AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #21 Skrevet 12. desember 2022 anon01 skrev (3 timer siden): DUMMESTE jeg har lest. Jeg vokste opp med en mor som røyka, det samme gjorde pappa. De røyka inne, overalt, stinket herifra til helvete. Jeg brakk meg når mor ba meg hente røykpakken til hu i ungdommen. jeg røyker ikke, smaker dritt når jeg kysser noen som har røyket, er helt jævlig å forholde seg til. Stinker fra klær og hjem til de som røyker... Partnere må drive med munnskyll eller pusse tenner før de får kysse på meg. SÅ NEI. Om foreldre røyker, betyr ikke at unger vil begynne med det. OG TS, det lukter... Så joda, de aner nok, og den dagen du blir ferska blir flau. Innrøm det isåfall med engang, ikke lag masse unnskyldninger. https://tidsskriftet.no/2003/09/reportasjer/ungdoms-roykeatferd-pavirkes-av-foreldre Hvorfor er du sammen med folk som røyker? Røyk er dumpegrunn for meg. Det hadde vært uaktuelt. Anonymkode: b7646...f7a 1
anon01 Skrevet 12. desember 2022 #22 Skrevet 12. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://tidsskriftet.no/2003/09/reportasjer/ungdoms-roykeatferd-pavirkes-av-foreldre Hvorfor er du sammen med folk som røyker? Røyk er dumpegrunn for meg. Det hadde vært uaktuelt. Anonymkode: b7646...f7a Fordi i min generasjon er det svært mange røykere eller snusere. Det skal godt gjøres å finne seg en mann mellom 35-55 som ikke røyker eller snuser. Så enten må jeg leve i sølibat, eller så må man velge sine kamper... Og fint for deg Anonym, at du kjører dumpegrunn, det gjør ikke jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #23 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 7.57): Tyggis, vaske hender, pusse tenner, passe på hvilken vei røyken går når du står å røyker, nei det stinker ikke røyk av meg kjære lille deg;) Anonymkode: e4122...cbc Det tror de alle, men lukter uansett. Du tror du smugrøyker, jeg kan garantere deg at de vet, de gidder bare ikke si noe. Røyk og vis at du er dum, eller vær et godt forbilde og slutt. Anonymkode: 3d46a...0ae 6 2
Diskusjon69 Skrevet 12. desember 2022 #24 Skrevet 12. desember 2022 On 12/11/2022 at 7:57 AM, AnonymBruker said: Tyggis, vaske hender, pusse tenner, passe på hvilken vei røyken går når du står å røyker, nei det stinker ikke røyk av meg kjære lille deg;) Anonymkode: e4122...cbc Jo det gjør det. Jeg slutta for en god stund siden selv og damen min prøvde seg med disse tingene, det hjelper ikke, jeg kjenner det likevel selv om det ikke stinker like mye. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #25 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det tror de alle, men lukter uansett. Du tror du smugrøyker, jeg kan garantere deg at de vet, de gidder bare ikke si noe. Røyk og vis at du er dum, eller vær et godt forbilde og slutt. Anonymkode: 3d46a...0ae Vi holdt privatvisninger for en leilighet vi leier. I annonsen stod det med store bokstaver at vi ikke ønsker røykere grunnet allergi. Likevel kom det folk som hevda at de ikke røyket. Selv med kraftig parfyme og tyggis, klarte hun ikke å skjule stanken og løy at hun ikke røyka. Anonymkode: b7646...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #26 Skrevet 12. desember 2022 anon01 skrev (59 minutter siden): Fordi i min generasjon er det svært mange røykere eller snusere. Det skal godt gjøres å finne seg en mann mellom 35-55 som ikke røyker eller snuser. Så enten må jeg leve i sølibat, eller så må man velge sine kamper... Og fint for deg Anonym, at du kjører dumpegrunn, det gjør ikke jeg. Hvor i alle dager er det du bor hen? Jeg hadde heller vært singel enn å være sammen med en røyker/snuser. Ingen av de mennene jeg har møtt røyker. Men det var en som møtte opp med snusleppe. Da takket jeg rask for meg. Anonymkode: b7646...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #27 Skrevet 12. desember 2022 Svigermor smugrøyker. Hun tror at ingen vet, men alle kjenner lukten, alle vet, alle snakker om det. Alle har en stilletiende avtale om å ikke konfrontere henne. Jeg visste hun røykte fra første gang jeg møtte henne. Er vokst opp med foreldre som røyker, så tenkte ikke over det. Det var først etter et par år jeg innså at det var smugrøyking og ingen snakket høyt om det. TS: fortsett gjerne med smugrøykingen. Det er fint at du ikke gjør det rett ved små barn. Selv om de ikke vet hva lukten kommer av, så forbinder de nok lukten med deg, og som en annen skrev, trygghet. Om de innser senere at det er røyk gjør ikke noe. Men vær trygg på at absolutt alle kjenner lukten selv om ingen sier noe. Det er strengt tatt ikke noe noen har noe med heller. Anonymkode: d481b...9ad 1 2
c_buk Skrevet 12. desember 2022 #28 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor i alle dager er det du bor hen? Jeg hadde heller vært singel enn å være sammen med en røyker/snuser. Ingen av de mennene jeg har møtt røyker. Men det var en som møtte opp med snusleppe. Da takket jeg rask for meg. Anonymkode: b7646...f7a Det samme lurte jeg på. Jeg kjenner mange i den aldersgruppen og kun én av dem røyker. 1
c_buk Skrevet 12. desember 2022 #29 Skrevet 12. desember 2022 Jeg er vokst opp i et hjem med røykere. Tenkte ikke på lukten da. Etter jeg flyttet ut ble jeg plutselig svært bevisst på lukta. Ikke-røykere merker røyklukta på lang vei. Jeg brekker meg når en røyker går på bussen, ankommer kontoret på jobb eller går forbi meg ute. Lukten er jævlig. Det setter seg i håret, i klærne, ånden... Det finnes ingen smugrøykere. Kun røykere hvems nærmeste ikke orker å si noe. 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #30 Skrevet 12. desember 2022 Jeg smugrøyket for min barn før jeg sluttet for en del år siden. Det ble fryktelig stressende etterhvert. På kveldene kunne jeg ikke få barna fort nok i seng, fordi jeg skulle ut å ha meg en røyk. Uansett hvor vi var eller hva vi skulle måtte jeg planlegge røykinga mi, og hvordan jeg skulle klare å smyge til meg en røyk.. Barna spurte meg noen ganger om jeg røykte, men jeg nektet alltid. De sa det luktet røyk av meg, men det sa jeg at det ikke gjorde. Jeg hadde jo både pussa tenner, vaska hender og bytta klær… Det er skamfullt å røyke! Derfor er det så mange som smugrøyker.. Anonymkode: 8ea00...c32 1
anon01 Skrevet 13. desember 2022 #31 Skrevet 13. desember 2022 On 12/12/2022 at 1:24 PM, AnonymBruker said: Hvor i alle dager er det du bor hen? Jeg hadde heller vært singel enn å være sammen med en røyker/snuser. Ingen av de mennene jeg har møtt røyker. Men det var en som møtte opp med snusleppe. Da takket jeg rask for meg. Anonymkode: b7646...f7a Du, kutt ut. Vi ser tydeligvis etter forskjellige ting i menn. Jeg ser ikke det som en dumpegrunn at mannen røyker eller snuser. Men jeg foretrekker at de ikke gjør det. Veldig fint for deg at du takker for deg, grattis med det Også legger vi den ballen døøøøøøøøøøøød.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #32 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 7.57): Tyggis, vaske hender, pusse tenner, passe på hvilken vei røyken går når du står å røyker, nei det stinker ikke røyk av meg kjære lille deg;) Anonymkode: e4122...cbc Du tror deg kanskje ikke selv, men vi som røyker kjenner lukta. Da jeg røyket selv kjente jeg heller ikke lukten i klærne, var også påpasselig på hvor røyken gikk. Det blir lukt, så vær heller ærlig om det, eller det beste alternativet: stump røyken! Anonymkode: 864b9...b9e 2
Rivjernet Skrevet 13. desember 2022 #33 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 7.50): Hei. Er det helt unormalt å smugrøyke for barna? Er det slemt å gjøre det? Jeg ønsker ikke at barna skal vite at jeg røyker litt. Jeg sier litt fordi jeg egentlig snuser, men er veldig glad i å røyke innimellom! Røyker stort sett alt fra 1-10 om dagen. På hverdager har jeg en stopp på vei til jobb der jeg tar en røyk, av og til to på rappen. Røyker ikke på jobb for ønsker ikke vise at jeg dessverre begynte litt igjen:/ Så hender det jeg tar en røyk på vei hjem, litt etter hvordan dagen har vært. Etter ungene har lagt seg er det første jeg gjør å ta meg en røyk. Og blir fort 3-5 før leggetid, litt mer i helgene. I helgene må mamma ut å «hente ved og posten» på morgenen etter nettflix er satt på;) Er dette en unormal oppførsel? Eller er vi flere i samme båt? Anonymkode: e4122...cbc Jeg kjenner mange som smugrøyker. Jeg syns det er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #34 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 10.04): Jeg smugrøyker også for mann og barn. Går en liten omvei på vei til jobben, i et strøk der jeg ikke møter på kjente, slik at jeg får ta en morras-sigg Så hender det at jeg går ut i lunsjen på jobb og røyker, med en kollega. Så det blir 1-2 om dagen. Antibac er genialt for å fjerne røyklukt fra hendene. Anonymkode: f8e6c...a95 Så det er bare du og kollegaen din som vet at du røyker? Hvordan klarer du å skjule det for mannen? Det må jo være det vanskeligste😅 Trenger tips og triks til smugrøyking😂 Anonymkode: e4122...cbc
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #35 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 7.57): Tyggis, vaske hender, pusse tenner, passe på hvilken vei røyken går når du står å røyker, nei det stinker ikke røyk av meg kjære lille deg;) Anonymkode: e4122...cbc Røyklukta setter seg også i klær og hår 😉 Jeg smugrøyker ikke, men tar alltid hensyn til de rundt meg når jeg tar en blås. Å «ta hensyn» innebærer også i tillegg til det som listes opp å bruke en egen røykejakke og legge et sjal over håret. Da kan vi snakke om at det IKKE stinker røyk 😉 Anonymkode: 3b373...ba9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #36 Skrevet 14. desember 2022 Dere som røyker men påstår at ingen kjenner lukt: hvorfor mener dere det? Pleier dere å spør alle rundt dere? Eller tolker dere det at ingen sier noe, som at de ikke lukter noe? Anonymkode: d481b...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #37 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Så det er bare du og kollegaen din som vet at du røyker? Hvordan klarer du å skjule det for mannen? Det må jo være det vanskeligste😅 Trenger tips og triks til smugrøyking😂 Anonymkode: e4122...cbc Mannen min vet at jeg røyker på fest. Når jeg en sjelden gang går på fest. Han vet bare ikke at jeg røyker 1-2 sigg hver ukedag når jeg går til/er på jobb. Ikke i helgene, da, for da er jeg jo med familien. Har ei jakke som det av en eller annen grunn IKKE fester seg røyklukt i. De andre jakkene mine kan jeg kjenne det på også noen timer etter at jeg har røykt. Men denne er helt unik, haha, en sånn type teddy-stoff i jakka. Så uansett hvor kaldt det er, og andre går i dunkåper, har jeg teddy-jakka på Det er mitt beste tips. Anonymkode: f8e6c...a95
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #38 Skrevet 14. desember 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som røyker men påstår at ingen kjenner lukt: hvorfor mener dere det? Pleier dere å spør alle rundt dere? Eller tolker dere det at ingen sier noe, som at de ikke lukter noe? Anonymkode: d481b...9ad Hehe jeg jobbet i hjemmetjenesten noen år. Hadde ei dame der som sa hun var allergisk mot røyk og fikk anfall hver gang en røyker hadde vært innom. Hun visste ikke at jeg røyket, men jeg hadde omtrent alltid tatt meg en blås før det besøket. Spritet hendene, drakk litt brus og tok en tyggis. Hun fikk aldri anfall av meg, bare av de hun visste at røyket😅 Anonymkode: 515c2...7a2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #39 Skrevet 14. desember 2022 Det går da an å røyke uten at det siver mot jakke/hår hvis man røyker alene og følger med på hvor røyken siver, skjerp dere! Anonymkode: e4122...cbc
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #40 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen min vet at jeg røyker på fest. Når jeg en sjelden gang går på fest. Han vet bare ikke at jeg røyker 1-2 sigg hver ukedag når jeg går til/er på jobb. Ikke i helgene, da, for da er jeg jo med familien. Har ei jakke som det av en eller annen grunn IKKE fester seg røyklukt i. De andre jakkene mine kan jeg kjenne det på også noen timer etter at jeg har røykt. Men denne er helt unik, haha, en sånn type teddy-stoff i jakka. Så uansett hvor kaldt det er, og andre går i dunkåper, har jeg teddy-jakka på Det er mitt beste tips. Anonymkode: f8e6c...a95 Aha Må skaffe Teddy jakke😂 men hva med ånde/kyssing, merker ikke noe? Er det vanskelig uten morrasiggen i helgene? Hvis du røyker til fest er det vel bare å ta seg et glass vin i helgene…🤪 Anonymkode: e4122...cbc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå