...c07

Der ser man at det går! Så da er det røyking på vei til jobb og på jobb fram til lunsj før prosessen med å få bort lukt/smak begynner? Har du plutselig begynt mens du er sammen med han eller røyket du før og han har aldri visst det? Hva gjør du i helgene da? Og hva er bananen godt for?😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Aha Må skaffe Teddy jakke😂 men hva med ånde/kyssing, merker ikke noe? Er det vanskelig uten morrasiggen i helgene? Hvis du røyker til fest er det vel bare å ta seg et glass vin i helgene…🤪

Ingen morrassigg i helgene, og ingen kyssing av kollegaer på kontoret :D . Det går helt greit, det er liksom den rutinen med sigg på vei til jobb som gjør at jeg har lyst på om morgenen. :) Mitt lille perivate opprør mot A4-tilværelsen/mammalivet som jeg har havnet i nå.

Anonymkode: f8e6c...a95

Skrevet

Jeg har sluttet nå, men tro meg man kjenner den lukten veldig godt. Man kjenner det bare ikke selv. Forsøkte også skjule det for mannen min, men han merket det med en gang. Det lukte i hår, klær, fingre selv om man vasker hender og bruker tyggis og pusser tennene. 

Anonymkode: 09bb5...d12

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet

Du kan stå i full orkan og blåse røyken med vinden så mye du orker, det stinker røyk av deg uansett..

Lukta setter seg i absolutt ALT: fingrene dine, klærne dine, håret ditt, huden din, skoene dine, trusa di.. Alt! Du fortsetter å puste ut røyk i nesten 40 minutter etter du har stumpet røyken og alle bortsett fra du selv lukter det. 

Jeg lukter det inne hos meg når naboen på andre siden av veien fyrer opp en "smugrøyk" på verandaen sin. Du lurer ingen. 

Anonymkode: ff7c6...e48

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ingen morrassigg i helgene, og ingen kyssing av kollegaer på kontoret :D . Det går helt greit, det er liksom den rutinen med sigg på vei til jobb som gjør at jeg har lyst på om morgenen. :) Mitt lille perivate opprør mot A4-tilværelsen/mammalivet som jeg har havnet i nå.

For meg er du et forbilde. Alt for mange kveler livsgleden med dødsangst. Det virker som at du har en fin plan for dine uskyldige røykevaner :) .

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 9.21):

Så utrolig bra! Jeg synes du er et flott eksempel😄 Du er mer enn god nok selv om du koser deg med en sigg om morgenen❤️ Kanskje det er nettopp den kosen som gjør livet lenger…, hvem vet.

Jeg skjønte du ikke kysser kollegaer😂 men tenkte mer ift mannen når du kommer hjem på ettermiddagen? Røyksmaken kan sitte i en stund…

Har du nettopp blitt mamma? Røyket du mer før eller er det med den morrasiggen du har begynt? Hva er alderen din egentlig?

Kan være smart å smugrøyke, da røyker en mindre enn om en gjør det åpenlyst. Også er det nok litt spennende også!?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 9.04):

Der ser man at det går! Så da er det røyking på vei til jobb og på jobb fram til lunsj før prosessen med å få bort lukt/smak begynner? Har du plutselig begynt mens du er sammen med han eller røyket du før og han har aldri visst det? Hva gjør du i helgene da? Og hva er bananen godt for?😅

Spent på den bananen😅😅

Skrevet

Det er fullt mulig å smugrøyke og den røyken pleier også å smake ekstra godt😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 2.05):

Så utrolig bra! Jeg synes du er et flott eksempel😄 Du er mer enn god nok selv om du koser deg med en sigg om morgenen❤️ Kanskje det er nettopp den kosen som gjør livet lenger…, hvem vet.

Jeg skjønte du ikke kysser kollegaer😂 men tenkte mer ift mannen når du kommer hjem på ettermiddagen? Røyksmaken kan sitte i en stund…

Har du nettopp blitt mamma? Røyket du mer før eller er det med den morrasiggen du har begynt? Hva er alderen din egentlig?

Kan være smart å smugrøyke, da røyker en mindre enn om en gjør det åpenlyst. Også er det nok litt spennende også!?

Den røyken på vei til jobb om morgenen sitter ikke i gjennom dagen. Og mannen vet at jeg tar/tok meg en røyk på fest (har festrøyket litt på og av da jeg var student og før vi fikk barn), og han har ingen problemer med det. Men nå er det nesten aldri fest pga hektisk familieliv. Etter røykfrie familieferier/juleferie/sommerferie er det ikke så ille å begynne på jobben igjen - jeg ser fram til morrassiggen :D

Er 45 år gammel nå, barna er snart i tenårene, og jeg trives med denne hemmelige uvanen min :D Selv om det ikke er sunt, gir det meg en ekstra glede i hverdagen.

Så en meme om smugrøyking som jeg syntes var ganske morsom - den gikk ut på at da vi var unge, så smugrøykte vi slik at våre foreldre ikke skulle oppdage det. Nå som vi er voksne så smugrøyker vi slik at våre barn ikke skal oppdage det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...